• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rose Black
    'Nou, laat dat happy en big maar weg,' grinnikte ik. 'Maar ja, we wonen met ons vieren en dan onze ouders in een huis in Oxford. Eigenlijk is het bedoeld voor twee kinderen, maar ja, als we een paar bij elkaar op de kamer laten liggen, dan past het allemaal wel. Sarah-Jane en James slapen bij elkaar en Melody en ik.' Ik keek nog even ter controle op mijn kaart en kompas. Alles gute. 'Maar Parijs schijnt mooi te zijn! Ik heb foto's gezien. Ik ben er nog nooit zelf geweest.'

    Anna Sharp
    Ik bekeek hem express van top tot teen met een grote grijns. 'Van mij mag je,' grapte ik. 'Nee, je hebt gelijk, kleed je gauw om.' Ik pakte het blad uit zijn handen en bekeek het. Wat boeide mij het anyway. 'Fijn voor haar,' zuchtte ik toen en legde het weg. 'Ik ga me niet druk maken om haar, dat moet ze maar zelf doen. Er zijn toch altijd wel mensen hier die haar de weg kunnen wijzen. Wie ben ik er om hier de leiding te namen. VAKANTIE!' Ik plofte terug op het bed.

    Sarah-Jane Black
    Ik plofte naast haar neer nadat ik de theemokken opgeruimd had. Het huis was best wel mooi ingericht, met modernere meubels en toch een natuurlijke uitstraling. 'Hm,' zei ik toen. 'Kun je ook mij handelen?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( haha mag je van mij wel, maar Fenna is nogal... Temperamentvol en ze is niet op haar mondje gevallen... So prepare yourself Lizzy! Ghehehe
    Waar heb ik Damien btw gelaten? Bij James ergens maar waar weet ik niet meer)



    Gregory McEwan
    Ik grinnikte en trok wat kleren aan over mijn zwembroek, ook zocht ik de zonnenbrand en mijn zonnebril bijeen.
    "zo ik ben klaar denk ik zo! " grijnsde ik, en keek Anna aan.

    Delilah Gerson
    "Klopt, 't is ook heel mooi. " zei ik , dat was ook één van de redenen dat ik fashion wou gaan studeren in Parijs, wie weet kon ik wel stage doen in Eén van die grote modehuizen!
    " En jij? Wat doe jij zoal? " vroeg ik haar.


    Fenna Dufraing
    Ik stapte uit de bus, Tjonge, helemaal van Marseille tot hier met het openbaar vervoer omdat mijn ouders gewoon zo fucking lui zijn.
    Ik sleurde mijn koffers achter me aan tot het huis en klopte op de deur. Ik ben benieuwd.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elisabeth 'Lizzy' Franklin
    Iemand klopte op de deur en ik ging open doen. Ik zag een meisje staan en ik zei: "Heey, schat. Welkom thuis! Kom binnen!" Ik maakte het o zo bekende gebaar dat ze binnen mocht komen. "Je blijft toch niet buiten staan wortel schieten, hoop ik. Het heeft hier veel te veel lekker eten." zei ik tegen haar.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Fenna Dufraing
    "Noemde jij me nou net schatje? Shit happens, ben ik in eem huis met lesbo 's terechtgekomen. Thanks shitty parents, " ik wou wachten op haar reactie, maar kon het niet.
    Ik begon te lachen.
    "Tjonge, jij bent hyper! En is het eten hier zo lekker dan? " vroeg ik het meisje.
    Ik stapte naar binnen.
    "Zo, vertel eens, waar kan ik mijn koffer dumpen? " vroeg ik haar toeb, en nam haar in me op, ze was echt veel te vrolijk naar mijn waarden maar misschien was ze wel anders als je haar leerde kennen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elizabeth 'Lizzy' Franklin
    "Ik probeer alleen maar aardig te zijn, hoor." zei ik beledigd, waarna ik vervolg: "Het is eten is hier wunderbar! En je koffer je gewoon ergens dumpen, die kun je straks wel weer meenemen." Ik sleurde haar naar binnen, naar de keuken en liet haar de koelkast van binnen zien. "Zegt dat niet al genoeg over het eten hier?" zei ik tegen haar. Het was meer een retorische vraag dan een echte vraag, dus ik hoopte dat ze niet zo dom was om te antwoorden met nee.

    Melody Black
    Nadat ik was neergeploft pakte ik mijn mobiel. Gelukkig had ik bereik hier en ik stuurde een berichtje naar Rose, want ik had geen zin om haar te gaan zoeken: Sjattie, ik verveel me! Het was gewoon om te laten zien hoe erg ik me verveelde en ik opende een spelletje op mijn telefoon en begon het te spelen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Fenna Dufraing
    "Oké, je bent zo hyper als wat maar je snapt geen grapje? " zei ik, en haalde mijn wenkbrauw op, ik werk meegesleurd naar de keuken en de koelkast werd geopend.
    "ja ja ziet er goed uit. " zei ik, en keek rond, oeh, een zwembad!
    "En waar is de rest eigenlik?" vroeg ik toen.
    T leek wel uitgestorven hier.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elizabeth 'Lizzy' Franklin
    "Uhmm... Die zullen wel hun eigen dingen aan het doen zijn. Zullen we ook iets doen? Er is vast en zeker wel iets te doen hier." vroeg ik haar enthousiast. Ze kon niet bij ons op de kamer slapen, maar dat betekende niet dat ze niet mijn vriendin kon zijn. Ik hield van veel vrienden hebben, ook al waren sommigen niet echt. Ik hield gewoon van veel mensen om mij heen, ook al hoefde ik niet per se populair te zijn, maar als ik dat was, was het wel meegenomen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Fenna Dufraing
    "Duikje nemen?" stelde ik voor, dan moest ik me wel ergens kunnen omkleden, ik keek rond, benieuwd of ik nog iemand zag.
    Ik zuchtte toe ik niemand zag buiten het meisje dat Lizzy heette.
    "Het lijkt zo uitgestorven hier!" klaagde ik, en net op dat moment kwam er een jongen de keuken in, en my oh my, hij zag er niet verkeerd uit.

    (Nou ja ik breng Damien en James lekker naar de keuken, nou ja, vooral Damien, James moet maar zien wat ie doet, hartenbreekster Fenna is coming.)
    Damien Morrisson
    ik wandelde de keuken in om Lizzy en een onbekend meisje te zien, het lange, bijna witharige meisje knipperde verbaasd met haar ogen.
    "Bonjour?" zei ze, hmm ze was dus Frans , net als Delilah....


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Toen ik onder kwam stak ik wat flesjes water in de tas en een paar stukken fruit. Ik pakte een banaan en pelde hem. 'Zullen we gaan?' vroeg ik hem toen. Ik had echt zin om eens te gaan kijken naar het meer. Bovendien had ik wel zin in wat verkoeling.

    Rose Black
    'Ik..oh,' begon ik. Ja, wat deed ik eindelijk? Gelukkig werd ik gered door een kort geluidje. Ik pakte mijn mobiel uit mijn jaszak. "Sjattie, ik verveel me!" stuurde Melody mij. "Zin om mee naar het meer te gaan?" stuurde ik haar terug. 'Zie dat,' lachte ik. 'Er is hier verbinding.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Flanagan
    Ik ging mee met Damien naar de keuken. Er stonden twee meisjes en ik zei: "Hello ladies." Ik ging meteen naar de koelkast en pakte er iets te eten uit. Ik was een vreetbeest, maar dat boeide me niet, zolang ik maar kon eten. "Wat doen jullie hier?" vroeg ik met volle mond, terwijl ik een glas melk inschonk. Ik vroeg of niemand iets wilde, want betekende dat ik zelf meer had, egoïstisch maar wel waar.

    Elizabeth 'Lizzy' Franklin
    Net toen ik wilde bevestigen kwamen er twee jongens binnen en Fenna zei: "Bonjour."
    "Ben je Frans? Dat had ik echt nooit van jou verwacht." zei ik verbaasd tegen haar. "Normaal zijn Françaises toch zo heel chique en classique? Drink je ook wijn? En eet je veel stokbrood?"
    Ik mocht dan wel in Duitsland wonen, maar ik wist niet veel Frankrijk, niet veel meer dan de rest van de wereld dacht dat Frankrijk was, dus dacht ik dat ook. Frankrijk had mij wel altijd een soort van gefascineerd, maar ik had me er nooit in verdiept.

    Melody Black
    Ik kreeg een berichtje van Rose terug en ik opende het: Zin om mee naar het meer te gaan? Ik grinnikte en antwoordde: Yeah, sure, why not.[i/]
    Ik stond op en zei tegen Sarah-Jane: "Ik weet wat we gaan doen. We gaan naar het meer." Ik zei het zo dat er geen tegenspraak mogelijk was. "En als je dat geen fuck boeit, dan heb je gewoon fucking pech, want je moet mee." Ik ging snel naar mijn kamer om mijn bikini aan te doen, onder mijn kleren, en ging weer naar onderen. "Kom je nog?" vroeg ik aan Sarah-Jane.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 19:52 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Fenna Dufraing
    "Ieuuuwwww...." reageerde ik met afschuw op zijn volle mond.
    "Ta geule si tu manges, Merde."vloekte ik.
    Ik zuchtte:" Meissie dat zijn streotypes, ik heb 10 jaar in Parijs gewoond en nu al een aantal jaar in Marseille, ik ben een vrijgevochten Parisienne, en ja ik hou wel van een wijntje." grinnikte ik.
    Ik keek de andere jongen aan die nog steeds niets gezegd had.
    "Hé, toi. Ga je nog iets zeggen ou quoi?" riep ik hem toe.

    Gregory McEwan
    "Jep, i'm ready to go!" zei ik vrolijk, en nam de rugzak over van haar, waarna ik naar de deur liep.
    "Kom op." zei ik vrolijk.

    Delilah Gerson
    Rose begon opeens druk te smssen en lachtte dat er hier verbinding was.
    "Leuk!" lachtte ik.
    "Als ik ooit verdwaal, kan ik je smssen!" lachtte ik toen.

    Damien Morrisson
    Fenna reageerde walgend op James die met zijn volle mond praatte, gefacineerd keek ik naar de kleur van haar lippen, ik hoorde het woord vrijgevochten.
    ' Dat moet wel als je zo'n felle lippenstift draagt' dacht ik, want hij was echt rood, knalrood.
    "Hé, toi. Ga je nog iets zeggen ou quoi?" riep ze me toen toe.
    "Hai." zei ik droogjes en keek haar droogjes aan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elizabeth 'Lizzy' Franklin
    "Oeps, sorry. Frankrijk is niet zo bekend voor mij. Het lijkt me wel een heel mooi land." zei ik verontschuldigend tegen haar. "Het heeft me altijd een klein beetje gefascineerd, maar nooit zoveel om me echt erin te verdiepen."
    Ik draaide me beschaamd weg en deed water in de waterkoker en zette die op om het water te laten koken. Toen die klaar was pakte ik een beker en schonk het water erin, ik pakte een theebuiltje en liet hem erin hangen. "Wil nog iemand thee?" vroeg ik tenslotte maar.

    James Flanagan
    Toen ik mijn mond leeg had stootte ik Damien aan. "Poging twee?" vroeg ik hem zachtjes. Ik hoopte dat hij hem begreep, anders zou ik afgaan tegenover hem, maar dat boeide me niet. "Ja, graag. Ik wil wel een kopje thee." zei ik tegen Lizzy, terwijl ik een kopje pakte en het water inschonk, waarna ik het builtje erin deed.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Fenna Dufraing
    Ik begon te lachen en zei toen: " ja hoor, ik lust wel thee. "
    De jongen die praatte met een volle mond wilde ook thee en ik keek nog even rond.
    "Dus jij kwam uit Duitsland?" vroeg ik Lizzy.

    Damien Morrisson
    "Wat bedoel je? " vroeg ik zacht, wilde hij nu dat ik met de Parisienne flirtte.
    Ik keek hem vragend aan terwijl ik met mijn ogen naar Fenna blikte, Hopelijk begreep hij het.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Flanagan
    Hij begreep het half en toen hij naar Fenna keek, knikte ik en deed een wenkbrauwwiebel.
    "Ze is vast en zeker wel jou type. En anders wil ik haar wel." zei ik tegen hem. "Als ik jou was zou ik snel zijn, anders is ze dadelijk ook weer bezet. Die meisjes zijn zo weg."

    Elizabeth 'Lizzy' Franklin
    "Nou ja, dat is het land waar ik nu woon. Als je dat bedoelt." zei ik tegen haar. Mijn ouders waren zo gek, dat ze iedere twee jaar wilde verhuizen naar een ander land, daardoor was ik zo goed in de meeste talen, omdat ik er gewoon twee jaar gewoond had, sinds mijn geboorte.
    "En jij hebt je hele leven in Frankrijk gewoond?" vroeg ik aan Fenna.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Damien Morrisson
    Ik grinnikte.
    "Sure bro, why not, ik probeer het wel." zei ik, en liep een beetje o zeker op Fenna af.

    Fenna Dufraing
    " Oui, wel een keer verhuisd maar altijd in het land gebleven." antwoordde ik, toen zag ik die stille jongen, ik geloof dat zijn naam Damien was, op me afkomen.
    "Oui cherie? Wat wil je? " vroeg ik hem uitdagend, benieuwd of hij initiatief zou nemen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing