• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Hahahah tien shepjes suiker, Uh-Oh ik vrees dat Damien zometeen met een hypere James over straat moet!
    en @Appelboompje: Wanneer was je van plan Jamien te laten happenen?
    By the way, mag Ik Fenna hier ook laten opduiken? Ik mag haar wel.)

    [ bericht aangepast op 16 april 2014 - 12:09 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    (Hahahah tien shepjes suiker, Uh-Oh ik vrees dat Damien zometeen met een hypere James over straat moet!
    en @Appelboompje: Wanneer was je van plan Jamien te laten happenen?
    By the way, mag Ik Fenna hier ook laten opduiken? Ik mag haar wel.)


    Hahahaha, idd


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Rose Black
    'Het maakt niet uit of ik speculeer of niet,' zei ik. 'Zolang jij maar eet.' Ik keek even naar buiten. De zon begon al op te komen en al gauw zouden de pollen beginnen te zweven en hooikoorts. Snel pakte ik mijn neusspray uit mijn tas. Zo, daar hoefde ik me al geen zorgen meer voor te maken. 'Maak je verder geen zorgen,' zei ik. 'Alleen Sarah-Jane zal er zo nog achter komen. Dan weet James het ook direct en dan is er alleen nog Melody, maar ik betwijfel of zij erachter komt. Ze heeft wel eens poep in haar ogen.' Weer pauzeerde ik even. 'Ik wil je verder niet kwaad maken of iets, of ruzie met je maken. Ik help je alleen graag.'

    Anna Sharp
    Ik dacht even na. Ik had het niet gauw warm. 'Nee,' zei ik nadenkend. 'Normaal heb ik nog een extra deken opliggen zomers, dus ik had het niet verschrikkelijk warm.' Ik keek naar buiten. 'Maar dadelijk ga ik het warm krijgen,' zuchtte ik.

    Sarah-Jane Black
    'Aaahw,' zei ik. 'Ik heb het vertrouwen van Melody!' Toen grinnikte ik ook. 'Maar goed, vertel me eens wat jij vandaag gaat doen.' Ik nam nog een slok van mijn thee en vroeg me af waar James was.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 9:42 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    deze week heb ik vol op stage
    dus weinig tijd

    morgen jarig

    zaterdag vier ik de verjaardag

    zondag moet ik richting stal

    en dan heb ik een weekje vakantie dus weer alle tijd voor reageren ;)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ( haha really Rose? En GEFELICITEERD APPELTJEEEEEHH)
    Delilah Gerson
    Geschrokken keek ik haar aan.
    "Je gaat het ze toch niet vertellen hé?" piepte ik angstig, en sloeg mijn handen voor mijn mond, Delilah domme koe dat je dr bent! Nu weet ze het zeker!
    "Please vertel het niet! " smeekte ik.
    Helpen, ze wilde me helpen, maar ik at gewoon wat minder dan de normale tiener omdat ik dat van mezelf moet.

    Gregory McEwan
    "En waarom denk je dat Annalief? Ben je soms iets van plan? " vroeg ik met een wenkbrauwwiebel, dit zou ze waarschijnlijk zoooo dubbelzinnig opnemen, geweldig! Ahahah


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    PROFICIAT NATHALIE!!!!!!!!!!!!
    Melody Black
    "Geen idee. Zie ik nog wel." zei ik. Ik dronk de laatste slok van mijn thee en wachtte tot Sarah-Jane ook klaar was. Ik had echt geen idee wat ik vandaag zou gaan doen, misschien wat rondhangen ofzo. "Heb jij nog ideeën dan?"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Rose Black
    Ik lachte kort en ironisch. 'Delilah, zie ik eruit alsof ik het sociaal type ben? Ik zal niks zeggen, mijn woord kun je er voor nemen.' Vlug nam ik een stukje van haar bord. Appeeeel! 'Kom, eet de rest van je appel, dan gaan we die caloriën er af lopen.' Ongeduldig trappelde ik op mijn voeten heen en weer. Toen stond ik even stil en keek haar met een schuin hoofd aan. 'Het komt wel goed, denk ik,' zei ik toen. Ik mocht haar wel.

    Sarah-Jane Black
    'Duuuuuude, ik zei toch juist: "Ik ga niet plannen." Dus natuurlijk heb ik plannen.' Ik sloeg mezelf tegen het voorhoofd. 'Nuttig je ontbijt, dan kunnen we niets gaan doen.' Ik wilde echt graag weten waar James was, maar ik zou het eens wat minder zonder hem moeten doen. Anders zou hij nooit een vriendin krijgen.

    Anna Sharp
    Ik keek weer naar binnen. Ik maakte mijn ogen tot spleetjes en ontspande ze toen weer. 'Jaja,' zei ik toen grinnikend. 'Hoeveel moeite denk je dat het mij kost om jou onder de douche te krijgen. Daar krijg ik het ook warm van.' Speels keek ik hem aan, toen keek ik weer naar buiten. 'Als het zo warm wordt, moeten we maar misschien gaan zwemmen als er een meer in de buurt is.' Toen keek ik hem weer aan. 'Maar dan moet jij wel gewassen zijn,' grijnsde ik gemeen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (De dokter belde me net, ik heb coeliakie aka glutenovergevoeligheid :( )
    Delilah Gerson
    Ik at de laatste stukjes appel op en grinnikte om de trappelende Rose.
    "Okay fientje ongeduld, laten we gaan!" grijnsde ik, en stond op, ik graaide nog een flesje water mee en ging richting de deur.
    "Kom je?" vroeg ik Rose.


    Gregory McEwan
    "Niet veel, val haast flauw van m'n eigen stank!" lachtte ik.
    "Of jij zou er mee in moeten gaan, dan zou ik er nog sneller instaan, maar zou het langer duren voor ik er uit was!" ik gierde het uit.
    Toen zei ze iets over zwemmen in een meer.
    "Ja hoor mammie, ikkke braaf in de douche gaan, mammie zwembandjes nemen voor Greggy?" gierde ik toen en spurtte naar de badkamer voor ik Anna op me af kreeg.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Rose Black
    Ik liep achter Delilah de deur uit en keek nog gauw even achterom. Ik opende de landkaart die had gevonden. 'Een halve kilometer naar het zuiden is de weg, een kilometer naar het oosten is een riviertje, tweeënhalve kilometer naar het noordoosten is een meer en meer ten westen liggen de grotten en de steile afdalingen. Naar het noorden is puur bos voor de komende tweehonderd kilometer. Wat wil je gaan doen?' Het liefst wilde ik naar de grotten en de steile afdalingen. Sarah-Jane had zeker touwen meegenomen en dan konden we tot helemaal onder komen, maar of dat geschikt was voor ongetrainden? Het meer was misschien wel leuk?

    Anna Sharp
    'Als je het maar weet!' riep ik hem nog na en grinnikte stilletjes. Uit mijn tas pakte ik mijn bikini en deed deze onder mijn gewone kleren aan. Ik zou definitief gaan zwemmen vandaag. Het was zo'n mooi weer. Normaal hield ik niet zo van zwemmen in de natuur, maar ach, het was vakantie. Ik maakte een tas leeg en deed er een strandhanddoek in en nog wat dingen. Net toen Gregor ook klaar was, was ik ook klaar.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    "Kies maar wat jij wilt, ik volg wel." zei ik, en knikte ter bevestiging, ik keek naar boven, het zonnetje begon al aardig te schijnen, misschien straks toch naar het meer gaan als tweede optie, eerst wilde ik weten wat Rose wilde, die afdalingen zag ik wel zitten, ik kon niet vaak bergbeklimmen aangezien mijn beste vriend hoogtevrees had, maar goed. Rose moest het weten.

    Gregory McEwan
    "Ik ben ....SCHOON!" zei ik, terwijl ik dramatisch de badkamer uitstoof, en daardoor uitgleed en in de lach schoot, snel graaide ik die handdoek weer om me heen, waarom deed ik dat eigenlijk, Anna zou me vroeg of laat toch zo zien, nu ja , als het aan mij lag dan, als het aan mij lag trouwde ik later met Anna.
    Gierend van het lachen lag ik op de grond, mijn ellenboog deed wel een beetje pijn, maar ik bleef gibberen.


    (De dokter belde me net, ik heb coeliakie aka glutenovergevoeligheid
    En mag Fenna komen mensjes? )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    (Oh, sorry, haha, ik wilde reageren, maar ik was het vergeten. Dadelijk vergeet ik mijn hoofd nog eens ergens, zegt mijn opa dan.
    Dat vervelend, nu moet je van die glutenvrije zooi gaan eten. Dat is nog erger -wat ik ervan gegeten heb- is dan vegazooi.
    Hm, als jij dat wilt.. Ja, misschien is dat wel leuk. I DON'T CARE! Sorry.. Ik kan niet meer goed nadenken.)

    Rose Black
    'Beekje,' zei ik toen zonder veel nadenken. 'Als we hier zonder water komen te zitten, wat wel mogelijk is, zo ver van de geciviliseerde wereld, moeten we weten hoe we bij het beekje komen.' Ik keek op de kompas aan mijn tas. 'Deze weg, volg mij alstublieft,' zei ik in een hoog stemmetje, alsof ik een soort gids was. 'Dus,' zei ik toen we eenmaal aan het wandelen waren. 'Waar kom je vandaan?'

    Anna Sharp
    Ik kon mijn lachen niet inhouden toen hij viel en al gauw gierde ik het uit. 'Sorry,' zei ik toen weer een beetje bij was. Ik stak mijn hand uit om hem helpen recht te trekken. Hij had alleen een handdoek om. In de zomer had hij wel eens zijn t-shirt uitgedaan als het warm werd, maar my my. Het zag er iedere keer weer niet verkeerd uit. 'Nu niet meer,' grinnikte ik plagend. 'Maar wel mooi.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Geen verjaardagstaart dus? :( dan eet ik wel alleen met Céline een stukje


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Geen verjaardagstaart dus? :( dan eet ik wel alleen met Céline een stukje

    Ahhw poor you! en inderdaad helaas geen taart meer voor mij :(


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Delilah Gerson
    Ik draaide met mijn ogen en liep haar achterna.
    "Parijs." antwoordde ik op haar vraag.
    "Ik deel een appartement met mijn liefste gay bestie." vervolgde ik.
    "En jij? One happy family in a big house?" raadde ik

    Gregory McEwan
    "Altijd hé ANna, wij zijn gewoon de twee mooiste mensen op aarde." grijnsde ik haar toe, en drukte een kusje op haar lippen.
    "Nou, ik ga maar eens wat deftigers aantrekken, want ik neem aan dat ik zo niet mee mag." zei ik lachend.
    "Oh ja, trouwens, Anna, er komt nog iemand vandaag, ene Fenna Dufraing."
    Ik liet haar het blad zien:

    Naam:Fenna Dufraing
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk (evt met foto):




    Innerlijk : Fenna is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, ze heeft problemen thuis en trekt zich alles aan, ze is een beetje een bitch, maar als je haar aan jouw kant krijgt , is ze eigenlijk een goed meisje,gewoon een beetje over emotioneel.
    Ze smelt van kleine kinderen en kan goed tekenen.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 22:12 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Patholoog schreef:
    Sarah-Jane Black
    'Duuuuuude, ik zei toch juist: "Ik ga niet plannen." Dus natuurlijk heb ik plannen.' Ik sloeg mezelf tegen het voorhoofd. 'Nuttig je ontbijt, dan kunnen we niets gaan doen.' Ik wilde echt graag weten waar James was, maar ik zou het eens wat minder zonder hem moeten doen. Anders zou hij nooit een vriendin krijgen.



    Melody Black
    "Niiiice!" zei ik. Ik propte de rest van mijn ontbijt naar binnen en stond op. Ik ging op zoek naar een bank om lekker lui op te gaan liggen. Ik vond er een en plofte erop. "Laat de dag maar komen. I can handle it!" zei ik.

    Zal ik Lizzy naar Fenna sturen ofzo?
    @Jasmijn Germ... Maar ja, zolang je nog kunt eten...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||