• Vandaag heb ik een kaartje op de post gedaan om een vriendin van me blij te maken. Daar kunnen kaartjes echt goed bij helpen, is mijn ervaring.
    Ik wordt zelf ook helemaal vrolijk als ik een kaartje krijg met de post. Een berichtje hier op q of op facebook is ook leuk, maar bij een kaartje denk ik echt 'Wauw, diegene heeft zo veel moeite gedaan om te zorgen dat ik dit kaartje kreeg!'

    Kaartjes sturen wordt wel steeds minder gedaan. Wie van jullie stuurt nog wel eens een kaartje met de post?

    Ik doe het nog zeer regelmatig ;) Naar familie, vrienden en penvrienden. Ik ben echt voor de post en ik vind ook dat we dat in stand moeten houden, omdat het zo leuk is om post te krijgen en veel meer speciaal als een simpel mailtje. Buiten kaartjes stuur ik ook nog steeds brieven naar sommige mensen. Zo heb ik een penvriend in Engeland en ook Pulsar stuur ik regelmatig nog een kaartje en hij mij. :)
    Soms krijg ik nog pakketjes van vrienden en dan stuur ik ook altijd iets terug. Ik vind post echt heerlijk en ik zou willen dat veel meer mensen weer aan brieven en kaarten versturen deden, maar helaas wordt dit gezien als ouderwets en niet vooruitstrevend, zonde hoor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik verstuur eigenlijk alleen nog maar kerst kaarten. Best jammer eigenlijk


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jawel, maar enkel naar dierbaren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb mijn moeder laatst nog een kaartje gestuurd ivm haar ziekte. En haar hele deur hangt vol met kaarten van mensen, dus er zijn nog mensen die het doen ^^


    -

    Genest schreef:
    Jawel, maar enkel naar dierbaren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ja, maar bijna nooit meer. Ik vond het vroeger altijd zo leuk om zo veel kaarten te krijgen en ik ging die altijd bij mijn oma verknippen. Die had echt gewoon twee vuilniszakken met drie jaar oude kaarten, die ze niet kon opbergen. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Met verjaaardagen , kkerst, bruiloften en overlijden of gebiorte sturen we nog altijd een kaartje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ikke!

    Meestal kerstkaartjes of verjaardagskaartjes, ook wel eens vakantiekaartjes maar ook wel eens een kaartje of pakketje naar een vriendin in Duitsland :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Eigenlijk niet echt meer, alleen verjaardagskaarten en kerstkaarten. Ik vind het wel jammer, want het is zo leuk om kaarten te krijgen en versturen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gister nog, maar dan wel via Greetz. Telt dat?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik zou niet weten naar wie tbh :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik doe het af en toe. Voor bijvoorbeeld verjaardagen, zieke familieleden of vrienden, valentijnsdag en kerst.


    26 - 02 - '16

    Ik doe aan Postcrossing, dus ik doe het heel regelmatig. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik doe aan Postcrossing, dus ik doe het heel regelmatig. (:


    Ooh daar heb ik wel eens van gehoord! Stuur je dan échte kaartjes naar mensen in andere landen, of meer van die ''online kaarten''? Ik ben er even de naam van kwijt, hoe dom. :')
    Is het niet heel duur? Het klinkt me wel erg tof though!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yayde schreef:
    Ik doe aan Postcrossing, dus ik doe het heel regelmatig. (:


    Dat lijkt me super gaaf, nu even een knullige vraag, is het veilig?:Y) Want blijft je adres gewoon 'verborgen' voor iedereen, behalve diegene die jou een kaart moet sturen?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.