• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ja nou ik had dus een hele post geschreven van 400 woorden en die post is nu weg...
    die post ga ik niet opnieuw schrijven -,- dankje appeltaart


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ja nou ik had dus een hele post geschreven van 400 woorden en die post is nu weg...
    die post ga ik niet opnieuw schrijven -,- dankje appeltaart


    Sorry! Het spijt me! Ik dacht dat het de voorlaatste ging zijn.
    Maar ik smaak het lekkerst met krenten en een beetje kaneel.
    Niet slaan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké dus wat doen we nu? Taart en champagne om het nieuwe topic te vieren?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Manon tot appeltaart slaan want ik ga die post niet helemaal opnieuw schrijven


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Eigenlijk is het mijn schuld, kijk maar op t vorige forum, ik reageerde enkele seconden eerder dan Manon, dus als ik niet had gereageerd had alles ok geweest, niet?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    T komt goed mensen, er gaat hopelijk niemand dood.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Laten we verder RPG 'en


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    toch maak ik van manon een appeltaart met krentjes...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Uhmmm... Waar waren we gebleven??
    @Nathalie mag ik ook een stukje?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    AbbySciuto schreef:
    Uhmmm... Waar waren we gebleven??
    @Nathalie mag ik ook een stukje?


    Hey. HEY. Alleen Nathalie mag een stukje.

    Sarah-Jane Black
    'Oh, en wie zegt dat iedereen dat doet? Ik laat mijn vrienden nooit zitten. En mensen die aardig tegen mij toen, zijn mijn vrienden,' zei ik met een opstandige toon. Ik wist helemaal wat ze bedoelde, maar ik snapte nog steeds niet dat ze niemand vertrouwde.

    Gregory McEwan
    "Klinkt goed. " zeg ik, en loop richting bos, ik begroet James en Damien en wacht tot Anna me volgt, om zoals zij zegt hét riviertje te gaan volgen, ah man waarom durfde ik haar niet gewoon vragen of ze me leuk vond?
    Misschien was deze wandeling daar wel perfect voor.


    Anna Sharp
    Samen met Gregor liep ik richting het bos en begroette ook James en Damien. Heel even leek het alsof Gregor aan het peinzen was. Ik had het vast verkeerd gezien. Waarover zou hij aan het peinzen zijn dan? O jee, nu was ik aan het peinzen. Het duurde niet lang voordat we het riviertje hoorde en bleef staan. 'Zeg jij maar welke kant we op gaan,' zei ik tegen Gregor, hopelijk dat hij begreep dat hij de man was en dus moest initiëren. Ik liet me deze vakantie gewoon helemaal gaan en dacht niet meer na. Geen gedachten, geen keuzes? Geen zorgen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Flanagan
    "Is het veiliger als ik mee ga?" zei ik nu ook lachend. "Ik heb ook wel behoefte aan een sigaretje." Ik maakte geen aanstalten om op te staan, omdat ik nog wachtte op z'n antwoord. Maar na een tijdje besliste ik zelf dat ik toch meeging, ik moest toch zo nodig roken.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morisson
    Ik haalde mijn schouders op en liep naar buiten van mij mocht James wel mee, ik leunde tegen het muurtje en ademde diep in, heerlijk zo 'n sigaret.
    Ik vergat al een beetje het hele drama in mijn liefdesleven, en ontspande een beetje. Misschien was single zijn zo erg niet?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    ( Was ik die arme Gregory vergeten, het sukkeltje)
    Gregory McEwan
    Toen we bij het riviertje kwamen vroeg Anna welke kant we op gingen.
    "mij maakt het niet uit, maar ik zou je graag eerst iets vragen als ik mag. " bloosde ik
    ( nou heeft ie drie opties van vragen
    1. Vind je het echt niet erg meer van de kamer?
    2. Wat voel je voor me?
    3. Welke kant wil jij het liefste uit? )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    AbbySciuto --> Eunomia
    James Flanagan
    Ik liep met Damien mee naar buiten en stak een sigaret op. Aah, dat voelde beter. "Dat lucht op, nietwaar?" zei ik tegen hem, terwijl ik nog een trek nam. Ik wist maar al te goed dat het slecht voor me was en dat eigenlijk moest stoppen, maar daar was ik te lui voor. "Zo, wat is nu je plan?" vroeg ik hem speels.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail pierce
    "Sarah ik heb inmiddels zoveel gedoe gehad. Elke keer als ik weer probeer erbij te horeb is er wel een nieuw iemand die me het leveb zuur maakt" vertel ik haar terwijl ik wat beter in mijn kleermakerszit ga zitten. "Ik heb daar gewoon geen zin meer in. Ik ging hierheen met in mijn hoofd ik ga hey opnieuw proberen. En dan ben jehier en zakt me de moed al in de schoenen. Ik wil dat niet meer"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign