• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Damien Morisson
    Ik dacht even na over zijn vraag, terwijl ik nadenkend mijn sigaret verder oprookte.
    " Ik weet niet, misschien daten, misschien ook niet." gaf ik toe, ik keek naar het bos, het werd al donkerder.
    "Word het hier snel donker denk je? " vroeg ik toen


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Mijn topics]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    James Flanagan
    "Lijkt me niet. We zitten heel ver in het noorden en daar wordt het in de zomer niet donker, het schemert alleen. Cool, hè? Vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week licht." zei ik tegen hem, eventjes nerdig toen. Mijn sigaret was op en ik drukte hem uit op de grond en raapte hem daarna op en zei: "Wel zo netjes om de natuur hier schoon achter te laten."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Is er nog iemand voor Finn?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zal Melody vrij voor je maken als je zegt waar Finn is


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    (Laten we zeggen dat hij in de keuken is. Is het ok als jij eerst gaat? Dan antwoord ik als ik klaar ben met douchen )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Kan hij niet net aangekomen zijn, maar dan later dan de rest. Dat is wat realistischer.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (is ook goed hoor :] )


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Sarah-Jane Black
    'Het is Sarah-Jane,' mopperde ik zachtjes. Misschien had ze het nog niet eens gehoord. 'Weet je wat,' zei ik toen zij klaar was met haar klaagzang. 'Ik ben persoonlijk geen gemeen persoon en Rose ook niet. Ik weet niet of je haar al ontmoet hebt. Maar zodra iemand een van ons het leven zuur maakt, zijn zij nog lang niet van ons af. Het is geen dreigement tegenover jou. Alleen maar dat je weet dat ik het goed met je voor heb en voor je wil opkomen als je dat vraagt. Maar je moet het zelf weten, uiteraard.' Ik greep naast me zonder te kijken, maar mijn nachtkastje was er niet. Damnit. Moeizaam draaide ik op mijn boek en trok mijn handtas onder het bed vandaan en pakte daar een boek uit, maar bleef zo liggen.

    Anna Sharp
    'Mij maakt het niet uit, maar ik zou je graag eerst iets vragen als ik mag,' vroeg Gregor toen. Ohshit, ohnee, ohshit, hij gaat het vragen, flitste het door mijn hoofd. Nee, nee, nee, ik ben er niet klaar voor. Een zenuwachtig en beangstigend gevoel bekroop me en speelde met mijn voet in de op de grond gevallen bladeren. 'Ja, natuurlijk,' zei ik volledig kalm. 'Zeg het maar. Beter alles eruit, dan iets opkroppen.' Ik lachte honend in mezelf. Ja, Anna, dat advies zou je nog eens moeten nemen!

    [Kies maar, Jasmien :Y)]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 20:57 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Wiehh me wants Granna)
    Damien Morisson
    "awesome. " fluister ik, en haal mijn schouders op over het natuur ding, daar was ik niet zo mee bezig.
    Laten we maar weer naar binnen gaan als we nog willen douchen enzo voor t slapen. " zucht ik dan, Jeremy was nog steeds niet thuis, waar was ie toch?

    Gregory McEwan
    "Uhm uhm..., " ik begon te blozen,zou ik het durven vragen?
    "W -wat voel je eigenlijk voor me? Vriendschap? Of misschien.. Misschien meer? " vroeg ik voorzichtig, en staarde naar mijn schoenen,


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    "Ja, dat is een goed plan. Kunnen we daarna nog wat kletsten enzo." zei ik, toen ik me het realiseerde. "Ieuw! Ik klink net als een meisje. Laten we snel naar binnen gaan voordat er nog meer van dat soort stuff gebeurd." Ik barstte in lachen uit. "Zie je het al voor je, ik als meisje." Die uitspraak liet mij nog harder lachen. Ik kwam haast niet meer bij.

    (Hé, kido's, ik ga afsluiten. Expendables, als je gereageerd hebt, dan reageer ik morgen in de middag wel.)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morisson
    James ging helemaal plat om zijn eigen opmerking, het was ook wel grappig.
    Zelf schoot ik óók in de lach en ik hield lachend de deur voor hem open.
    "Ladies first. " grinnikte ik, en maakte zo 'n suf handgebaar.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (ik reageer als ik van school kom)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Anna Sharp
    Gregor begon ineens zenuwachtig te worden. Zag ik hem daar ook blozen? '..Misschien meer?' vroeg hij voorzichtig en keek toen omlaag. Ik moest nu rationeel blijven. Het was een strikvraag. Zeker weten. Oke, niet honderd procent, maar toch wel veel. Ik kon nu twee dingen doen, ook al viel er eentje niet onder rationeel. Nou ja, drie dingen kon ik doen. Een, ik kon het vragen waarom hij dat vroeg. Twee, ik kon hem hier nu kussen en dan wist hij precies hou het er voor stond. Drie, ik kon het hem eerlijk zeggen. Naaaah. 'Waarom?' vroeg ik hem verbaasd. 'Is er dan iets?' Ik dacht aan Lily, die al vanaf het begin voor ons was geweest, maar ja, zij was er nu niet om mij een klap te verkopen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Finn Connor Reese

    Met mijn koffer in mijn hand kom ik aan bij het massieve huis. Twijfelend blijf ik een moment staan om me bijeen te rapen, maar lang duurt dat niet en doe ik de deur open. En kom ik binnen uit. "Hallo? Is er iemand?", vraag ik aan niemand in het bijzonder en doe de deur achter me dicht. Ik slaak een zucht en zet mijn koffer op de grond.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque