• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    Ik grijnsde terug. 'Ik begrijp wat je bedoelt.' Maar ik was niet naar het meer gekomen om het nog heter te krijgen. Ik liet me achterover leunen met mijn handen nog om zijn nek en nog geen moment later was ik helemaal onder water. We waren samen achterover in het water gevallen. Ik haalde mijn benen om zijn middel vandaan, zwom terug naar boven en wachtte totdat Gregor ook boven water was.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna ging achterover hangen en we donderen het water in, Anna ging al snel terug naar boven, ik kwam pas wat later naar boven.
    Het water verkoelde ons een beetje, ik kwam lachend boven en keek Anna zwoel aan :" werd het een beetje te heet voor je? "


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    heb net een maand blokstage achter de rug en ben net terug van mijn laatste dag... Ondanks dat ik nu vakantieheb ga ik me wel uitschrijven
    Ik heb er geen zin meer in vind de rpg niet leuk meer.
    vond de vorige rpg een stuk leuker en heb geen interesse om tegen mijn plezier in toch steeds te reageren in deze rpg...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Jammeeer we gaan je missen appeltje!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    ik zei niet dat ik niet meer met jou kletsen ging hoor :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    ik zei niet dat ik niet meer met jou kletsen ging hoor :3

    Braaf zo XD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Gregory McEwan
    Anna ging achterover hangen en we donderen het water in, Anna ging al snel terug naar boven, ik kwam pas wat later naar boven.
    Het water verkoelde ons een beetje, ik kwam lachend boven en keek Anna zwoel aan :" werd het een beetje te heet voor je? "


    Anna Sharp
    Grinnikte keek ik hem aan. 'Ik ben heet, niet waar?' zei ik plagend. 'Grapje,' riep ik er direct achteraan en ik gaf hem een kusje om het goed te maken. Toen liet ik mij weer achterover in het water vallen en probeerde zo'n beetje te dobberen, wat moeilijk lukte, omdat het zoetwater is en geen zoutwater.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Ik ben heet, nietwaar? " zegt ze, ik wil net 'ja ' zeggen, als ze "Grapje! " roept.
    Ze laat zich achterover vallen en dobbert wat.
    Ikzelf kijk rond naar wie er allemaal al aan het zwemmen is.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik zag dat Gregor om zich heen keek en ik nam die gelegenheid om zelf ook eens naar de omgeving te kijken. 'Ik ben even naar de overkant,' deelde ik mede en dook in het water. Het water was niet echt helemaal helder, maar ook niet onhelder. Een stukje verderop zag ik een visje zwemmen en ik hoop dat ik zo ene niet tegen mijn lichaam zou voelen tijdens deze zwemtocht en ik hield mezelf maar voor dat ze net zo bang zijn voor mij als ik voor hen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wiehh groetjes uit Spanje iedereen ! Xx
    Gregory McEwan
    " ik ben even naar de overkant. Deelt Anna mee, en gaat zwemmen, ik grinnik en ga op mijn rug liggen, het is heerlijk hier, en niet alleen doordat Anna nu eindelijk weet wat ik voor haar voel, het is echt mooi hier .


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing