• Een Quizletlogeerpartij, ja dat lees je goed!

    Deze zomervakantie zal er een Quizletlogeerpartij plaatsvinden. Dus zet het in je agenda! Het zal ook geen normale logeerpartij worden, laat me het even uitleggen:


    De bedoeling is dat we er iets creatiefs van gaan maken. En daar bedoel ik mee dat je de creatieveling uit jezelf haalt. We gaan schrijven, dichten, fotograferen. Ook mag men hun instrument meenemen (we hebben zelf al wel het een en ander hier staan hoor ^^), of een toneelstukje opvoeren. Niet alleen zul je deze dingen doen, we gaan het ook aan elkaar laten zien of horen! Het wordt één groot creatief gebeuren!
    Heb jij er al zin in? ^^


    Maar waar zal deze logeerpartij dan plaatsvinden?
    In De Harmonie te Roswinkel. Roswinkel is een plaatsje 15km van Emmen af.

    Hoe moet ik daar komen?
    Omdat de datum nog niet vast staat, is het nog niet bekend of er een belbus te regelen valt. In principe zul je met de trein naar station Emmen (NIET station Emmen Zuid!) moeten en vanaf daar met de bus naar Nieuw Weerdinge of Emmer Compascuum. Tenzij er een belbus te regelen valt, dan kun je voor onze deur in Roswinkel afgezet worden!

    Wanneer zal de logeerpartij zijn?
    In de zomervakantie! Klik hier voor de poll.

    Wat is het precieze adres?
    Klik hier! Dit is de site van ons café. Hier staat natuurlijk ook het exacte adres op.

    Ik mag niet gaan, omdat ik je nog nooit gezien heb. Wat nu?
    Geen probleem! Als je graag wilt dat ik eventjes voor de cam verschijn, voeg je me maar toe op skype en dan regelen we wat. Het is ook mogelijk om mijn ouders eventjes te zien, zodat het duidelijk is dat we geen enge mensen zijn!

    Oke, het is nu wel ongeveer duidelijk wat de precieze bedoeling is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze maar. Ik bijt echt niet! ^^
    Wel zijn er een aantal dingen om toch even duidelijk te maken. Laat ik ze puntgewijs eventjes benoemen:


    - Je zult zelf je slaapzak en luchtbed/matras mee moeten nemen. Dit hebben wij gewoon niet, sorry.
    - Ook zul je natuurlijk zelf je tandenpoetsspullen etc mee moeten nemen. Maar dit is wel logisch, of niet dan?
    - Per persoon zul je wel €10 euro per dag moeten betalen. Dit leek ons niet meer dan normaal. Je hebt hier namelijk een ontbijt, middag- en avond eten voor, en ook mag je dus in de zaal blijven slapen. Op deze manier komen we bij ons ook gewoon zelf uit de kosten. En bij een normale meeting eet je meestal toch bij een MacDonalds oid, dus het lijkt me niet meer dan logisch. (:
    - Er wordt geen alcohol geschonken. Dit, omdat er hoogstwaarschijnlijk minderjarigen zullen komen. Dus ookal ben je 18+, er wordt gewoon géén alcohol geschonken. Zo erg is het toch niet om een dagje geen alcohol te nuttigen? ^^ Ook mag je zelf geen alcohol meenemen.
    - De heren mógen blijven slapen, maar: Ze zullen zich netjes moeten gedragen. Dus geen meiden lastig vallen en geen sexuele handelingen. Gewoon als heren gedragen dus! ^^

    Het zou onwijs leuk zijn als je komen wilt, en kunt! Dus hou je agenda vrij, en hopelijk zie ik je met de Quizletlogeerpartij! c:

    Groetjes,
    Yolanda/Kaa

    ps: Als je graag mijn nummer wilt hebben voor het een of ander, stuur maar een PB. ^^


    Mensen die komen:
    Omdat ik alleen mensen mag uitnodigen die ik ken (waar mijn vader pas laat mee kwam), heb ik een lijst opgesteld van mensen die ik wil uitnodigen. Deze mensen hebben inmiddels allemaal een GB gekregen van me. Vandaar ook dat de lange lijst die hier eerst stond, weg is. Het is niet persoonlijk als je geen GB hebt gekregen, maar meer omdat ik je dus eigenlijk niet ken en/of (bijna)nooit met je heb gesproken. Mijn excuses hiervoor.

    Melding:
    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja. Een groepstour! Als we de datum weten en iedereen die met de trein gaat, kunnen we dit aanschaffen. Dat scheelt alweer een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 17:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je mag mij trouwens wel weer op misschien zetten omdat ik nu misschien wel kan. Ik bleek de 15e gewoon te kunnen, lol. Ik dacht dat ik dan in Spanje zat maar ik vertrek 23 juli pas.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik reis 4 uur en twintig minuten van Maastricht station tot Emmen station. Dan is nog niet eens naar Maastricht station meegeteld en waarschijnlijk duurt het ook nog even voordat ik in Roswinkel ben. (cat)

    @Grizzly, van waar kom je precies?
    @Sarita, ik ben óók verlegen!

    Mijn appartement of kamer is dan in Maastricht, dus dat is dan inderdaad verder dan als ik van thuis kom in Venlo. Ik moet alleen mijn ouders zien over te halen, want ik mag dan doen wat ik wil, 'gevaarlijke' dingen verbieden ze me nog steeds.


    Take risks and conquer your fears.

    220912 schreef:
    (...)

    Ik ben in het begin meestal ook best verlegen. Dus dan gaan we samen in een hoekje verlegen zijn! c:


    Yay, gezellig, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Corday schreef:
    (...)
    Mijn appartement of kamer is dan in Maastricht, dus dat is dan inderdaad verder dan als ik van thuis kom in Venlo. Ik moet alleen mijn ouders zien over te halen, want ik mag dan doen wat ik wil, 'gevaarlijke' dingen verbieden ze me nog steeds.


    Oh, maar dan kunnen we wel samen treinen. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Oh, maar dan kunnen we wel samen treinen. (:

    Ja, dat zou wel echt fijn zijn, want zo kom je die vier uur ook gemakkelijker door.
    Zet mij maar op misschien, want het gaat eraan liggen of ik niet op vakantie ben en of ik mijn ouders over kan halen.


    Take risks and conquer your fears.

    Square schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee, want ik heb het dus nog nooit gedaan, haha. (krul)
    Maar het lijkt me wel leuk jou eens te ontmoeten. ^^ Maar is het goed als ik daar ook even over nadenk? Ik zou hier sowieso eerst eens met mijn ouders over moeten praten.


    Ik vind het goed hoor. Sowieso moet er eerst een treinkaartjesactie komen voordat ik dan naar jou toe kan gaan. ^^
    Maar je denkt er maar eens over, en dan hoor ik het wel. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Nee, het is in ieder geval niet te ver voor mij. Dat is al een pluspunt. ^^
    Het probleem is niet eens echt of ik mensen ken, eigenlijk. Ik heb nog niemand van Q ooit in het echt ontmoet, maar hier ken ik sowieso jou en een paar mensen op de misschien lijst ook wel (en mensen die niet op de misschien lijst staan, -kuch- hé Jip! -kuch-). Het punt is meer dat ik, in tegenstelling tot wat je misschien van me zou verwacht als je me op Q kent, in het echt een enorm verlegen mens ben en tja, dat kan gewoon erg lastig zijn, zeker in grotere groepen, zelfs al ben ik er volkomen van overtuigd dat jullie allemaal hartstikke leuke en lieve mensen zijn.
    Maar hé, ik denk hier wel echt serieus over na, en dat is al meer dan bij alle andere meetings tot nu toe, dus je hebt me in ieder geval al zover gekregen. :'D


    Ik heb dat ook heel erg, hoor. ^^ Dat is ook waarom ik zelf nog heel erg twijfel. Maar aan de andere kant zie ik het ook wel echt - dit klinkt misschien een beetje stom - als een soort van uitdaging voor mezelf om dit te doen, om over die verlegenheid en alles heen te stappen. Er zijn sowieso altijd wel meer mensen die dit hebben, dus je (en ik ^^) zult ook vast niet de enige zijn. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik heb dat ook heel erg, hoor. ^^ Dat is ook waarom ik zelf nog heel erg twijfel. Maar aan de andere kant zie ik het ook wel echt - dit klinkt misschien een beetje stom - als een soort van uitdaging voor mezelf om dit te doen, om over die verlegenheid en alles heen te stappen. Er zijn sowieso altijd wel meer mensen die dit hebben, dus je (en ik ^^) zult ook vast niet de enige zijn. (:


    Ik vind dat echt helemaal niet stom klinken, want zo voelt het voor mij ook. :'D
    Het is in ieder geval prettig te weten dat ik niet de enige ben met deze zorgen. ^^ Niet dat het prettig is dat anderen dezelfde problemen hebben, maar ik denk dat het wel duidelijk is wat ik bedoel, ghehe.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn topics


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -kuch- hoi Inge! -kuch-

    Zet mij ook maar op de misschien lijst. Ik heb geen idee wanneer ik op vakantie ga en of ik mijn vader er ook van kan overtuigen dat dit een leuk idee is, maar ja, daarvoor is het tenslotte een misschien lijst. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Heuj, mijn topics. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wiarda schreef:
    -kuch- hoi Inge! -kuch-

    Zet mij ook maar op de misschien lijst. Ik heb geen idee wanneer ik op vakantie ga en of ik mijn vader er ook van kan overtuigen dat dit een leuk idee is, maar ja, daarvoor is het tenslotte een misschien lijst. :'D


    Maar serieus, als jij zou gaan, zou dat wel een extra reden voor mij zijn om te komen, om het maar even een beetje creepy te zeggen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, en je mag mij inmiddels ook wel bij misschien zetten, Yolanda. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nee, het is in ieder geval niet te ver voor mij. Dat is al een pluspunt. ^^
    Het probleem is niet eens echt of ik mensen ken, eigenlijk. Ik heb nog niemand van Q ooit in het echt ontmoet, maar hier ken ik sowieso jou en een paar mensen op de misschien lijst ook wel (en mensen die niet op de misschien lijst staan, -kuch- hé Jip! -kuch-). Het punt is meer dat ik, in tegenstelling tot wat je misschien van me zou verwacht als je me op Q kent, in het echt een enorm verlegen mens ben en tja, dat kan gewoon erg lastig zijn, zeker in grotere groepen, zelfs al ben ik er volkomen van overtuigd dat jullie allemaal hartstikke leuke en lieve mensen zijn.
    Maar hé, ik denk hier wel echt serieus over na, en dat is al meer dan bij alle andere meetings tot nu toe, dus je hebt me in ieder geval al zover gekregen. :'D


    Ik ben - in wezen - ook een heel verlegen mens, maar dat weet niemand, omdat ik dat overcompenseer met extreem enthousiasme en mijn mond niet kunnen houden wanneer ik eindelijk door heb dat iets toch best leuk is. xD


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Pff, er staan inmiddels over de 30 mensen op de lijst. Awesome! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •