• Een Quizletlogeerpartij, ja dat lees je goed!

    Deze zomervakantie zal er een Quizletlogeerpartij plaatsvinden. Dus zet het in je agenda! Het zal ook geen normale logeerpartij worden, laat me het even uitleggen:


    De bedoeling is dat we er iets creatiefs van gaan maken. En daar bedoel ik mee dat je de creatieveling uit jezelf haalt. We gaan schrijven, dichten, fotograferen. Ook mag men hun instrument meenemen (we hebben zelf al wel het een en ander hier staan hoor ^^), of een toneelstukje opvoeren. Niet alleen zul je deze dingen doen, we gaan het ook aan elkaar laten zien of horen! Het wordt één groot creatief gebeuren!
    Heb jij er al zin in? ^^


    Maar waar zal deze logeerpartij dan plaatsvinden?
    In De Harmonie te Roswinkel. Roswinkel is een plaatsje 15km van Emmen af.

    Hoe moet ik daar komen?
    Omdat de datum nog niet vast staat, is het nog niet bekend of er een belbus te regelen valt. In principe zul je met de trein naar station Emmen (NIET station Emmen Zuid!) moeten en vanaf daar met de bus naar Nieuw Weerdinge of Emmer Compascuum. Tenzij er een belbus te regelen valt, dan kun je voor onze deur in Roswinkel afgezet worden!

    Wanneer zal de logeerpartij zijn?
    In de zomervakantie! Klik hier voor de poll.

    Wat is het precieze adres?
    Klik hier! Dit is de site van ons café. Hier staat natuurlijk ook het exacte adres op.

    Ik mag niet gaan, omdat ik je nog nooit gezien heb. Wat nu?
    Geen probleem! Als je graag wilt dat ik eventjes voor de cam verschijn, voeg je me maar toe op skype en dan regelen we wat. Het is ook mogelijk om mijn ouders eventjes te zien, zodat het duidelijk is dat we geen enge mensen zijn!

    Oke, het is nu wel ongeveer duidelijk wat de precieze bedoeling is. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze maar. Ik bijt echt niet! ^^
    Wel zijn er een aantal dingen om toch even duidelijk te maken. Laat ik ze puntgewijs eventjes benoemen:


    - Je zult zelf je slaapzak en luchtbed/matras mee moeten nemen. Dit hebben wij gewoon niet, sorry.
    - Ook zul je natuurlijk zelf je tandenpoetsspullen etc mee moeten nemen. Maar dit is wel logisch, of niet dan?
    - Per persoon zul je wel €10 euro per dag moeten betalen. Dit leek ons niet meer dan normaal. Je hebt hier namelijk een ontbijt, middag- en avond eten voor, en ook mag je dus in de zaal blijven slapen. Op deze manier komen we bij ons ook gewoon zelf uit de kosten. En bij een normale meeting eet je meestal toch bij een MacDonalds oid, dus het lijkt me niet meer dan logisch. (:
    - Er wordt geen alcohol geschonken. Dit, omdat er hoogstwaarschijnlijk minderjarigen zullen komen. Dus ookal ben je 18+, er wordt gewoon géén alcohol geschonken. Zo erg is het toch niet om een dagje geen alcohol te nuttigen? ^^ Ook mag je zelf geen alcohol meenemen.
    - De heren mógen blijven slapen, maar: Ze zullen zich netjes moeten gedragen. Dus geen meiden lastig vallen en geen sexuele handelingen. Gewoon als heren gedragen dus! ^^

    Het zou onwijs leuk zijn als je komen wilt, en kunt! Dus hou je agenda vrij, en hopelijk zie ik je met de Quizletlogeerpartij! c:

    Groetjes,
    Yolanda/Kaa

    ps: Als je graag mijn nummer wilt hebben voor het een of ander, stuur maar een PB. ^^


    Mensen die komen:
    Omdat ik alleen mensen mag uitnodigen die ik ken (waar mijn vader pas laat mee kwam), heb ik een lijst opgesteld van mensen die ik wil uitnodigen. Deze mensen hebben inmiddels allemaal een GB gekregen van me. Vandaar ook dat de lange lijst die hier eerst stond, weg is. Het is niet persoonlijk als je geen GB hebt gekregen, maar meer omdat ik je dus eigenlijk niet ken en/of (bijna)nooit met je heb gesproken. Mijn excuses hiervoor.

    Melding:
    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja. Een groepstour! Als we de datum weten en iedereen die met de trein gaat, kunnen we dit aanschaffen. Dat scheelt alweer een hele hoop.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2014 - 17:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou ja, je zou wel kunnen vragen hoeveel mensen écht willen komen, want tot nu toe zijn er maar vijf die hebben toegestemd...


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elvithien schreef:
    Inderdaad, dus daar zou ik gewoon voorzichtig mee zijn.Jaaaaaa, nieuwe vriendschappen ;3. Dat is altijd leuk! Ik hou van Quizlet <3. En nee dat snap ik...


    Jup inderdaad.

    Dus als er mensen zijn die wel bevriend met mij willen worden, en dan niet alleen om de logeerpartij, dan mogen die mensen me best een berichtje sturen en kijken we wel hoe alles gaat. En als het goed gaat komt dan de logeerpartij er bij.
    -maar ik wil niet dat mensen dan alleen met mij om gaan wegens die logeerpartij xd-


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    OakenshieId schreef:
    Nou ja, je zou wel kunnen vragen hoeveel mensen écht willen komen, want tot nu toe zijn er maar vijf die hebben toegestemd...


    Jup, inderdaad. Ik kan wel even een mededeling plaatsen. En als er dan maar een aantal overblijven, dat is niet zo erg. Maar er staan er nu zo'n 30 in de lijst, dat is best wel heel veel, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je weet pas echt wie kan als het bijna zomervakantie is. Tot dan zou ik me niet al te druk maken over de mensen die op "Misschien" staan. However, dit kan wel invloed hebben op de huidige datum poll. Weet alleen niet in hoe ver.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Je weet pas echt wie kan als het bijna zomervakantie is. Tot dan zou ik me niet al te druk maken over de mensen die op "Misschien" staan. However, dit kan wel invloed hebben op de huidige datum poll. Weet alleen niet in hoe ver.


    Klopt, maar veel van die mensen staan op ''misschien'' juist vanwege de datum. En het kan maar zo zijn dat veel mensen wél kunnen doordat de datum gunstig uit zal komen. En dan hebben we toch wel een probleem, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Klopt, maar veel van die mensen staan op ''misschien'' juist vanwege de datum. En het kan maar zo zijn dat veel mensen wél kunnen doordat de datum gunstig uit zal komen. En dan hebben we toch wel een probleem, haha.
    God, wat een gedoe :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)God, wat een gedoe :Y)


    Ja eh. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nah, dat is echt jammer. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je ouders het niet helemaal oké vinden als er ineens 30 vreemde kids blijven slapen :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nou ja, een groot deel van de mensen wist ook niet niet of ze durfden of mochten.
    Ik kan ook niet met zekerheid zeggen of ik kom, gezien er ook data zijn waarop ik niet kan en ik zag dat anderen die op 'sowieso' staan dat ook bij de poll hebben gemeld. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat ik zelf gewoon een lijstje maak van de mensen met wie ik veel omga, en wie van hun ik dan bij de logeerpartij in de zomervakantie hebben wil.
    En de mensen die echt héél graag toch willen komen, maar mij niet kennen: Stuur me eens een berichtje en léér me kennen! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mweh als het van jou mag dan zou ik graag op zeker willen staan want de enige reden waarom ik niet zou kunnen is omdat ik op vakantie ga en die is nog niet eens geboekt dus ja.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Mweh als het van jou mag dan zou ik graag op zeker willen staan want de enige reden waarom ik niet zou kunnen is omdat ik op vakantie ga en die is nog niet eens geboekt dus ja.


    Nou, jou ken ik en ik ga al jarenlang met jou om. Jij bent ook een van de personen die op het lijstje staat van de mensen die ik graag erbij heb, haha. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben ik daar ook bij? En anders wil ik nog wel wat vaker met je pb'en. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aawh dat is wel heel jammer ):
    Alicia en Natas, anders organiseren wij er ook eens eentje in Noord-Holland, scheelt ook weer reizen voor ons.
    Maar anders organiseren wij er zelf eentje ? Erg jammer maar wel een super leuk idee!
    Zou je het erg vinden als ik er zelf ook eentje misschien zou organiseren ?
    Wil geen ideeën jatter zijn maar vind het wel echt een super leuk idee :)

    WenseKronik schreef:
    Aawh dat is wel heel jammer ):
    Alicia en Natas, anders organiseren wij er ook eens eentje in Noord-Holland, scheelt ook weer reizen voor ons.
    Maar anders organiseren wij er zelf eentje ? Erg jammer maar wel een super leuk idee!
    Zou je het erg vinden als ik er zelf ook eentje misschien zou organiseren ?
    Wil geen ideeën jatter zijn maar vind het wel echt een super leuk idee :)


    Hé, ik ga jou niet vertellen wat je wel en niet mag doen eh! ;)
    Sowieso, als jullie er eentje organiseren, kan ik mij minder schuldig voelen dat ik veel mensen teleur moet stellen, want dan kunnen ze naar jullie logeerpartij gaan. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •