• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Ik glimlachte en sloeg mijn armen om haar heen.
    "ja ik ben ook blij dat we het nu weten van elkaar. " antwoordde ik.
    Toen kwam het in me op : wat met het bed gedaan?

    Damien Morisson
    De jongen begroette me terug en bekte toen iets tegen Melody , waarop ik begon te lachen.
    "Daar heb je niet van terug hé Melody?" lachte ik, ík was nog steeds in een melige bui en klopte de nieuwe tegen zn schouder, waarna ik hem een steunende knipoog toewierp.
    "Magoed, ik ga douchen en slapen!" gaapte ik, en liep naar de keuken om even wat te drinken voor ik ging douchen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    We bleven een tijdje zo zwijgzaam staan. Het begon ondertussen wat te schemeren merkte ik. Voorzichtig en langzaam liet ik hem los en keek hem toen aan. Als het goed was hadden we genoeg tijd om nog te knuffelen of andere dingen te doen. Ik kreeg al kriebels in mijn buik als ik eraan dacht. 'Zullen we terug gaan of wil je nog wat wandelen? Mij maakt het eerlijk gezegd niet zoveel uit,' vroeg ik hem toen.

    James Black > naar Jeremy. ^^
    Nadat James me had weggestuurd om Jeremy te zoeken, liep ik nog even door het bos, de omgeving nauwlettend in de gaten houdend, maar nergens kon ik hem vinden. Totdat ik bij een weg uitkwam en daar een bushalte zag. Aarzelend liep ik er naar toe en keek hoe laat de bus kwam. Eens per twee uur kwam er een bus en er was net een halfuurtje geleden een bus weg. Op de grond zag ik een bekende peuk liggen. Ik meende dat het van een van de jongens was. Ik keek om me heen en merkte dat het huis dicht bij was. Snel liep ik naar het huis. Ik moest Jeremy bellen. Misschien was hij wel gewoon veilig of iets. Maar hoe kreeg ik zijn nummer? Ik klopte voorzichtig op de deur van de meisjes en een deed er open. 'Rose?' vroeg ik toen. 'Ik heb je hulp nodig.' Rose kwam in haar bikini naar de deur. 'Wat is er broer?' vroeg ze vrolijk. Ik had haar in geen jaren zo vrolijk gezien. 'Een opdracht,' zei ik zacht en gauw sloot ze de deur achter zich. 'Je moet de papieren van de uit de tas van de vrouw halen,' zei ik haar. Ze keek me aan alsof ik gek was. 'Ik moet Jeremy bellen,' verklaarde ik me nader. Ze knikte even en kwam nog geen twee minuten later terug met een nummer op haar hand geschreven. Ik haalde mijn mobiel te voorschijn en tikte het nummer in. 'James heeft een vriendje,' grijnsde Rose. 'Nee,' zei ik verdedigend. 'Hij is vermist.' 'Ach, laat die jongen toch,' mopperde Rose. 'Wat als hij verdwaald is in het bos? Ja?' 'Dat is hij niet,' zei Rose en ging weer naar binnen waar zo te horen het feest door ging.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    Ik keek Damien halfkwaad aan en zei tegen de jongen: "Het kost je blijkbaar fucking veel moeite om op tijd te komen, of was het soms de bedoeling dat je te laat kwam. En ja, ik ben nou eenmaal onaardig, wen er maar aan." Ik wendde me tot Damien en zei: "Het is ontzettend duidelijk dat je je moet douchen, je stinkt 'n uur in de wind, zou je het willen weten. Maar verder zie er ontzettend schattig uit, wist je dat." Het laatste sloeg echt nergens op, maar ik moest toch af en toe een compliment geven.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Finn Connor Reese

    Een van de jongens zegt dat hij gaat douchen en ik knik naar hem. "Het kost je blijkbaar fucking veel moeite om op tijd te komen, of was het soms de bedoeling dat je te laat kwam. En ja, ik ben nou eenmaal onaardig, wen er maar aan." zegt zij dan. Ik trek een zuur gezicht en trek mijn mond weer open. "Ik ben laat wegens omstandigheden, laat je neus daar uit, wil je. En ten tweede ook al ben je geen zonnestraaltje, beleefdheid is ook een mooie deugd. Ik ben Finn trouwens om een voorbeeld te geven." Ik steek mijn hand verveeld naar haar uit en verwacht dat ze deze niet zal aannemen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Melody Black
    "Laat je neus daar uit, wil je." zei ik hem met een piepstemmetje na. "Alsof het de moeite waard is om dáár mijn neus in te steken, ik heb wel betere dingen te doen dan mijn tijd te verspillen aan jouw 'omstandigheden' ". Hij stak zijn hand uit en nam hem aan, en drukte hem hard, ik wilde graag laten weten wie de baas was van ons tweeën. "Beleefdheid is iets voor oude mensen. Ik ben Melody, maar dat zal je vast en zeker geen fucking reet boeien." zei ik hem, nadat ik zijn hand had losgelaten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Finn Connor Reese

    Ze sneerde tegen de sterren op tegen me en dat kon me ook echt geen reet schelen. Ze pakte wel mijn hand stevig vast en knijpt er hard in. "Beleefdheid is iets voor oude mensen. Ik ben Melody, maar dat zal je vast en zeker geen fucking reet boeien.", zegt ze dan en laat mijn hand los. In plaats van het te laten varen pak haar onderarm stevig vast en fluister in haar oor, "Misschien kan het me wel wat schelen." Ik laat vervolgens los en ga op verkenning in het huis, ik ben wel eens benieuwd wat is zal vinden.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Melody Black
    "Oehoe. Gaan we stoer doen? Nu ben echt bang, hoor. Pas maar op dat je niet verdwaald, kleine puppy." zei ik hem sarcastisch. Als hij dacht dat ik bang voor hem was mocht hij op de wc gaan zitten. Ik liep terug naar de kamer en barstte in lachen uit toen ik eenmaal binnen was.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morisson
    "Nou iemand heeft hier duidelijk een scherpe neus ÉN HAAR REGELS. " grinnikte ik,toen ik wat gedronken had en liep naar boven om mijn douchespullen te halen, handdoek, shampoo, zeep, ondergoed, pyjama, zo ik had alles denk ik.

    Gregory McEwan
    "Hmm, dat ligt eraan wat jij van plan bent. " zei ik haar.
    "Maar als je mijn mening wilt kunnen we beter naar huis toegaan, voor het donker word, je weet nooit of er hier wolven zitten en daarbij moeten we ook checken dat de jongeren nu geen feestje aan het bouwen zijn ofzo, " antwoordde ik nadenkend

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 13:20 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (HELP! Ik ben Delilah kwijt! Ik weet niet meer waar ik het arme kind heb gelaten)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Op de meidenkamer met Lizzy, Rose en Laurinda.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    FACKING STELLETJE STALKERS


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Over stalkers gesproken, Nathalie, jij moet ook nog reageren op Sarah-Jane en James Black.]

    Gregory McEwan
    "Hmm, dat ligt eraan wat jij van plan bent. " zei ik haar.
    "Maar als je mijn mening wilt kunnen we beter naar huis toegaan, voor het donker word, je weet nooit of er hier wolven zitten en daarbij moeten we ook checken dat de jongeren nu geen feestje aan het bouwen zijn ofzo, " antwoordde ik nadenkend


    Anna Sharp
    'Je hebt gelijk,' zei ik en keek hem even aan. Hij was zo mooi. Hoe had ik hem verdiend? Ik zette al langzaam de eerste stap richting het huis. Toen Gregor naast mij kwam lopen vlechtte ik mijn hand in zijn hand. Wat was ik toch gelukkig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna zei dat ik gelijk had en verstrengelde haar vingers met de mijne. Samen liepen we richting het huis, ik was benieuwd of de jongeren hadden gemerkt dat we weg waren, ik hoopte maar dat ze er geen rommeltje van hadden gemaakt.

    Damien Morisson
    Ik liep richting de douches en kleedde me uit.
    De warme stralen deden deugd op mijn rug en zachtjes begon ik te hummen.

    Delilah Gerson
    Ik begon gek te worden van al die drukte en klom van het bed af, waarna ik wat kledij bijeengraaide en naar beneden liep.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Finn Connor Reese

    Een beetje verloren besluit ik toch maar op de trap te gaan zitten en te wachten tot er iemand kwam. Ik kon het me niet permitteren om te verdwalen, dus wachtte ik maar op andere mensen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Delilah Gerson
    Ik liep voorbij de trap met mijn spullen en zag iemand staan die ik nog niet kende.
    "Uhm, hi? Ben je nieuw hier?" vroeg ik hem, zijn gezicht kwam me niet bekend voor en hij leek wat verdwaald.
    Toen kwam het besef dat ik hier in een pluizige badjas met enkel een bikini onder hier stond.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing