• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    Bij het huis aangekomen bleek dat er niet veel aan de hand was. Wat problemen onderling hier en daar, maar er stond niets in brand en er was niemand gewond, dus er was voor ons niets spannends aan de hand. Ik begroette iedereen beleefd die ik tegen kwam en liep toen door naar de keuken. 'Wil je iets te drinken, Gregor?' vroeg ik hem. Ik zette wat theewater op. Ik was een Engelsman, dus dronk ik thee. Nee, dat was niet waar, ik was eigenlijk van Wales, maar thee ging er altijd wel in.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KLAINEISBACK schreef:
    Delilah Gerson
    Ik liep voorbij de trap met mijn spullen en zag iemand staan die ik nog niet kende.
    "Uhm, hi? Ben je nieuw hier?" vroeg ik hem, zijn gezicht kwam me niet bekend voor en hij leek wat verdwaald.
    Toen kwam het besef dat ik hier in een pluizige badjas met enkel een bikini onder hier stond.


    Finn Conner Reese

    Een beetje verveeld speel ik met mijn vinger tot ik plots een stem achter me hoor. "Uhm, hi? Ben je nieuw hier?", vraagt een meisjesstem. Ik draai me om en zie een nieuw gezicht. "Hoi, en ja ik ben Finn.", zeg ik vriendelijk. Het viel me op dat ze een pluizige badjas aan had. "Waar ga je heen? Want ik zou best een rondleiding kunnen gebruiken.", zeg ik vriendelijk en laat een glimlach zien.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gregory McEwan
    "Ja hoor, ik wil wel een kopje thee lieverd." antwoordde ik blij.
    Ik kon nog steeds niet geloven dat ze me leuk vond !
    "En ranja met een rietje als toetje. " gierde ik toen, in een melige bui.

    Delilah Gerson
    "Uhm, nou, welkom dan Finn, ik ben Delilah, en ik was net op weg naar de meisjesdouches, volg me maar als je wilt, dan leg ik even mijn spullen klaar en leid ik je wel even rond. " zei ik verlegen
    Hé verdorie, was ik nou maar eerder gaan douchen, had ik nu niet voor gek gestaan in die badjas.
    Anderzijds, nu was er misschien niemand meer in het zwembad en kon ik misschien nog alleen een duikje nemen na de rondleiding.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik smolt een beetje van zijn 'lieverd'. Ik noemde vaker iemand lieverd, het was een gewoonte van mij geworden, maar om het uit zijn mond te horen, maakte me week van binnen. Al helemaal omdat hij het op mij had. Ik pakte twee glazen en deed in de ene ranja en in de andere alleen water. 'Suikerwater voor mijn sweety,' grijnsde ik naar hem terwijl ik de ranja naar hem toe schoof. 'Oeps, een rietje,' giechelde ik en pakte deze gauw. Ik stak het in zijn ranja terwijl ik hem een kusje op zijn lippen gaf. Toen klikte het wat er en schonk ik twee mokken vol thee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce

    Nee van die preek werd ik vrolijk. Als iemand hun het leven zuur maakte. Het meisje pakt een boek onder haar bed vandaan en sloeg het open. Ik pak mijn tas en pak er mijn etui uit en mijn schetsblok. Ik las graag, maar tekenen deed ik nog veel liever. Ik kon er al mijn zorgen in kwijt.


    Jeremy Devone
    Ik was inmiddels een hele tijd verder, ik gokte dat ik hier nu een uurtje zat, maar in die tijd was ik ook een aantal glazen verder. Toch kon ik het gedoe met Damien nog steeds niet helemaal weg stoppen. En dat vroeg om meer glazen. De welbekende ringtoon van mijn mobiel gaat af in mijn broekzak en ik druk op het groene haakje waarna ik hem aan mijn oor houd."wat"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Flanagan
    "Dat kun je wel zeggen, ja." zei ik. "Ze laat tenminste niet over zich heen lopen." Ik legde mij op bed met mijn telefoon om wat muziek te luisteren en spelletjes te spelen, terwijl ik zat te wachten tot Damien klaar was en ik me kon gaan douchen.

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    "Hé, Rosyposy en Laulautje, ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga me douchen en omkleden." zei ik terwijl ik vrolijk de kamer uitliep. Ik liep naar beneden. Ik zag Delilah en een jongen die ik niet kende. Ik liep naar hen toe en zei: "Hé, Del en vreemde jongen die ik niet ken. Ik ben Lizzy." Ik zei terwijl ik me tot Delilah wendde: "Ik ga me nu douchen, ik zie je dadelijk wel, als je klaar bent met hem." zei ik en ik gaf een knikte naar de jongen. Voordat ik wegliep gaf ik Delilah en de jongen nog een knuffel. "O, oeps, volgens mij was mijn bikini nog een beetje nat." zei ik giechelend tegen hem voordat ik wegliep. Ik liep naar het zwembad. Het gladde water zag er heel verleidelijk uit. Ik kon er misschien nog een keer induiken. Ik liet me verleiden en sprong er in.

    Iemand voor mijn lieftallige Melody?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morisson
    Ik stap uit de douche en poets mijn tanden, waarna ik een paar boksbewegingen tegen mezelf doe in de spiegel, daarna loop ik naar de keuken, Jeremy was nog steeds niet thuis.
    Nadenkend kijk ik voor me uit, tot McEwan me uit mn gedachten haalt

    Gregory McEwan
    "Je bent de beste cupcake! " grinnik ik, en geef haar een kus, het voelde zo goed om eindelijk mijn gevoelens voot haar niet meer te hoeven verbergen, ik nam nog een slokje Ranja en zag Damien binnenkomen.
    "Hai Damien, je kijkt maar wat bedrukt, wat iiiisss er? " vroeg ik

    ( ik reageer terug als expendables gereageerd heeft, kan ik Delilah en Finn samen de keuken in laten komen)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Delilah Gerson
    "Uhm, nou, welkom dan Finn, ik ben Delilah, en ik was net op weg naar de meisjesdouches, volg me maar als je wilt, dan leg ik even mijn spullen klaar en leid ik je wel even rond. " zei ik verlegen
    Hé verdorie, was ik nou maar eerder gaan douchen, had ik nu niet voor gek gestaan in die badjas.
    Anderzijds, nu was er misschien niemand meer in het zwembad en kon ik misschien nog alleen een duikje nemen na de rondleiding.


    Finn Conner Reese

    "Owh, sorry.", zeg ik grinnikend. Het zou awkward moeten zijn voor ieder ander, maar ik vat het los op. "Volg me maar als je wilt, dan leg ik even mijn spullen klaar en leid ik je wel even rond. ", zegt ze en ik knik haar bemoedigend toe. "Wijs me de weg, Delilah, ik ben wel eens benieuwd eigenlijk naar deze plaats."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    James Black
    Even bleef het akelig stil, maar toen hoor ik een 'wat?'. 'Jeremy?' vroeg ik toen. 'Waar zit je gast?' Ik liep toen naar onderen, naar de kamer en de keuken om te checken of hij daar niet zat, maar daar was hij niet.

    Anna Sharp
    Damien kwam binnen en Gregor starte een gesprek met hem. Ik was niet iemand die zich graag tussen gesprekken mengde, dus ik trok mijn handen in mijn mouwen en sloeg die om de mok heen. Het was al kouder geworden en ik kon het wel gebruiken om wat warmer te worden. Ik dipte het zakje nog eens heen en weer, liet het weer hangen en blaasde in de thee. Ondertussen bekeek ik het tafereel in de keuken.

    Rose Black
    Delilah en Lizzy vertrokken om zich te douchen en ik keek Laurinda vragend aan. 'En meid, gaan we ons ook eens douchen en omkleden?' vroeg ik haar toen, mijn spullen pakkend. 'Dan kunnen we daarna nog hier kletsen of zo.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    Ik liep na de aanvaring met Finn de keuken in om wat te drinken te pakken. Ik zag McEwan en Damien druk in gesprek en Sharp die alleen stond. "Hé, What's up?" zei ik tegen haar. "Is goed als wat te drinken pak?" vroeg ik haar. Tegen de meeste volwassene had ik wel manieren, maar de rest boeide me niet zo.

    James Flanagan
    Toen ik zag dat Damien klaar was dook ik de douche in en genoot met gesloten ogen van het warme douchewater. Toen ik klaar was kleedde ik me op m'n gemak om in m'n pyjama en ging op bed liggen met m'n telefoon. Damien lag niet op z'n bed en ik trok m'n schouders op. Die zou vanzelf wel weer terugkomen, dacht ik. Tenminste dat hoopte ik.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Anna Sharp
    Ik had net mijn mok bij min lippen om de warmte ook over mijn gezicht te laten lopen toen Melody binnen kwam. 'Hee Melody,' begroette ik haar. 'Natuurlijk. Je bent hier thuis,' zei ik en wachtte tot ze iets te drinken had. 'Hoe vind je het tot nu toe hier?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Jeremy Devone
    Ik hoor wat gerommel aan de andere kant van de lijn en grinnik terwijl ik nog een slok neem. "Geen idee, Een kroegje.. best gezellig" mompel ik met een wat dubbele tong.


    Laurinda Pearl
    Ik knik "alhoewel... er zijn maar 3 douches. Lizzy zou douchen, Delilah zou douchen en weet ik wie nog meer wil je daar werkelijk gaan staan wachten?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Black
    "Oké, thanks." zei ik terwijl ik uit de ijskast de fles cola nam en me een glas cola inschonk. Ik trok mijn schouders op voor haar laatste vraag. "O ja, dat wilde ik u nog zeggen. Er is daarnet een kutetterbakje hier in de huis aangekomen. Misschien wilde u dat wel weten." zei ik nonchalant, alsof het de gewoonste zaken waren.
    Ik dronk een paar slokken van mijn cola, die lekker fris was. "En? Zijn er al kinderen op komst?" vroeg ik, doelend op de relatie tussen haar en de andere leider. "Of hebben jullie elkaar nog niet durven aanraken met een vinger?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah Gerson
    Nadat ik mijn spullen had weggelegd, knikte ik.
    "Je zult wel dorst hebben dus laten we met de keuken beginnen, kun je meteen wat drinken ma je lange reis." ik nam zijn hand verlegen vast en leidde hem weer mee de trap af, de keuken in, waar het nu aardig druk was, Melody, Gregory en Anna, en Damn, Damien zat er ook!
    "Dus... Iets drinken? " vroeg ik luchtig aan Finn, nu ik zijn hand losliet.

    Gregory McEwan
    Ik keek onderzoekend naar de hand van Delilah en een onbekende jongen, Delilah liet snel los toen ze DAmien in het oog kreeg.
    "Dus... Iets drinken? " vroeg ze aan de jongen.
    "En wie mag hij dan wel zijn? " mompelde ik.
    "Da 's Finn, een nieuwe." antwoordde Damien,
    "Hallo Finn, Ik ben Gregory, een begeleider van dit huis, en de dames daar zijn Anna en Melody. " stelde ik ons voor.
    "En Damien kende je al? " vroeg ik.

    Damien Morisson
    McEwan begon iedereen voor te stellen aan elkaar, de enige gedachte die door mn hoofd spookte was "Whatthefuck moet zij met hem."
    Waarom had Delilah zijn hand vastgehouden? Waren ze soms een stelletje? Nee toch? Dan was al mijn hoop vervlogen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Fff player jeremy en delilah


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign