• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rose Black
    'Ja, inderdaad,' lachte ik mee. Het was wel waar. In de verte zag ik al het meer. 'Kijk,' wees ik. 'Daar is het meer al,' grijnsde ik naar haar. 'Komt dat even goed uit. Het begint al warm te worden.' De bomen begonnen steeds minder dicht op elkaar te staan en de zon brandde steeds meer op mijn huid. Ik was niet echt een buitenpersoon, tenzij het 's avonds, 's nachts of 's morgensvroeg was. Overdag als de zon hoog aan de hemel stond, dan liever niet.

    Sarah-Jane Black
    'Houd je mond Melody!' riep ik haar na en snelde achter haar aan naar mijn kamer. Ik pakte mijn badpak en deed deze op de toiletten aan. 'Kom je nog?' vroeg ze me. 'Nee,' grijnsde ik en ging naar de keuken waar ik nog wat te eten en te drinken pakte. Ik ging die bitch niet alles geven wat ze wilde en dat wist ze best.

    Anna Sharp
    Nog voordat Gregor iets kon zeggen stond ik al buiten. Binnen no-time waren we weer bij het riviertje. Ik trok mijn ballerina's uit en begon in het riviertje te lopen. De warmte die mijn bovenlijf verkreeg, werd zo verkoeld. 'Heerlijk,' glimlachte ik. 'Je zou ook eens in het riviertje moeten komen.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    Ik glimlachte en liep vlug richting het meer.
    "Hoe diep zou het zijn denk je?" riep ik haar toe.
    "Wie weet zitten er wel enge meermonsters!" schaterde ik vervolgens en deed wat enge geluiden, aarna ik deed alsof iets me meetrok tot ik struikelde en helemaal doorweekt in het water lag.

    Gregory McEwan.
    "Okay." zei ik, en liep spetterend het riviertje in , waarna ik Anna begon nat te spetteren.
    Ach daar moest ze maar tegen kunnen, toch?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Hey, sorry dat ik zo laat reageerde, maar mijn examens zijn over een paar dagen om en ik heb nu even pauze, dus vandaar een post. (: ]

    Anna Sharp
    'Hey!' riep ik lachend en spetterde hem terug nat waarna ik een stukje verder door het water rende. Met een beweging deed ik mijn topje uit, waardoor ik mijn bikinitopje stond en deed het topje in de strandtas. Het was nog vrij koel, zo in de schaduw van de bomen, maar dat boeide mij niet zo. Ik kon goed tegen kou.

    Rose Black
    Ik grinnikte toen Delilah in het water viel. Dit was meer dan grappig. Snel deed ik mijn kleren uit en sprong haar achterna het water in. Het water was heerlijk en ik zwom naar Delilah toe. 'Gaat het?' vroeg ik haar toen maar. Ik hoopte niet dat ze zich pijn had gedaan. Dat zou vervelend zijn.

    Sarah-Jane Black
    'Dude,' zei ik toen ik bij de deur stond. 'Ik ben al lang onder, asshead.' Ik opende de deur en liep richting het meer. Melody zou dan maar wat sneller moeten zijn. Ik bedoel, ze was zo langzaam. Ik stopte even en wachtte totdat ze eindelijk bij me was. 'Luie,' zei ik.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ( geeft niet, fijn dat je dr bent manon)
    Delilah Gerson
    Ik spuugde een straaltje water uit :" fijn daar gaan mn kleren. "
    Ik keek Rose aan :" ja hoor t gaat wel. " zei ik.
    "Zouden we hier nou kunnen staan? " ik liet mijn gezicht in het zwarte water vallen :" lijkt me van niet, we zullen moeten blijven zwemmen. "

    Gregory McEwan
    "Oeeeh leuk uitzicht!" grijnsde ik, en liep spetterend het water uit, ik leunde tegen een boom en keek wat Anna ging doen, zou ze het water terug ingaan of gewoon gaan zonnen.

    ( By the way , waar zitten Fenna en Damien? Nog in de keuken? Sorry ben lui aangelegd en tis zo lang geleden)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    oke.. als jullie even kunnen quoten waarop ik moet reageren dan zal ik vnv nog ff schrijven

    werkweek en toetsweek en stageweek zijn afgelopen dus heb nu wel weer ff een paar daagies tijd :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Black
    Toen Jeremy overgeefde, draaide ik mijn hoofd weg. Ik was niet iemand die graag naar vieze dingen of horror keek, maar ik was ook niet iemand die dan weg liep. Met mijn hoofd afgewend liep ik naar het raam en opende deze. Toen pas keek ik weer naar Jeremy. Hij leek veel te moe om op te staan, maar het was gewoon onsmakelijk om iemand in z'n eigen braaksel te laten liggen. Zonder al te veel door mijn neus te ademen probeerde ik de dekens af te halen. 'Je moet je toch even gaan douchen,' stelde ik toen vast. 'Daar ga je vast en zeker van opknappen. Ondertussen kan ik dit bed afhalen en in de was gooien.' Ik stopte even. 'Moet ik je helpen?' vroeg ik toen aarzelend. Ik had dit nog nooit gedaan. Ever.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eunomia schreef:
    James Flanagan
    Hij begreep het half en toen hij naar Fenna keek, knikte ik en deed een wenkbrauwwiebel.
    "Ze is vast en zeker wel jou type. En anders wil ik haar wel." zei ik tegen hem. "Als ik jou was zou ik snel zijn, anders is ze dadelijk ook weer bezet. Die meisjes zijn zo weg."

    Elizabeth 'Lizzy' Franklin
    "Nou ja, dat is het land waar ik nu woon. Als je dat bedoelt." zei ik tegen haar. Mijn ouders waren zo gek, dat ze iedere twee jaar wilde verhuizen naar een ander land, daardoor was ik zo goed in de meeste talen, omdat ik er gewoon twee jaar gewoond had, sinds mijn geboorte.
    "En jij hebt je hele leven in Frankrijk gewoond?" vroeg ik aan Fenna.


    Dat was mijn laatste reactie


    Melody Black
    "Flikker!" riep ik tegen Sarah-Jane, die al vooruit was gegaan. Toen ik klaar was sprintte ik achter haar aan en haalde haar in, enkele tiental meters verder stopte ik en riep naar haar: "Wie is hier nu sloom? Ik ben er al bijna. Je bent echt fucking langzaam." Ik jogde door, geen zin om op Sarah-Jane te wachten en stopte toen ik bij het meer was aangekomen. Daar zag ik Rose en Delilah al zwemmen. Ik zette mijn tas neer en pakte mijn handdoek en spreidde deze over de grond neer en kleedde mij uit tot op mijn bikini. Toen smeerde ik me lichtjes in met zonnebrand, die er toch wel weer af zou gaan in het water, en legde mij op de handdoek om eventjes te zonnen en wachten op Sarah-Jane.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Patholoog schreef:
    James Black
    Toen Jeremy overgeefde, draaide ik mijn hoofd weg. Ik was niet iemand die graag naar vieze dingen of horror keek, maar ik was ook niet iemand die dan weg liep. Met mijn hoofd afgewend liep ik naar het raam en opende deze. Toen pas keek ik weer naar Jeremy. Hij leek veel te moe om op te staan, maar het was gewoon onsmakelijk om iemand in z'n eigen braaksel te laten liggen. Zonder al te veel door mijn neus te ademen probeerde ik de dekens af te halen. 'Je moet je toch even gaan douchen,' stelde ik toen vast. 'Daar ga je vast en zeker van opknappen. Ondertussen kan ik dit bed afhalen en in de was gooien.' Ik stopte even. 'Moet ik je helpen?' vroeg ik toen aarzelend. Ik had dit nog nooit gedaan. Ever.



    oja dat was t :3

    Jeremy Devone

    Na mijn braken trekt James de lakens van me af waarna ik mezelf uit bed rol en op de grond beland. Mijn hoofd schud ik nee op zijn vraag me te helpen. Alles prima maar douchen deed ik zelf vriend, al kon ik op de benen niet meer staan. Wat ik ook eigenlijk niet kon momenteel. Wat nawankelend sta ik op waarna ik me kreunend en steunend richting de deur beweeg, vasthoudend aan alles wat ik tegenkom om mezelf zo de trap af te werken.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ( Ow ja, Fenna ging net met m praten zeker)
    Fenna Dufraing
    ik keek de jongen die voor me stond aan :" Alors, ga je nog wat zeggen? Of wacht je liever tot we alleen zijn, ben je zo 'n type? "
    De jongen schudde zijn hoofd.
    "Comme est- il possible, il a vraiment perdu sa tongue ou quoi? Il ne dit rien! " ik keek de jongen aan, hopend dat ie zou begrijpen dat ie nu moest lachen en gewoon iets spontaan moest zeggen, ik hield niet van schoothondjes.

    Damien Morisson
    Ze was geïrriteerd en riep iets uit over een tong, wilde ze dat ik haar kuste? Ik was zo bar slecht in Frans, nu ja, niet wagen, niet winnen, ik drukte dus mijn lippen op de hare...

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 22:50 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elizabeth 'Lizzy' Franklin
    Fenna en Damien leken druk bezig dus liep ik de keuken maar uit en liep richting het zwembad. Ik zag dat er niemand was dus ging ik naar mijn slaapkamer om mijn zwemspullen te pakken en te gaan zwemmen. Ik kleedde me om en dook het water in. Na een paar baantjes klom ik er weer uit en ging me douchen, op zoek naar iemand om mee te praten.

    James Flanagan
    "Misschien moet je gewoon een klein beetje een klein stapje in de goede richting zetten, je weet wel een kleine push." zei ik tegen hem, niet luisterend naar Fenna, die ik overigens toch niet verstond. Het volgende moment waren Damien en Fenna aan het zoenen. "Wow, dude." zei ik. "Een klein stapje, had ik gezegd."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Fenna Dufraing
    Opeens kuste hij me, kijk dat mocht ik wel, mijn tong begon te vechten om de dominantie en ik grijnsde toen we buiten adem stopten.
    "Ooh la la la la! " zei ik verrast, wie had dat gedacht, die jongen was een heerlijke kusser!

    Damien
    Fenna leek aangenaam verrast door de kus en even twijfelde ik, tot ik haar tong voelde vechten tegen de mijne.
    "Ohh la la la la! " zei ze zuchtend toen we de kus verbraken, en keek me grijnzend aan, dit was goed toch?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Ik ga seffes reageren, goed?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    'Hey!' riep ik lachend en spetterde hem terug nat waarna ik een stukje verder door het water rende. Met een beweging deed ik mijn topje uit, waardoor ik mijn bikinitopje stond en deed het topje in de strandtas. Het was nog vrij koel, zo in de schaduw van de bomen, maar dat boeide mij niet zo. Ik kon goed tegen kou.

    Gregory McEwan
    "Oeeeh leuk uitzicht!" grijnsde ik, en liep spetterend het water uit, ik leunde tegen een boom en keek wat Anna ging doen, zou ze het water terug ingaan of gewoon gaan zonnen.


    Anna Sharp
    'Yeh bet,' mompelde ik stil tegen mezelf en grijnsde naar Gregor. 'Kom je nog?' riep ik tegen hem. Ik liep verder het riviertje af totdat ik stilaan harder geplons hoorde van andere mensen die blijkbaar ook het idee hadden om naar het meer te gaan. Ik probeerde langs het struikgewas te kijken wie het was, maar ik zag niet veel dus draaide ik me maar om naar mijn lieverd.

    Rose Black
    Ik grinnikte toen Delilah in het water viel. Dit was meer dan grappig. Snel deed ik mijn kleren uit en sprong haar achterna het water in. Het water was heerlijk en ik zwom naar Delilah toe. 'Gaat het?' vroeg ik haar toen maar. Ik hoopte niet dat ze zich pijn had gedaan. Dat zou vervelend zijn.

    Delilah Gerson
    Ik spuugde een straaltje water uit :" fijn daar gaan mn kleren. "
    Ik keek Rose aan :" ja hoor t gaat wel. " zei ik.
    "Zouden we hier nou kunnen staan? " ik liet mijn gezicht in het zwarte water vallen :" lijkt me van niet, we zullen moeten blijven zwemmen. "


    Rose Black
    Ik keek langs de kanten. 'Aan de overkant is het wat minder diep,' constateerde ik aan het struikgewas, de inval van de zon en allemaal andere dingen. 'Zullen we de spullen daar naar toe brengen?' Ik bedacht me even. 'Naah, het is veel leuker om zo te duiken. Kom, dan kunnen we via de aanleigstijger omhoog klimmen.' Ik zwom terug naar de steiger en hijsde me op.

    Sarah-Jane Black
    'Dude,' zei ik toen ik bij de deur stond. 'Ik ben al lang onder, asshead.' Ik opende de deur en liep richting het meer. Melody zou dan maar wat sneller moeten zijn. Ik bedoel, ze was zo langzaam. Ik stopte even en wachtte totdat ze eindelijk bij me was. 'Luie,' zei ik.

    Melody Black
    "Flikker!" riep ik tegen Sarah-Jane, die al vooruit was gegaan. Toen ik klaar was sprintte ik achter haar aan en haalde haar in, enkele tiental meters verder stopte ik en riep naar haar: "Wie is hier nu sloom? Ik ben er al bijna. Je bent echt fucking langzaam." Ik jogde door, geen zin om op Sarah-Jane te wachten en stopte toen ik bij het meer was aangekomen. Daar zag ik Rose en Delilah al zwemmen. Ik zette mijn tas neer en pakte mijn handdoek en spreidde deze over de grond neer en kleedde mij uit tot op mijn bikini. Toen smeerde ik me lichtjes in met zonnebrand, die er toch wel weer af zou gaan in het water, en legde mij op de handdoek om eventjes te zonnen en wachten op Sarah-Jane.


    Sarah-Jane Black
    Mooi, grinnikte ik in mezelf. Ik was perfect op tijd. Ik deed gauw mijn kleren uit en met een laatste eindsprint rende ik op Melody af en trok haar samen met mij het meer in. Niemand kon van mij winnen, ja, natuurlijk, als er een tijdspanne op zat zoals de meeste spellen, maar ik vechtte altijd terug in real life. Proestend kwam ik weer boven. Damn, dat water was koel.

    James Black
    Toen Jeremy overgeefde, draaide ik mijn hoofd weg. Ik was niet iemand die graag naar vieze dingen of horror keek, maar ik was ook niet iemand die dan weg liep. Met mijn hoofd afgewend liep ik naar het raam en opende deze. Toen pas keek ik weer naar Jeremy. Hij leek veel te moe om op te staan, maar het was gewoon onsmakelijk om iemand in z'n eigen braaksel te laten liggen. Zonder al te veel door mijn neus te ademen probeerde ik de dekens af te halen. 'Je moet je toch even gaan douchen,' stelde ik toen vast. 'Daar ga je vast en zeker van opknappen. Ondertussen kan ik dit bed afhalen en in de was gooien.' Ik stopte even. 'Moet ik je helpen?' vroeg ik toen aarzelend. Ik had dit nog nooit gedaan. Ever.

    Jeremy Devone

    Na mijn braken trekt James de lakens van me af waarna ik mezelf uit bed rol en op de grond beland. Mijn hoofd schud ik nee op zijn vraag me te helpen. Alles prima maar douchen deed ik zelf vriend, al kon ik op de benen niet meer staan. Wat ik ook eigenlijk niet kon momenteel. Wat nawankelend sta ik op waarna ik me kreunend en steunend richting de deur beweeg, vasthoudend aan alles wat ik tegenkom om mezelf zo de trap af te werken.


    James Black
    Ik trok maar alle dekens en lakens af toen Jemery naar onder was en legde deze in de keuken in het wasmachine. Terug boven deed ik nieuwe lakens op het bed en wachtte ondertussen totdat Jemery terug kwam.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Op het moment dat Anna omkeek verstopte ik me klungelig achter een boom, maar natuurlijk kon ik mijn lach niet inhouden en wist ze dus al snel waar ik zat, niet dat ik haar ongerust zou willen maken, dat vind ik na bedriegen het ergste wat je een meisje aan kunt doen, haar niet vertellen waar je heengaat.

    Delilah Gerson
    Ik haalde mijn schouders op en zwom haar achterna, waarna ik me ook op de steiger hees en mijn drijfnatte kleren te drogen legde op de zonovergoten stijger.
    "'Tis toch best koud hé." zei ik nadenkend, maar ik hield ongelooflijk van zwemmen, het was mijn favoriete sport, ooit was het mijn droom geweest profesioneel zwemster te worden.

    Fenna Dufraing
    Damien grijnsde naar me en ik trok een wenkbrauw op.
    "Quoi?"
    "Tu aimes mon bisous."zei hij plagerig.
    "Peut-être, maar ik ben niet iemand die zich snel bind, restez calme." zei ik, hij mocht niet te erg van stapel lopen, al was zijn kus wel heerlijk spontaan.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Elizabeth 'Lizzy' Franklin
    Nadat ik terug kwam in de keuken na mijn zwemkwartiertje stonden Fenna en Damien nog steeds te kleffen met elkaar.
    "Zijn de tortelduifjes nog steeds niet uitgevlogen. Als het zo door gaat kan ik hier jullie schijt gaan opruimen." zei ik lachend. Ik schoof langs hen heen naar de ijskast en pakte een pak yoghurt, deed wat in een beker en pakte het pak sinaasappelsap waarvan ik ook een grote scheut in de beker deed. Ik roerde en begon de zelfgemaakte smoothie/milkshake of wat het ook was op te drinken. Toen ik het op had liet ik een boer en leunde tegen het aanrecht op de twee geliefden te gaan bekijken.

    James Flanagan
    Toen Fenna en Damien zoende maakte ik kotsgeluiden en maakte dat ik de keuken uit kwam, terwijl ik riep naar Damien: "Ik zie je later nog wel." Ik betwijfelde of hij mij gehoord had, maar dat boeide mij niet. Ik liep het huis door op zoek naar iemand met wie ik iets fatsoenlijks kon doen of kon praten ofzo.

    Melody Black
    "Kuthoer!" schreeuwde ik nog net voordat ik door Sarah-Jane's toedoen in het water belandde en een grote slok water in mijn mond kreeg. Zodra we boven kwamen, had ik nog steeds het water in mijn mond en ik spuugde het over Sarah-Jane. Het was vies, maar ja, ze had het wel verdiend. Ik dook onder voordat ze nog iets kon doen en zwom onder water terug richting de steiger. Eenmaal daar aangekomen klom ik uit het water, rilde eventjes, en ging weer op mijn handdoek zitten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||