• SPEELTOPIC

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.

    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Gereserveerd voor LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -



    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Er moet minimaal 1 post tussen zitten voordat je weer een post plaats!
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit


    - Rollentopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 22:16 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mt


    Vampire + Servant = Servamp

    MT

    [omg ik heb hier zo'n zin in o.o]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    (Je bent niet de enigste ben nu thuis dus zo maar eens even een post typen. Btw is het niet handig als er een praat topic komt?)

    BlackDesire schreef:
    (Je bent niet de enigste ben nu thuis dus zo maar eens even een post typen. Btw is het niet handig als er een praat topic komt?)


    [ hehe ja lijkt me een goed idee :P Ik zal zo even nadenken over wat ik zal posten


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [MT :3]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mt

    [Hoe beginnen we? Dan kan ik een post schrijven.]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Ik stel daar eigenlijk nooit regels aan. Dat vind ik zo beperkend als ik ga zeggen hoe alles moet beginnen, want het kan zo zijn dat de ene al in het kasteel is en de ander een mens naar hel aan het halen is. Dus dat kan echt heel erg verschillen met hoe je wilt beginnen]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Lucifer

    Geschrokken opende ik mijn ogen en haalde wat gehaast adem. Elke keer dat ik ook maar even in slaap viel herbeleefde ik weer het ene moment dat god, mijn vader me uit de hemel gooide en op aarde achter liet. Elke nacht voelde ik die brandende pijn in mijn schouders en dat gleed uit eindelijk naar heel mijn lichaam. Ik had niks mis gedaan in mijn ogen. Was het te erg dat ik van hem hield? Iedereen hield toch van god? Om eerlijk te zijn hield ik nog steeds van hem. Ik zou hem nooit kunnen vergeten. En vergeven al helemaal niet. Maar ergens moest ik hem dankbaar zijn. Door hem had ik een nieuw leven opgebouwd een beter bestaan, vond ik zelf. Natuurlijk waren mijn lieve engeltjes en demon het met me eens. Dat was in elk geval wat ik hoopte, het kon natuurlijk dat ze dit alles niks vonden. Maar ze hoefde het maar te zeggen en ze zouden niets meer dan een simpele ziel zijn die smeekte om te stoppen. Langzaam ging ik recht zitten en liet een hand door mijn bruine korte haren gaan. Mijn blik gleed door de kamer heen voor ik op stond. Ik was even op bed gaan zitten om een boek te lezen maar blijkbaar was ik te moe geweest om ook maar wakker te blijven. Om eerlijk te zijn had ik iets nodig om me wakker te houden. Het enigste wat hielp waren de diepe kerkers bezoeken. Het geschreeuw van wanhopige zielen zou me zeker wakker houden. Dus duurde het niet lang voor ik de twee zwarte grote zware deuren opende en een fakkel van de muur af haalde voor ik langzaam de trappen af daalde naar beneden. Ergens hoopte ik er ook Nemesis tegen te komen. Haar had ik eerlijk gezegd nog niet gezien vandaag en begon haar toch langzaam aan te missen.

    (zo mijn eerste post is er)

    Sky Rosalie Crowley || Elektriciteit||


    Sky opende haar ogen en haar zwarte ogen verschenen. "We hadden een deal, Samuel. Je vrouw zou leven en nu is het tijd om te betalen." Snauwde ze en liep langzaam en verleidelijk naar hem toe. De man was op de grond gevallen toen ze verschenen was en kroop nu langzaam achteruit. "N-nee alsjeblieft! W-we hebben een kind op komst!" Zei hij bang en keek me hopeloos aan. "Hel wacht niet en ik ook niet." Zei Sky, terwijl ze een zweep van elektriciteit uit haar handen liet groeien. "Je had de voorwaarden geaccepteerd. Je kreeg 15 jaar en daarna zou het over zijn." Zei ze nog en liet de zweep naar de man toe kruipen. "Het is tijd en je weet het." Schoot Sky hem toe en pakte hem bij z'n enkel met haar zweep. De man begon te schreeuwen en tegen te stribbelen, waardoor de zweep nog strakker om zijn enkel kwam. Sky liet een schok door zijn lichaam gaan, zodat hij verlamd was. Ze riep een poort naar hel op en liep langzaam naar beneden, met de man slepend achter haar aan. Ze grijnsde toen ze bij het kasteel aankwam en sleepte de man naar binnen. Sky opende de grote zwarte zware deuren en sleepte de man naar binnen, wie ondertussen al weer bij zinnen was en begon te schreeuwen. "Hou je kop of je zult branden." Beet Sky hem toe en draaide zich boos om naar Samuel.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Vetis Lifeless//Warmte straling
    Ik zat ineengedoken in een steegje. Kramp was overduidelijk te voelen op mijn rug en ik wist dat ik moest haasten. Dit was weer een van mijn pogingen om de ziel eruit te zoeken die zijn leven gehad heeft, maar vooral het bewijzen aan de leider dat ik eindelijk de troonzaal in mag.
    Rustig schuif ik verder het steegje in en wist dat ik nu niet moest toeslaan.
    Ik schoot een poort door en sla mijn vleugels open waarbij delen van mijn shirt scheurde. Ik nam een flinke sprong en vloog richting het kasteel. Niemand kende me goed, ik was pas honderd en onervaren. Ik had ooit een keer de fout gemaakt bij een knappe meid die me liep te versieren, ik had mijn ware indentiteit laten zien en was mijn kans ontlopen. Daarbij had ik de zweepslagen wel verdiend. Mijn brandwond midden op mijn borst, was het enige wat door iedereen gezien kan worden.
    Ik kwam aan bij het kasteel en lande voorzichtig voor de zware deuren, en liep naar binnen. Ik keek even rond of ik niemand zag, want als ik erbij geweest zou zijn, wist ik dat ik de pineut was.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lena Adora Káto II Sirene.

    Triomfantelijk liep ik het grote kasteel van Lucifer in, terwijl twee mannen me volgden. Hun ogen waren glazig, onder mijn hypnose. Mijn zwarte ogen bevestigden dat. De twee mannen probeerden van achteren mijn armen vast te grijpen, terwijl er verschillende vieze woorden over hun lippen gleden. Ik liet ze niet bij me komen en stapte stevig door. Een kleine grijns verscheen rond mijn lippen, waarna ik over mijn schouder naar achteren keek, waarbij mijn haar zacht mee veerde. 'Nou, nou, jongens. Gedraag je, jullie zijn in het kasteel van Lucifer.' Lachend keek ik weer voor me en vervolgde mijn weg naar de kerkers. Ik draaide de hoek om, het enige geluid het getik van mijn hoge hakken op de stenen vloer en het gemompel van de mannen achter me. De zielen reageerden niet altijd zo op mijn gave. Soms staarden ze me alleen maar aan, andere keren bedelden ze voor mijn aandacht. Ik had zelfs enkele keren een ziel gehad die zich wilde offeren voor mijn schoonheid, toen ik plots bij hen op de stoep stond. Het was hilarisch, hoe sommige mensen reageerden. Arme, sterfelijke mensen. Medelijden met ze had ik niet, ze hadden het zichzelf aangedaan dat ze naar de hel moesten.
    Ik leidde de twee zielen de weg naar de kerker, door de grote, zware deuren. Het geschreeuw en gejammer van andere zielen bereikte mijn oren. Nog altijd bezorgde het geluid me kippenvel, maar toch dwong ik mezelf elke keer het akelige gevoel ver weg te stoppen. Ik daalde de velen trappen af, en leidde mijn twee zielen een lege cel in. Ik maakte de celdeur dicht, waarmee ik ook de hypnose verbrak. De twee zielen keken verstrooid om hun heen, angst duidelijk zichtbaar in hun ogen. Vanaf de andere kant van de tralies glimlachte ik lieflijk naar ze. 'Welkom in de hel,' glimlachte ik ze toe, voor ik me lachend omdraaide en weg liep, hun geschreeuw achter me latend.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 21:00 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [IEEHHH HELL IS OPENED ^_^]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Maakt het uit dat mijn stukje iets groter is dan 200 woorden? Nee zeker ;p