• Een Quizletlogeerpartij, ja dat lees je goed!

    Deze zomervakantie zal er een Quizletlogeerpartij plaatsvinden. Dus zet het in je agenda! Het zal ook geen normale logeerpartij worden, laat me het even uitleggen:


    De bedoeling is dat we er iets creatiefs van gaan maken. En daar bedoel ik mee dat je de creatieveling uit jezelf haalt. We gaan schrijven, dichten, fotograferen. Ook mag men hun instrument meenemen (we hebben zelf al wel het een en ander hier staan hoor ^^), of een toneelstukje opvoeren. Niet alleen zul je deze dingen doen, we gaan het ook aan elkaar laten zien of horen! Het wordt één groot creatief gebeuren!
    Heb jij er al zin in? ^^


    Maar waar zal deze logeerpartij dan plaatsvinden?
    In De Harmonie te Roswinkel. Roswinkel is een plaatsje 15km van Emmen af.

    Hoe moet ik daar komen?
    Omdat de datum nog niet vast staat, is het nog niet bekend of er een belbus te regelen valt. In principe zul je met de trein naar station Emmen (NIET station Emmen Zuid!) moeten en vanaf daar met de bus naar Nieuw Weerdinge of Emmer Compascuum. Tenzij er een belbus te regelen valt, dan kun je voor onze deur in Roswinkel afgezet worden!

    Wanneer zal de logeerpartij zijn?
    In de zomervakantie! Klik hier voor de poll.

    Wat is het precieze adres?
    Klik hier! Dit is de site van ons café. Hier staat natuurlijk ook het exacte adres op.

    Ik mag niet gaan, omdat ik je nog nooit gezien heb. Wat nu?
    Geen probleem! Als je graag wilt dat ik eventjes voor de cam verschijn, voeg je me maar toe op skype en dan regelen we wat. Het is ook mogelijk om mijn ouders eventjes te zien, zodat het duidelijk is dat we geen enge mensen zijn!

    Oke, het is nu wel ongeveer duidelijk wat de precieze bedoeling is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze maar. Ik bijt echt niet! ^^
    Wel zijn er een aantal dingen om toch even duidelijk te maken. Laat ik ze puntgewijs eventjes benoemen:


    - Je zult zelf je slaapzak en luchtbed/matras mee moeten nemen. Dit hebben wij gewoon niet, sorry.
    - Ook zul je natuurlijk zelf je tandenpoetsspullen etc mee moeten nemen. Maar dit is wel logisch, of niet dan?
    - Per persoon zul je wel €10 euro per dag moeten betalen. Dit leek ons niet meer dan normaal. Je hebt hier namelijk een ontbijt, middag- en avond eten voor, en ook mag je dus in de zaal blijven slapen. Op deze manier komen we bij ons ook gewoon zelf uit de kosten. En bij een normale meeting eet je meestal toch bij een MacDonalds oid, dus het lijkt me niet meer dan logisch. (:
    - Er wordt geen alcohol geschonken. Dit, omdat er hoogstwaarschijnlijk minderjarigen zullen komen. Dus ookal ben je 18+, er wordt gewoon géén alcohol geschonken. Zo erg is het toch niet om een dagje geen alcohol te nuttigen? ^^ Ook mag je zelf geen alcohol meenemen.
    - De heren mógen blijven slapen, maar: Ze zullen zich netjes moeten gedragen. Dus geen meiden lastig vallen en geen sexuele handelingen. Gewoon als heren gedragen dus! ^^

    Het zou onwijs leuk zijn als je komen wilt, en kunt! Dus hou je agenda vrij, en hopelijk zie ik je met de Quizletlogeerpartij! c:

    Groetjes,
    Yolanda/Kaa

    ps: Als je graag mijn nummer wilt hebben voor het een of ander, stuur maar een PB. ^^


    Mensen die komen:
    Omdat ik alleen mensen mag uitnodigen die ik ken (waar mijn vader pas laat mee kwam), heb ik een lijst opgesteld van mensen die ik wil uitnodigen. Deze mensen hebben inmiddels allemaal een GB gekregen van me. Vandaar ook dat de lange lijst die hier eerst stond, weg is. Het is niet persoonlijk als je geen GB hebt gekregen, maar meer omdat ik je dus eigenlijk niet ken en/of (bijna)nooit met je heb gesproken. Mijn excuses hiervoor.

    Melding:
    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja. Een groepstour! Als we de datum weten en iedereen die met de trein gaat, kunnen we dit aanschaffen. Dat scheelt alweer een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 17:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, hier is het gbleven! Mijn topics c:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Square schreef:
    Toch maar even een mijn topics berichtje, want ik twijfel echt ontzettend. Ik denk dat ik mijn ouders misschien wel zou kunnen overhalen, maar ik heb geen flauw idee wanneer wij op vakantie gaan en of ik iets als dit überhaupt zou durven. :'D


    Ik sta erop dat je komt! D:
    En ik wéét dat het niet al te ver voor je is!!

    Vraag je ouders gewoon wanneer jullie op vakantie gaan, en vertel ze van dit plan. Waarom zou je eigenlijk niet durven dan? Desnoods wil ik voor die tijd heus wel een keertje met je afspreken, als dat het is waar je bang voor bent; dat je bijna geen personen in het echt kent. Als dat het geval is, tenminste. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat altijd. Straks als we aankomen zullen we aankomen met de opmerking; "mijn slaapplaats" ^^

    Hahahahaha, ik ga stuk hier. Mn moeder denkt echt zo van whutt


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Rochefort schreef:

    Ik weet niet hoe het zit bij ons op school, maar ik geef mijn ouders groot gelijk x'D


    Hehe. Nou ja, ik dacht "jeej, ik ben meerderjarig, dus ik onderteken mijn eigen briefjes!"
    Toen kreeg mijn moeder een berichtje van de school dat ze dat liever niet meer wilden (no_cheers) Net als afbellen. Nu moet ik de hele tijd achter haar aanlopen met briefjes en de telefoon voor als ik een dagje niet kom of zo.

    [DIt was eigenlijk een "mijn topics"-bericht :'D]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2014 - 21:23 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AWOLNATION schreef:
    (...)

    Hehe. Nou ja, ik dacht "jeej, ik ben meerderjarig, dus ik onderteken mijn eigen briefjes!"
    Toen kreeg mijn moeder een berichtje van de school dat ze dat liever niet meer wilden (no_cheers) Net als afbellen. Nu moet ik de hele tijd achter haar aanlopen met briefjes en de telefoon voor als ik een dagje niet kom of zo.

    [DIt was eigenlijk een "mijn topics"-bericht :'D]


    Wat een onzin. (cat) Op het mbo belde ik mezelf vanaf mijn 16de al zelf af, maar ineens toen ik 17 was zeiden ze dat ik het niet mocht en moest mijn moeder bellen, terwijl ik het al zo vaak zelf had gedaan. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik zit op het HBO toen ik 17 was en vanaf toen hadden mijn ouders niks meer te zeggen. De school mag hun niet contacteren en mijn ouders krijgen niks van mijn school. Heerlijk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kaa schreef:
    (...)

    Ik sta erop dat je komt! D:
    En ik wéét dat het niet al te ver voor je is!!

    Vraag je ouders gewoon wanneer jullie op vakantie gaan, en vertel ze van dit plan. Waarom zou je eigenlijk niet durven dan? Desnoods wil ik voor die tijd heus wel een keertje met je afspreken, als dat het is waar je bang voor bent; dat je bijna geen personen in het echt kent. Als dat het geval is, tenminste. (:


    Nee, het is in ieder geval niet te ver voor mij. Dat is al een pluspunt. ^^
    Het probleem is niet eens echt of ik mensen ken, eigenlijk. Ik heb nog niemand van Q ooit in het echt ontmoet, maar hier ken ik sowieso jou en een paar mensen op de misschien lijst ook wel (en mensen die niet op de misschien lijst staan, -kuch- hé Jip! -kuch-). Het punt is meer dat ik, in tegenstelling tot wat je misschien van me zou verwacht als je me op Q kent, in het echt een enorm verlegen mens ben en tja, dat kan gewoon erg lastig zijn, zeker in grotere groepen, zelfs al ben ik er volkomen van overtuigd dat jullie allemaal hartstikke leuke en lieve mensen zijn.
    Maar hé, ik denk hier wel echt serieus over na, en dat is al meer dan bij alle andere meetings tot nu toe, dus je hebt me in ieder geval al zover gekregen. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heel misschien heb ik dan al een appartement/kamer en dan is het gemakkelijker om zoiets te doen. Ook al is het bijna vier uur reizen, wat wel een behoorlijk minpuntje is, maar ik ga erover nadenken.


    Take risks and conquer your fears.

    MT. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Square schreef:
    (...)

    Nee, het is in ieder geval niet te ver voor mij. Dat is al een pluspunt. ^^
    Het probleem is niet eens echt of ik mensen ken, eigenlijk. Ik heb nog niemand van Q ooit in het echt ontmoet, maar hier ken ik sowieso jou en een paar mensen op de misschien lijst ook wel (en mensen die niet op de misschien lijst staan, -kuch- hé Jip! -kuch-). Het punt is meer dat ik, in tegenstelling tot wat je misschien van me zou verwacht als je me op Q kent, in het echt een enorm verlegen mens ben en tja, dat kan gewoon erg lastig zijn, zeker in grotere groepen, zelfs al ben ik er volkomen van overtuigd dat jullie allemaal hartstikke leuke en lieve mensen zijn.
    Maar hé, ik denk hier wel echt serieus over na, en dat is al meer dan bij alle andere meetings tot nu toe, dus je hebt me in ieder geval al zover gekregen. :'D


    Vandaar ook mijn vraag of je anders zin had om me een keertje in het echt te meeten. Dan gaan we Groningen in ofseu, of naar een andere stad. Zo leer je mij in ieder geval kennen, en ik jou ook. Misschien dat het dan allemaal wel meevalt. Plus, meeten is altijd leuk, nietwaar? c:
    Zelf kijk ik verder ook altijd de kat uit de boom voordat ik heel vrolijk ga doen. Op Quizlet lijk ik misschien wel heel wat, maar in het echt kijk ik het eerst eventjes aan hoe de mensen zijn, voordat ik er vrolijk op afstap om een praatje te maken. :p

    Maar ik ben sowieso blij dat je sowieso er al serieus over nadenkt! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    het is ongelooflijk ver voor me (ik kom van de waalse grens) maar ik wil wel vetgraag! Nu hopen dat de datum uitkomt :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Square schreef:
    (...)

    Nee, het is in ieder geval niet te ver voor mij. Dat is al een pluspunt. ^^
    Het probleem is niet eens echt of ik mensen ken, eigenlijk. Ik heb nog niemand van Q ooit in het echt ontmoet, maar hier ken ik sowieso jou en een paar mensen op de misschien lijst ook wel (en mensen die niet op de misschien lijst staan, -kuch- hé Jip! -kuch-). Het punt is meer dat ik, in tegenstelling tot wat je misschien van me zou verwacht als je me op Q kent, in het echt een enorm verlegen mens ben en tja, dat kan gewoon erg lastig zijn, zeker in grotere groepen, zelfs al ben ik er volkomen van overtuigd dat jullie allemaal hartstikke leuke en lieve mensen zijn.
    Maar hé, ik denk hier wel echt serieus over na, en dat is al meer dan bij alle andere meetings tot nu toe, dus je hebt me in ieder geval al zover gekregen. :'D


    Ik ben in het begin meestal ook best verlegen. Dus dan gaan we samen in een hoekje verlegen zijn! c:


    "Ignite, my love. Ignite."

    220912 schreef:
    (...)

    Ik ben in het begin meestal ook best verlegen. Dus dan gaan we samen in een hoekje verlegen zijn! c:

    En dan kom ik als het enige kleinste persoontje jullie verlegen momentje verstoren :3


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Corday schreef:
    Heel misschien heb ik dan al een appartement/kamer en dan is het gemakkelijker om zoiets te doen. Ook al is het bijna vier uur reizen, wat wel een behoorlijk minpuntje is, maar ik ga erover nadenken.


    Ik reis 4 uur en twintig minuten van Maastricht station tot Emmen station. Dan is nog niet eens naar Maastricht station meegeteld en waarschijnlijk duurt het ook nog even voordat ik in Roswinkel ben. (cat)

    @Grizzly, van waar kom je precies?
    @Sarita, ik ben óók verlegen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Kaa schreef:
    (...)

    Vandaar ook mijn vraag of je anders zin had om me een keertje in het echt te meeten. Dan gaan we Groningen in ofseu, of naar een andere stad. Zo leer je mij in ieder geval kennen, en ik jou ook. Misschien dat het dan allemaal wel meevalt. Plus, meeten is altijd leuk, nietwaar? c:
    Zelf kijk ik verder ook altijd de kat uit de boom voordat ik heel vrolijk ga doen. Op Quizlet lijk ik misschien wel heel wat, maar in het echt kijk ik het eerst eventjes aan hoe de mensen zijn, voordat ik er vrolijk op afstap om een praatje te maken. :p

    Maar ik ben sowieso blij dat je sowieso er al serieus over nadenkt! c:


    Ik heb geen idee, want ik heb het dus nog nooit gedaan, haha. (krul)
    Maar het lijkt me wel leuk jou eens te ontmoeten. ^^ Maar is het goed als ik daar ook even over nadenk? Ik zou hier sowieso eerst eens met mijn ouders over moeten praten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan