• Hi!
    Wil je graag meer lezers? Dump dan hier je storie! Ik zoek zelf nog wat verhalen dat ik kan lezen, liefst met nog niet zoveel hoofdstukken en ik lees het liefste fanfics over one direction, maar andere verhalen zijn ook welkom!

    Oh en misschien als je tijd hebt kan je een keer een kijkje bij mijn storie nemen?
    They're kind of my brothers

    Suits || Harry Styles



    Know you’re gone, I know you’re gone
    But I don’t feel what I know
    I know you’re gone, I know you’re gone
    But my mind ain’t in control
    Cause it’s my heart that’s been missing you
    And it’s the heart I need to listen to
    And it’s been singing songs for tender dreams
    But when you sang to help us sleep
    And one day I will sing those songs
    Sing them ‘till they sleep
    Just like you sang to me
    Just like you sang, sang to me


    - Volledig geschreven in het Nederlands
    - One Direction bestaat
    - Ik schrijf wanneer ik daar zin in heb (en natuurlijk ook tijd voor heb)


    There is nothing more badass than being yourself



    If they don't listen, make them listen.
    If they don't watch, make them see.
    But first you have to open your eyes and ears.


    *Volgt niet de originele verhaal lijn.
    *sommige mensen komen hier niet in voor
    *Soundtrack Little mix, About the boy
    *Ik zoek nog rollen ;')



    Dat ik je stem vergeet.

    "Vragen zijn niet meer van toepassing. Gedachten doen er
    niet meer toe. Lege tranen blijven stromen, gevoelens zijn
    uitgeschakeld op het moment dat ik hoor dat jij hier nooit
    meer zal zijn. Dat jij hier niet meer wilde zijn."
    - Gwen.


    12+ • Nederlands • Onbekende personen • Drama
    Gwendolyn Tackozi (16) • Elles Montomar (15) †


    Het meeslepende verhaal van Gwendolyn. Een jonge meid die haar beste vriendin, nee haar zielsverwant, verliest. Hoe het leven van Gwen, een vrolijke en uitbundige puber, op slag veranderd. Niets is nog wat het lijkt. Niets voelt nog hetzelfde, niets ruikt nog hetzelfde. Twijfels over het leven, en twijfels over de dood. Bepaald het lot? Is er überhaupt licht aan het einde van de tunnel? Bang om de wereld in te gaan, bang om gezien te worden. Bang voor gevoelens en gedachten. Bang voor het leven, en dóór het leven. Een bloedend hart, koude tranen en versteend door de leegte.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    You'll never be alone • Kanker

    "Just know you're not alone, 'cause I'm gonna make this place your home."




    The story about two different girls with the same problem.

    A brain tumor.

    The one a benign, the other a malignant.

    The one will die in six months, the other will survive it.

    Life is unfair.







    • Nederlands gesproken en geschreven
    • 12 jaar en ouder
    • Gebaseerd op waargebeurde feiten
    • Neem abo, ik waarschuw niet
    • Ik probeer 2-3 hoofdstukken per week
    • Reacties/kudo's zijn altijd welkom

    |Door Decimoway|


    "I'm gonna be alone in the heaven," I said.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Liannea Nachtschade woont op het Instituut samen met haar zusje Vanessa. Haar vrienden voelen net als familie voor haar vooral Jace. Lian en Ness hun familie is overleden. Totdat Lucian Graymark met hun praat en ze verteld dat hun oudere broer Anthony blijkbaar nog leeft. Als vampier. Lian wilt hem zoeken, alleen laten Jace,Isabelle,Alec en Clary haar niet alleen gaan en gaan mee. Onderweg komen ze nog steeds trouwe volgers van de dode Valentijn tegen die het hun kantje boord maken. Zullen ze het redden?


    x Start op: 18/05/2014
    x Eindigd op: ../../201.
    x Nederlands geschreven en gesproken.
    x Alles na het vierde boek is niet gebeurd. Het vijfde boek(City of Lost Souls) bestaat niet.
    x Rechten naar Cassandra Clare en mijzelf.
    x Neem een abo, ik waarschuw niet!
    x Ik schrijf 1 keer per week. Dit is in het weekend. En 5 of 6 keer per jaar schrijf ik niet in het weekend ivm mijzelf.
    x Veel lees plezier!!


    ~ Deel I ~


    The Mortal Instruments:
    City of Broken Promises.

    The story starts here. It's not a normal story. No it's a story about angels and demons.
    And the warriors who fight to the demons? Shadowhunters. Or better said, half angels, half humans.


    So now we've found our way to find each other
    So now I found my way, to you

    No there's no one else's eyes.
    That could see into me.
    No one else's arms can lift.
    Lift me up so high.
    Your love lifts me out of time.
    And you know my heart by heart.
    ~ Heart by Heart, Demi Lovato


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Lieve is een meisje met een traumatisch verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast in een isolement.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht voor mij.






    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso





    'Harry, I love you...' 'I love you too, Louis.'
    'If they find out, we're dead.' 'No, we will be together forever. No matter what happens'
    'You make me feel special.. It feels like I'm the lucky one.'

    What's Minnie without Mickey?
    What's Tigger without Pooh?
    What's Spongebob without Patrick?
    That's me without you.



    *Larry Stylinson
    *Nederlands gesproken
    *Nederlands geschreven
    *Geschreven door Floreale en Tragically
    *Soundtrack
    *Begonnen: 11-03-2014.
    *Eindigt: -

    Silent storm • One direction


    Prologue:
    Iedereen zou zeggen dat ik gek was, verliefd op 5 jongens? Elke jongen zo uniek en zo bijzonder. Wat moet je doen? Als je niet kan kiezen en ze het liefste alle 5 had. Ik had voor ze allemaal een plekje in mijn hart, voor ieder hun eigen speciale plekje.
    Zouden hun ook een plekje voor mij hebben? Zo ja, zou die dan niet verdwijnen als ze erachter kwamen? Zouden ze me nog wel willen, als ze me moesten delen?
    Misschien moest ik gewoon vertrekken, terug naar huis, terug naar Nederland. Doen alsof het nooit gebeurd was en verder gaan met mijn leven. Mijn geweldige leven. Als hun mij kunnen vergeten dan kan ik het ook. Het begon allemaal deze zomer, tijdens mijn avontuur in Italië.


    Ik hoop dat je een kijkje gaat nemen.
    Zoals je misschien door hebt is het een fanfiction over alle vijf!
    One Direction bestaat in het verhaal
    Het kan ook 16+ delen bevatten, maar er zit wel een verhaallijn in!


    Let us live our way and let us die our way.

    'Het is tijd voor de boete.
    Ik strijk de stof van mijn jurk glad als ik zie dat er een donkere vlek op valt. Ik boen de tranen uit mijn ogen en haal diep adem. Het is nu niet de tijd om te huilen.'


    ...

    een nieuw begin

    Ann heeft het niet makkelijk thuis, haar vader heeft moeite met zijn handjes thuis houden. Ook haar moeder ontkomt niet aan zijn brute geweld.
    Buiten huis heeft Ann het voor elkaar, ze heeft een leuke vriendengroep, beoefend verschillende vechtsporten op hoog niveau en haalt hoge cijfers op school.
    En dan besluit haar moeder te verhuizen.

    Ann leert Tokio hotel en hun beste vriendin kennen, en valt voor Georg. Alleen draagt de groep een geheim voor haar.
    Ze helpt de groep aan een platencontract en al snel worden de jongens bekend.
    maar was dit wel wat ze wilde?

    x Tokio hotel
    x Drama
    x Romantiek
    x Lopend
    x 16+
    x Geschreven in het Nederlands
    x Gesproken voornamelijk Nederlands (soms Duits, Engels, Limburgs)


    The thing you do mean something to people -Ncis


    She was made for the innocence, the bright smiles and the sunshine.
    Damon was made for the sinister mind, the cunning smirk and the darkness.
    Whenever she fell, she just raised up again, higher than before.
    Whenever Damon fell - well he had stopped falling long time ago, he just stayed down,
    watching everyone else scream and struggle in protest with a smirk on his face.
    He liked to think that he cushioned Shae’s fall at times - with the ground floor being his kingdom and all.
    It was only fair, after all, since Shae lit up his world like a small candle.


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls, waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah

    Soundtrack video

    [ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 14:40 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    X POSIUM.
    X Posium is een geheim project van het leger, het is nog nooit getest en extreem geheim gehouden. Men zegt dat het langzamerhand controle krijgt over je lichaam, het is een nieuw bewust zijn, nieuw onderbewust zijn en maakt je sterker, krachtiger en misschien wel onverslaanbaar. Het is gevaarlijk spul, als het in verkeerde handen zou vallen.. Daarom houdt het leger het strikt geheim. Dit is niet bevestigd, het is een gerucht. We weten het dus niet 100% zeker.
    geleerde Jeff Jones.



    • Accalia G Rhine (Jones)
    • update wanneer ik er zin in heb.
    • Nederlands
    • gestart: 30'05'14
    • alles geschreven door Lisa.

    Link!

    Ik heb one directio
    Ben alleen op mobiel dus geen link sory


    Change is for weirdos ~ Niall Horan