• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Is er dan iets? " vroeg ze , en leek na te denken.
    "Uhm, ik zeg niets als jij niet eerst iets zegt? " probeerde ik dit te redden, ik wilde weten wat zij voor mij voelde voor ik afging als een gieter,


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Nog verbaasder keek ik hem aan. 'Gregor, als er iets is, moet je het zeggen.' Ik stak mijn handen de lucht in. 'Ik beloof niet kwaad te worden. Je weet, ik kan kwaad worden, maar je weet net zo goed dat ik me aan mijn beloftes houd, dus zeg het maar gewoon.' Ik liet mijn handen weer zakken. Waarom zei hij het niet gewoon, dit was werkelijk zenuwslopend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Meisjelief, dat ik je kan vertrouwen hoef je me al niet meer te vertellen, en dat je beloftes nakomen voor jou iets belangrijk is wist ik ook al lang, haal me nou alsjeblieft uit die onzekerheid.
    Opeens leek ze me een hint te geven, ze was traditioneel aangelegd, wat betekende : jongen vraagt meisje.
    Geïrriteerd zuchtte ik.
    "Natuurlijk weet ik dat, natuurlijk weet ik dat je betrouwbaar bent en mooi en lief, en dat je broer gay is en altijd troost vind bij jou, ik weet zowat alles van je, Anna, en wil je weten waarom ik dat allemaal weet? Omdat ik een enorme crush op je heb, maar ben bang om af te gaan als een gieter als ik je dat zeg. " ik riep het bijna huilend van onzekerheid, zo, de hoge noot was eruit. Maar door mijn tranende ogen kon ik haar gezichtsuitdrukking niet goed zien, keek ze afkeurend, geschokt, verbaasd? Blij? Ik wist het niet.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2014 - 22:37 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Mijn hersenen werkten altijd op hoge toeren en dit kwam nu ook goed uit. Direct toen hij dat gezegd had, lieten ze hier en daar een steekje vallen. Even werd ik overdonderd doordat hij mij de schuld leek te geven, daarna werd ik meegesleept omdat hij zo geemotioneerd was. Ten slotte drong het eindelijk dat me door dat hij een crush op mij had. Hij had een crush op mij! Dit alles speelde zich af binnen enkele seconden. Nog voordat ik werkelijk kon nadenken, drukte ik mijn lippen opgetogen op de zijne en wachtte zijn reactie af voordat ik verder ging in deze kus.

    [Jeej!]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Omfg fangirling)
    Gregory McEwan
    Volgens mij moest Anna hierover nadenken, zoals ze altijd over alles eerst even nadacht, zodat ze wist wat de voor en nadelen waren.
    Of misschien wist ze niet hoe ze moest reageren?
    Na even voelde ik iets zacht op mijn lippen en het drong tot mr door dat het Anna was, die me kuste.
    Hier stond ik, in het bos, te kussen met het meisje waar ik van hield.
    "Heee! Waarom stoppen we nou? " vroeg ik beteuterd toen de kus over was, en trok een pruillipje.

    ( heeft iemand Nathalie nog gezien?)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 7:00 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Hahaha, wat zijn we toch weer grappig." zei ik sarcastisch, waarna ik hem een duw geef en weer begin te lachen. "Je bent wel een echte gentleman." zei ik met een hoog stemmetje. "Ik ben toch o zo mooi." zei ik weer met een hoog stemmetje terwijl ik met mijn hand door m'n haar ging. Ik barstte weer in lachen uit en keek Damien overdreven smoel aan.

    Melody Black
    Ik had eigenlijk geen zin in deze drukke meidenboel, dus ik glipte weg voordat ze het merkte en ging wat door het huis dwalen. Toen ik bij de deur was zag ik een jongen binnen komen en ik zei: "En wie mag jij wel niet zijn? Ik denk niet je hier verwacht wordt." zei ik, niet bepaald aardig. Ik bekeek hem van top tot teen nauwkeurig en ik besloot dat hij niet knap noch lelijk was. Hij kon er wel mee door.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    'Stoppen?' lachte ik. 'Van mij hoeft het niet te stoppen.' Toen was het mijn beurt om even verlegen naar onderen te kijken en ik draaide een halve cirkel in de grond. Ik raapte al mijn moed bijeen en keek weer naar Gregor. 'Ik heb ook altijd een crush op je gehad,' zei ik, ietswat verlegen. Ik explodeerde zowat van binnen. Ik kon mijn geluk niet meer op. De liefde van mijn leven hield van mij!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna gaf toe dat ze ook altijd al een crush op mij had gehad, ik voelde me fantastisch.
    "Dus ehhm, we ehm... Zijn we nu een stelletje.. Enzo? " vroeg ik verlegen, en weer naar de grond kijkend.

    Damien Morrisson
    James en ik liggen in een deuk vlak voor de voordeur.
    "Ja hoor schat, ziet er fantaaaastisch uit, en wat zit je haar leuk! " aap ik zijn hoge stemmetje na.
    "Okay kom op, naar binnen"zeg ik, nog hikkend van het lachen, ik open de deur en zie een nieuwe jongen staan en Melody die hem wantrouwig aankijkt.
    "Ehm, hoi? " zeg ik.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik wist niet wat ik hier op moest antwoorden. Een plus een geeft twee, maar dan nog. Als ik nu 'ja' ging zeggen, leek ik weer zo hebberig en als ik 'nee' ging zeggen, was ik zo koudhartig. Ik was altijd iemand die bij alle situatie's koel reageerde, maar nu leek het alsof iemand mijn hart in brand had gezet. 'Alleen als jij ook wilt,' zei ik onzeker. Ik was nog nooit eerder verliefd geweest op iemand. Sure, ik had genoeg mannen het bed in verleid, maar echt mijn hart aan iemand vergeven had ik nog nooit. 'Gregor,' vroeg ik toen onzeker. 'Wat nu als-' Ik wilde niet verder vragen, maar mijn rationele brein verplichtte me ertoe. 'Wat nu als het niet uitwerkt tussen ons? We zitten hier wel in the middle of nowhere.' Ugh, waarom moest ik dit nou zeggen. Ik hoopte echt niet dat hij nu kwaad ging worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Wat denk je zelf?" vroeg ik, natuurlijk wilde ik een relatie met 'r!
    "Natuurlijk wil ik een relatie met je, en Anna, als we die sprong niet wagen zullen we het nooit weten, we hebben A gezegd, en ik wil graag ook B zeggen. " ik nam haar handen vast.
    "En ik zou met niemand liever in the middle of nowhere. " verzekerde ik haar.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Zijn woorden deden mijn hart smelten en ik schonk hem een gemeende glimlach. 'Je hebt gelijk,' zei ik toen opgelucht. Wat moest ik nu doen? Moest ik nu iets doen? Normaal kwam ik met mannen niet zo ver in de conversatie en lagen we al zonder kleren op het bed, maar Gregor was een andere zaak. Het was nieuw voor mij en daarom ook wat onwennig. Zoveel vragen schoten nu door mijn hoofd heen. Jack was veel soepeler hierin, zeker weten, maar ik kon hem nu even niet bellen. In plaats daarvan raasden zoveel emoties door me heen. Onwillekeurig sloeg ik mijn armen om Gregor's nek heen en gaf hem een knuffel. Ik had hem vaker een knuffel gegeven -dat was normaal voor onze vriendengroep- maar deze knuffel was speciaal. 'Ik ben blij dat het eruit is,' zei ik hem toen hij ook zijn armen om mij had geslagen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Finn Connor Reese

    Als het druk wordt in de gang, bevolkt door een niet al te vriendelijk meisje en een duo brallende jongens. Ik aanschouw het tafereel met een opgetrokken wenkbrauw en recht onbewust mijn rug. "Hallo," zeg ik tegen de jongen die me begroet had. "En ik word hier wel degelijk verwacht.", zeg ik tegen het onaardige meisje."Blij dat iedereen zo vriendelijk is.", zeg ik met een zweem sarcasme. Ik maak me er niet populair mee, met mijn sarcasme, maar ik wil geen sullige eerste indruk maken, en zeker niet voor twee jongens die ik niet ken.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 18:23 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Het is misschien handig als je het rollentopic in de beginpost zet?]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Expendables schreef:
    [Het is misschien handig als je het rollentopic in de beginpost zet?]


    [Hm, het was tot nutoe nog niet nodig, maar ik zal er eens over nadenken. (:
    Ik moet sowieso jouw personage er nog inzetten, maar ik zal eens zien als ik zin heb. Hij komt er nog wel in te staan. Like, ooit.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Hm, het was tot nutoe nog niet nodig, maar ik zal er eens over nadenken. (:
    Ik moet sowieso jouw personage er nog inzetten, maar ik zal eens zien als ik zin heb. Hij komt er nog wel in te staan. Like, ooit.]
    [Ik was er naar aan het zoeken toen ik mijn rol wou maken]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque