• Hi!
    Wil je graag meer lezers? Dump dan hier je storie! Ik zoek zelf nog wat verhalen dat ik kan lezen, liefst met nog niet zoveel hoofdstukken en ik lees het liefste fanfics over one direction, maar andere verhalen zijn ook welkom!

    Oh en misschien als je tijd hebt kan je een keer een kijkje bij mijn storie nemen?
    They're kind of my brothers

    Mijn story heet Miracle~ OP

    Deze bevat onbekende personen zoals het hoofdpersoon Avia Sophie Miller en een lieftallige jongen genaamd Evan Jackson.

    Hier even een korte inhoud;

    Avia Sophie Miller is zestien wanneer haar ouders beslissen dat het tijd wordt dat ze gewoon terug naar school gaat in plaats van thuis les te volgen. Dit komt omdat ze een auto-ongeluk gehad heeft waardoor ze niet naar school kon gaan. Haar schooltijd is een hel tot dat ze een jongen genaamd Evan Jackson ontmoet die het toch wat dragelijker maakt. Tot de hel losbarst op school.

    Dit verhaal is in het Nederlands geschreven, origineel Engels, maar toen besloot ik dat het waarschijnlijk toch mooier in het Nederlands zou zijn.

    Het is een fictie verhaal, maar dat betekent nog niet dat wat er in het verhaal gebeurt ook niet echt gebeuren kan.


    Dit is de link:[url] http://www.quizlet.nl/stories/142568/miracle--op/[/url]

    een klein voorproefje :


    Op de wereld zijn er zeven miljard mensen, waarvan er miljoenen liefdesverhalen toebehoren. Vaak lijken ze ook allemaal op elkaar, en alleen de meest extraordinaire lijken de tijd te overleven en worden verder verteld door miljoenen mensen. Maar wat is het punt? Waarom kan een gewone relatie niet speciaal zijn? Als deze dierbaar is voor twee mensen, waarom is deze dan niet speciaal genoeg voor anderen? Misschien zijn ze dat wel? Misschien kan je er iets uit leren. Ik wil hier mee niet zeggen dat liefde perfect is en dat liefde geen pijn doet, want geloof mij maar, dat doet het wel. Maar soms zijn het de kleine die het perfect maken, waardoor het verhaal de moeite waard is om doorverteld te worden. Mijn liefdesverhaal is de moeite waard om verteld te worden, geloof me maar.



    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once










    "Grow up but don't give up." - Katy Perry

    This is it. This is my task.
    This should be mine and now it is. This is the task I need.
    Writing a song for one of the most famous band right now isn't that hard right, is it?
    How hard can it be.










    Ashton Irwin | 5 seconds of summer bestaat

    Nederlands gesproken | Nederlands geschreven | Ik waarschuw niet