• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Anna Sharp
    Toen ik omkeek zag ik nog net iets achter een boom flitsen en ik bleef even kijken, en even later hoorde ik een al te bekende lach waardoor ik zelf ook in de lach schoot. Zo snel als ik kon rennen door een beekje, rende ik terug naar de boom waar Greg zat. Wat dan? Ik dacht even na en stapte uit het beekje en verstopte me aan de achterkant van de boom. Hij had me aan komen horen rennen, maar hij verwachtte vast dat ik naar hem toe kwam.

    Rose Black
    Ik knikte. 'Ja.' Ik vond het persoonlijk wel meevallen, maar zoals mijn personaliteit, kon ik goed tegen kou, dus dat scheelde alweer een hele hoop. Ik stond weer op. 'Kom,' zei ik. 'Als je in het water blijft, is het lekker warm.' Ik tuurde naar de overkant. 'De andere kant is lager, waarschijnlijk gaan we het daar warmer hebben.'

    Sarah-Jane Black
    'Zie, ík krijg tenminste nog wat actie,' grinnikte ik op haar "kuthoer". 'Jij daarentegen preuts nonnetje...' Toen dook ik weer onderwater, zo dat wat op Melody spetterde, en zwom een stukje het meer in, precies daar waar het het diepst was, hoopte ik. Ik keek om me heen. De omgeving was echt mooi hier en ik voelde me al tot mijn rust komen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan

    Waar bleef Anna nou?
    Ik begon me te vervelen en moest dringend plassen, snel hupte ik wat verder de struiken in, ik keek even of niemand me zag en deed mijn ding, toen ik terugkeerde naar de boom zag ik een schaduw aan de andere kant van de boom, ik liep via mijn kant van de boom om en greep toen Anna opeens vast :" Hallo Belle, hier is het beest. " grinnikte ik.


    Delilah Gerson
    Rose vond het water blijkbaar wel meevallen, of ze was opgedroogd wat ze wilde er graag terug in, maar dan in het ondiepe gedeelte waar de zon al tijd had gehad het water op een aangename temperatuur te brengen.
    "Oké laten we dat doen. " knikte ik, dat zou aangenamer zijn.
    "De anderen zijn gek om met dit mooie weer niet buiten te komen. " grijnsde ik.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Oeh,' grinnikte ik. 'Belle houdt van het beest,' zei ik en drukte mijn lippen even op de zijne. Ik pakte zijn hand vast en trok hem mee richting het meer. Ik zag dat een deel van de meiden hun spullen op de steiger hadden gelegd, dus ik legde mijn spullen ergens langs de kant onder een boom. 'Is hier goed, beest?' vroeg ik en grinnikte even, waarna ik mijn rok ook uitdeed en volledig in mijn bikini stond.

    Rose Black
    'Inderdaad!' gaf ik haar gelijk. Het was vreselijk mooi weer. Niet te warm, niet te koud, het regende niet, de zon was net iets te veel, maar wie klaagt. Het weer was gewoon mooi! Wie wilde er nu niet naar buiten komen. Mijn oog viel op Anna en Gregor. Ah, de puppyliefde. Ik draaide toen op mijn rug en peddelde langzaam richting het midden van het meer waar Sarah-Jane ook al was. 'Roep maar als ik scheef ga,' riep ik tegen Delilah, omdat mijn oren al onderwater waren en ik mezelf slecht kon horen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    'Hahaha, heel grappig.' zei ik sarcastisch. 'Je denkt dat je iets bent. Je moet niet spotten met nonnen of het geloof.' Ik liep alsnog naar de kant en ging op mijn handdoek liggen. Ik deed mijn zonnenbril op en genoot lekker van de warme zon op mijn huid. Het zou niet lang duren voordat ik bruin zou zijn. Ik hield van een lekker bruin kleurtje. Beter dan zo'n melkfles, daar had ik echt een hekel aan.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregory McEwan
    Mijn hart maakte nog steeds een sprongetje telkens als ze zei dat ze van me hield, na even stond ze volledig in bikini, ik trok ook mijn kleren buiten mijn zwemshort uit en rende op Anna af, ik gooide haar over mijn schouder en liep zo met haar het water in, hopelijk kon ze ermee lachen, ik zag dat een aantal meisjes uit het huis hun spullen aan de steiger hadden gelegd en ook al rond aan het zwemmen waren, het water was heerlijk.

    Delilah Gerson
    "Is goed, ik roep wel als er krokodillen zijn die je gaan opeten!" lachte ik toen ik zag dat Rose naar Sarah Jane peddelde, ik zag ook McEwan met Sharp over zijn schouder gegooid het water inlopen, hahah SHarp kennende lag McEwan er zometeen wel in .


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Nog voordat ik me er bewust van werd, lag ik op Gregor's gespierde schouder. Een tinteling trok door ieder stukje huid dat zijn huid aanraakte en eindigde tenslotte in een wervelstorm in mijn buik, wat me incapabel maakte om me te verdedigen. Pas toen het water mijn voeten raakte en de kou doorheen mijn hele lichaam trok, gilde ik het even uit van schrik en van pret en liet me toen vooruit via Gregor's rug het water in vallen. Beter in een keer helemaal nat en koud, dan stapje voor stapje. Toen ik een beetje aan het water gewend was, ging ik weer rechtop staan en spetterde zoveel water als ik kon op naar hem. Ooh, maar wat was hij schattig! En mooi!

    Rose Black
    Ik voelde een hand tegen mijn hoofd en zo gauw als ik kon draaide ik me om om te zien wie het was, maar het bleek Sarah-Jane te zijn. 'Hee,' zei ze. 'En, amuseer je je een beetje met Delilah?' Ik knikte. 'Jij met Melody?' Ze grinnikte even. 'Ik ben blijkbaar een hoer.' 'Zij is een preuts nonnetje,' hielp ik Jane. 'Dat zei ik ook al!' Ik keek om naar Delilah. 'Wat zei je zojuist?' vroeg ik haar toen. 'Mijn oren waren in het water.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    ik keek bezorgd om toen Anna van me af gleed, maar kreeg opeens een plets water in mijn gezicht, ik gilde van de kou en al snel was ik doorweekt, even was ik blijven staan maar toen nam ik wraak, vrolijk ging ik mee in haar watergevecht, de druppeltjes in haar haren schitterden als diamanten, ze was echt zo knap en lief, en slim!
    Ik ging steeds dichter naar haar toe tot ik haar kon kussen:" Je bent mooi, weet je dat?"
    Ik keek even rond en zag dat de meiden allemaal met iets bezig was, snel stal ik een kus van Anna en grijnsde.

    Delilah Gerson
    Ik grinnikte om de leiding toen mijn aandacht weer getrokken werd door Rose die nu bij Sarah Jane zwom, ze vroeg wat ik daarnet had geroepen, ik grinnikte voor ik het terug riep:" Dat ik je wel zou roepen als ik hongerige krokodillen zie!"
    ik lachte, het was misschien een flauwe grap maar ja, soms kon ik wel eens maf doen.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Hij spetterde net zo hard terug en ik giechelde. Toen ik mijn ogen weer opende, waren zijn ogen vlak voor de mijne. 'Je bent mooi, weet je dat?' zei hij en ik bloosde. Ik wist echt niet wat ik hierop moest zeggen. Zijn lippen raakte even de mijne en hij grijnsde. Even aarzelde ik. Ik had veel boeken gelezen en series gezien, maar in het echt was in niet zo'n romantische expert. Toen sloeg mijn armen om zijn nek en trok hem weer terug en plaatste mijn lippen weer op de zijne om aan een gepassioneerde zoen te beginnen, althans, als ik wist hoe dat moest. Gregor, help?

    Rose Black
    'Hier zitten geen krokodillen,' zei ik. 'Het is vrijwel onm-' 'Rose,' onderbrak Sarah-Jane me. 'Het was een grapje.' Even keek ik verbluft van Delilah naar Sarah-Jane en weer terug. 'Oeps,' giechelde ik toen. 'Sorry! Ik ben niet zo goed met grappen.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Verbaasd keek ik haar in de ogen toen ze haar lippen terug op de mijne drukte, mijn handen plaatste ik op haar heupen, de kids zouden het toch ooit wel weten, niet dan?
    Ik likte plagerig langs Anna's lippen, aangezien ik wel het gevoel had dat ze er een lange zoen van wilde maken, opeens klonk er driestemmig gejoel, ik blikte even opzij en zag Fenna, Damien en Delilah lachend onze kant opkijken.
    "Niet kijken, ze worden gek." grinnikte ik tegen Anna's lippen.

    Delilah Gerson
    Ik begon te joelen toen de leiding elkaar begon te zoenen, al hoorde ik Rose nog wel roepen, oeps!
    Fenna en Damien die net aan kwamen, keken ook vol verbazing naar het stel en joelden ook, we schoten in de lach toen we McEwan even naar ons zagen blikken, Fenna sloeg haar armen om Damien heen :" Donc, tu me donnes un bisou aussi?"
    ik haalde mijn wenkbrauwen op, dus zij waren ook al een koppel?

    Fenna Dufraing
    Damien en ik hadden ook besloten te gaan wandelen en waren bij een meer uitgekomen waar al wel een aantal mensen zaten, onder andere de leiding die al zoenend in het water stonden, een zwartharig meisje stond te joelen en Damien en ik deden even mee, waarna we in de lach schoten toen de mannelijke begeleider ons zag, ik draaide me toen met mijn liefste oogjes naar Damien :" Donc, tu me donnes un bisou aussi?"


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    'Als je me niet gauw zoent, wordt ik dadelijk gek,' plaagde ik hem en sloot mijn ogen, wachtend op Gregor's lippen. Niets kon mij nu nog tegen houden. Niet het water of de zon, de kinderen die stonden te joelen noch het feit dat hij al jarenlang mijn crush was. En nu het moment eindelijk daar was, bleek dat ik langer erop had gewacht dan ik eigenlijk bewust was. Een verliefd gevoel trok door mijn hele lichaam en alles voelde compleet, hier met hem.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Hou je vooral niet in." grinnikte ik, en drukte zoals ze gevraagd had een kus op haar lippen.
    Het is geweldig om te weten dat ze zich niet schaamt voor haar gevoelens, maar nog geweldiger is dat ik hier sta met het meisje waar ik al jaren verliefd op ben, eigenlijk het enige meisje waar ik ooit verliefd op ben geweest, weer liet ik mijn tong tegen haar lippen tikken, in de gaten houdend hoe ze hierop reageert.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Gregor's tong tikte tegen mijn lippen en ik opende mijn mond zodat zijn tong de weg verder kon vinden. Even liet ik mij verloren gaan in het moment, daar waar ik nog langer op had gewacht. Ik kon niet meer herinneren dat ik niet verliefd op hem was geweest. Het had er diep ingebakken gezeten. Ik denk vanaf het moment dat ik hem voor het eerst zag. En nu stond ik hier. Ik liet mijn tong ook langzaam zijn lippen binnen glijden. Droomde ik? Nee, ik droomde niet, of wel? Nee, ik was zeker en toch voelde dit goed. Ik zette een stap dichter naar Gregor zodat we helemaal tegen elkaar aanstonden. Mijn borsten tegen zijn borstkas, mijn buik tegen de zijne, mijn benen tegen de zijne en zelfs onze voeten hadden contact.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Anna was een durver, altijd al geweest, maar dat zij ook haar tong mijn mond in liet glijden was voor mij toch een aangename verrassing, ze drukte zich ook nog eens extra dicht tegen me aan.
    Ik humde even en tilde haar een beetje op zodat ze een beetje boven de grond zweefde, ik grinnikte en liet mijn tong plagerig de hare opzij duwen, een klein gevechtje om de macht.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik voelde hoe Gregor me een beetje omhoog tilde. Dit was niet veel moeite, aangezien we tot onze middel in het water stonden. Zijn tong duwde de mijne opzij en ik duwde een beetje terug, maar in plaats daarvan sloeg ik mijn benen om zijn middel. Zo, nu voelde ik me helemaal comfortabel en kon het spelletje verder gaan. Ik trok mijn tong een beetje teruger en kwam toen weer terug, Gregor's de andere kant op duwend.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Aha ze ging in op de uitdaging in, ze sloeg haar benen in en drong met haar tong de mijne opzij, 't werd nogal een hevige strijd ej na even moest ik toch even adem halen, ik grijnsde :" als we nog harder om dominantie gaan vechten kunnen we beter ergens anders gaan zitten. Als je begrijpt wat ik bedoel. "


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing