• SPEELTOPIC

    De titel zegt het eigenlijk al een beetje. Dit verhaal speelt zich af in die diepste gronden in het kasteel van Satan/ Lucifer. Jij bent als een van de 10 mensen uitgekozen om hem te vergezellen als een van zijn "Angels". Als Angel haal de mensen naar beneden, die in de hell horen, zodra ze dood zijn. Als Angel heb je veel vrijheid en kan je soms je eigen leven opbouwen voor een tijdje als je op aarde bent. Er zijn altijd 3 dagen waarbij je weer naar beneden moet om je krachten op pijl te houden. Elke Angel (vrouwen) of Demon (mannen) heeft zijn eigen unieke kracht om de zielen mee te nemen naar de plek waar ze horen.

    Rollen:
    Vrouw van Satan: Nemesis Sarris|| 500 jr || maybetonight
    Angels (Vrouwen): 1 OVER!
    - Sky Rosalie Crowley || 943 jr. || MissVendetta
    - Gereserveerd voor LyraPhoenix
    - Rose Katherine Lightwood || 1241 jr. || MissVendetta
    - Lauren Zinovjev || 70 jr. || Daughters
    -

    Satan/ Lucifer: Lucifer/ Luc || unknown || BlackDesire
    Demons (Mannen): 1 OVER!
    - Sebastian/ Seb || 1000 jr ||MarkOfCain
    - Vetis Lifeless || 100 jr. || LyraPhoenix
    - Alex Carson || 300 jr. || XLaheyX
    - Hades || 3599 jr. || MarkOfCain
    -



    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Er moet minimaal 1 post tussen zitten voordat je weer een post plaats!
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit


    - Rollentopic
    - Praattopic

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 22:16 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sebastian



    Op het moment dat hij Sky aankijkt ziet hij dat ze even de andere kant opkijkt. Als ze terug kijkt ,zei Sebastian dat haar gezicht wat onzeker staat. Ze zou toch niet? Nee dat was te surrealistisch. Maar kon het echt? Kon ze ook iets voor hem voelen. Sebastian keek haar besluiteloos aan. Zou hij de kans wagen. Zou hij het nog eens proberen. Zijn andere vriendinnen waren altijd slecht geëindigd, maar die waren wel mensen geweest en misschien zou Lucifer onze relatie wel goedkeuren? Als ze tenminste iets voelde. Sebastian besloot de gok te wagen. Hij wist duidelijk wanneer het tijd was om een situatie te ontwijken en wanneer deze te confronteren. Maar was zij er klaar voor om zijn uitleg te horen? Hij hoopte het. Hij zette een stap dichter bij Sky en zei: “Voor je iets zegt, dit is iets moeilijk om uit te leggen om zelfs te vertellen dus laat me mijn tijd nemen.” Sebastian haalt nog een keer diep adem en zegt: “Sinds ik je gisteren heb ontmoet in de Lounge kan ik alleen nog maar aan jou denken en het maakt me gek.” Ik ben al een paar keer verliefd geweest op mensen en dat eindigde nooit goed dus het is wel normaal dat ik probeerde mijn gevoelens te negeren, daarom ben ik bot tegen vrouwen. “Maar ik kan niet ontkennen dat ik iets voor je voel en ik denk dat ik verliefd op je ben”, zegt Sebastian in één adem. Het blijf even stil en Sebastian wacht ongeduldig zijn antwoord af.

    Sky Rosalie Crowley


    Sky zag hoe hij naar haar keek. Wist hij wat ze voelde? Het leek er wel erg op! Ze beet op het randje van haar lip en keek hem aan toen ze hem zag denken. Sky keek weg en slikte kort terwijl ze op haar lip beet. Ze keek hem weer aan toen hij een stap naar haar toe deed. Haar bruine ogen keken hem aan en glimlachte kort. Wat zou Lucifer hier van denken? Het zal zo anders zijn. Een Demon met een Angel is nog nooit eerder gebeurt. Sky slikte kort en luisterde naar wat Sebastian zei. Haar hart smolt toen ze hoorde wat hij zei. Ze glimlachte breed en haalde diep adem. Ze keek omhoog om hem in zijn ogen te kunnen aankijken. "Sebas, ik moet ook bekennen dat je al dagen in mijn hoofd rond spookt. Als sinds gisteren en het is raar, maar het voelt goed. Ik kan niet ontkennen dat ik niks voel. Er zit wel degelijk gevoel in mij en jij maakt dat bij me los." Zei ze zacht en keek verlegen naar de grond. Sky slooy haar ogen en haalde diep adem om de woorden uitspreken. "Ik val voor je. Ik ben verliefd op jou." Zei ze verlegen en durfde Sebastian niet aan te kijken uit verlegenheid.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 20:35 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sebastian



    Sebastian keek Sky aan en wachtte haar antwoord af. Toen zag ze hoe ze plots glimlachte. Glimlachte. Sebastian voelde zich warm worden vanbinnen en toen begon Sky te praten. “Seb, ik moet bekennen dat je al dagen in mijn hoofd spookt.” Al sinds gisteren en het is raar, maar het voelt goed. Sebastian glimlachte toen hij dat hoorde maar ze was nog niet klaar. “Ik kan niet ontkennen dat ik niks voel”, vervolgt ze. Er zit wel degelijk gevoel in mij en jij maakt dat bij mij los. Toen keek ze me verlegen aan. Seb smolt op dat ogenblik en hij voelde de passie door zijn lijf razen. Toen zag hij dat Sky haar ogen even sloot en zei: “Ik val voor je, ik ben verliefd op je.” En dat was het moment dat Sebastian wist dat hij smoor op haar was. Hij overbrugde de afstand tussen hun en legde voorzichtig zijn hand op haar wang. Ze opende haar ogen weer en Seb keek haar oprecht glimlachend aan. Hij legde zijn ander hand rond haar middel en wreef over haar wang. Vol liefde keek hij haar aan en toen boog hij zich voorzichtig naar voren en kuste hij haar passioneel.

    (was er niet een regel dat er twee posten na die van jou moesten komen voor je weer mocht posten ?xD ik wil geen spelbreker zijn ofzo en ik ga zo reageren)

    NEVERMIND

    hij is aangepast zie ik en denk ik en anders was het ergens anders en is dit aan faal

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 21:20 ]

    (Hehe die is aangepast aangezien ik er zelf zo gek van werd dat ik moest wachten xD omg ik wil fangirlen nu over sebas en sky :$ xD )


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    (Hehe die is aangepast aangezien ik er zelf zo gek van werd dat ik moest wachten xD omg ik wil fangirlen nu over sebas en sky :$ xD )

    Ik ook!!!
    Shtt, ik ben eigenlijk al bezig =p

    BlackDesire schreef:
    (was er niet een regel dat er twee posten na die van jou moesten komen voor je weer mocht posten ?xD ik wil geen spelbreker zijn ofzo en ik ga zo reageren)

    NEVERMIND

    hij is aangepast zie ik en denk ik en anders was het ergens anders en is dit aan faal

    Trouwens dan moeten Seb en Sky over een paar postjes toestemming gaan vragen aan onze King ;)

    [ bericht aangepast op 27 maart 2014 - 21:41 ]

    Mysticnight schreef:
    (...)
    Trouwens dan moeten Seb en Sky over een paar postjes toestemming gaan vragen aan onze King ;)


    Dat gaat heel leuk worden. Whahahhahahha (duivel)

    ( omg ik ben nu al bang *verstopt in een hoekje*)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    lucifer
    "Hé zeg! Ik heb geen zin in blauwe plekken, laat me los Luc!" Lucifer keek haar boos aan en liet zijn blik kort naar zijn hand gaan die haar arm stevig vast hield. Hij verstevigde zijn greep enkelen seconden voor hij haar toch los liet. "Daar zie het er anders niet naar uit!" Sprak hij met in gehouden woede. Hij hield zijn handen in vuisten langs zijn lichaam. Hoe durfde ze zo tegen hem te spreken. "Dat gaat je geen ene reet aan!" Na die woorden kon hij zijn woede toch niet in houden. Grote deels omdat zij het met haar gave de sfeer liet veranderen. Natuurlijk wist Luc dit ook wel en moest hij zich eigenlijk in houden maar daar dacht hij nu totaal niet aan. "Dat gaat mij meer dan genoeg aan!, ik weet niet of je het weet en je zult het misschien even vergeten zijn maar je bent verdomme mijn vrouw!" Riep hij uit. Hij zette zijn nagels in zijn handpalm. Het interesseerde hem helemaal niks meer dat iemand dit gesprek zou kunnen horen. Haar volgende woorden maakte het er echt niet beter op en zonder na te denken zette hij zijn handen op haar schouders en drukte haar zo tegen de muur aan. Hij planten zich zelf tegen haar aan maakte zich groot. "Tja waar zal ik uit hangen als jullie je zaakjes niet goed doen!" Riep hij uit. Hij greep haar polsen vast en plaatste die boven haar hoofd. "Maar ik ben niet de gene die zich gedraagt als een slet om mijn werk te kunnen voldoen!" Door de woedde en zijn gave werden zijn handen langzaam aan heter. Natuurlijk vond hij haar geen slet. Hij hield ontzettend veel van haar maar zo gedroeg ze zich op dit moment wel vond hij. Hij vond gewoon dat hij gelijk had. "Ik denk dat we de kelder maar weer eens op moeten zoeken" Gromde hij woedend terwijl hij haar strak aan bleef kijken.


    [en toen reageerde ik in een keer in hij/zij vorm o.0]

    [ het gaat naar mijn ervaring ook makkelijker als anderen mensen ook in hij/zij vorm spelen. Je speelt automatisch mee :p ik ga morgen lekker reageren ^_^ met frisse inspiratie :D ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sky Rosalie Crowley



    Sky wist niet wat hij nu dacht of wat hij voelde, maar het voelde goed toen ze eenmaal had gezet wat ze voelde voor hem. Ze slikte en voelde haar hart kloppen in haar keel. Ze was nerveus, nerveus voor zijn reactie en wat hij zou doen. Ze voelde zijn hand op haar wang en ze keek hem aan. Zachtjes gleed zijn andere hand om haar middel. Een lichte blos verscheen op haar wangen en ze keek hem aan. Ze merkte dat zijn lippen langzaam naar die van haar reikte en voelde ze zacht op die van haar. Sky sloot haar ogen en legde een hand op zijn wang. Passioneel kuste ze hem terug en negeerde de omgeving. Het was nu alleen hij en haar. Na een paar minuten trok ze zich zachtjes terug en keek hem met haar bruine ogen aan. "Dit wilde ik al zo lang doen." Zei ze zacht en glimlachte naar hem. Met haar neus raakte ze zachtjes de zijne aan. De plek waar zijn hand lag, leek net in vuur en vlam te staan. Sky sloeg haar armen om hem heen. Hij liet haar lichaam in vuur en vlam staan. Ze wist niet dat dit kon, maar het voelde zo goed.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Grace Emily Daenerys Snow

    Op haar tenen sloop Grace door de gangen. Ze zou eigenlijk nieuwe zielen moeten halen, maar had geen zin. Haar blonde haren zwierde achter haar aan en haar lichtblauwe jurk ruiste mee onder de stappen die ze zette. Ze wou terug gaan slapen, want echt, ze had nergens zin in, en haar ogen lieten dat heel erg duidelijk zien. Ze liep maar een beetje door de gangen te dwalen. Ze zocht niet naar een iemand specifiek, maar ze wou wel een beetje gezelschap in deze donkere gangen vol met ogen die haar aanstaarden. Sebastian, Vetis en Alex kon ze al niet vinden, en geen een van de meiden was ze echt vrienden mee of kon ze mee praten omdat de meeste dingen uitdraaiden op hun moordwerk. Met Lucifer kon ze wel praten, maar ze moest niet beginnen over het werk dat ze moest doen, want dan werd hij kil. Over haar verleden kon ze wel tegen hem praten, ze was vrij oud, kwam van vroeger en kon altijd wel dingen vertellen die hij nog niet wist. Met zijn vrouw, Nemesis kon ze ook wel praten. Maar wel minder omdat ze vrij erg aan Lucifer gehecht was geraakt. Soms zag ze hem zelfs als een vader, eentje die ze nooit had gehad omdat haar echte vader niet zo veel om haar had gegeven omdat hij haar uitgehuwelijkt had, en kijk waar ze nu is. Dood. Ze loopt door een andere gang, en ziet Lucifer en Nemesis, en hij was boos op haar. Ze vroeg zich af waarom. Ze ging stilstaan en sloeg haar armen over elkaar, ze fronste en keek naar de twee. " Weetje, ik denk echt dat als jullie man en vrouw zijn jullie wat voorzichtiger en met meer respect voor elkaar om moeten gaan in plaats van met een ander het bed te delen of je vrouw pijn te doen." Beide keek ze even aan. Ergens had ze altijd de instelling dat ze mensen moest bijpraten omdat ze dit niet vond horen.

    // ik hoop dat het goed is dat ze naar hen is gegaan..


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    BlackDesire schreef:


    lucifer
    "Hé zeg! Ik heb geen zin in blauwe plekken, laat me los Luc!" Lucifer keek haar boos aan en liet zijn blik kort naar zijn hand gaan die haar arm stevig vast hield. Hij verstevigde zijn greep enkelen seconden voor hij haar toch los liet. "Daar zie het er anders niet naar uit!" Sprak hij met in gehouden woede. Hij hield zijn handen in vuisten langs zijn lichaam. Hoe durfde ze zo tegen hem te spreken. "Dat gaat je geen ene reet aan!" Na die woorden kon hij zijn woede toch niet in houden. Grote deels omdat zij het met haar gave de sfeer liet veranderen. Natuurlijk wist Luc dit ook wel en moest hij zich eigenlijk in houden maar daar dacht hij nu totaal niet aan. "Dat gaat mij meer dan genoeg aan!, ik weet niet of je het weet en je zult het misschien even vergeten zijn maar je bent verdomme mijn vrouw!" Riep hij uit. Hij zette zijn nagels in zijn handpalm. Het interesseerde hem helemaal niks meer dat iemand dit gesprek zou kunnen horen. Haar volgende woorden maakte het er echt niet beter op en zonder na te denken zette hij zijn handen op haar schouders en drukte haar zo tegen de muur aan. Hij planten zich zelf tegen haar aan maakte zich groot. "Tja waar zal ik uit hangen als jullie je zaakjes niet goed doen!" Riep hij uit. Hij greep haar polsen vast en plaatste die boven haar hoofd. "Maar ik ben niet de gene die zich gedraagt als een slet om mijn werk te kunnen voldoen!" Door de woedde en zijn gave werden zijn handen langzaam aan heter. Natuurlijk vond hij haar geen slet. Hij hield ontzettend veel van haar maar zo gedroeg ze zich op dit moment wel vond hij. Hij vond gewoon dat hij gelijk had. "Ik denk dat we de kelder maar weer eens op moeten zoeken" Gromde hij woedend terwijl hij haar strak aan bleef kijken.


    [en toen reageerde ik in een keer in hij/zij vorm o.0]


    Nemesis was woedend en dat deed de spanning in de kamer omhoog schieten. Ze zag aan Luc dat hij moeite had met het inhouden van zijn woede maar ze had geen zin om daar nu rekening mee te houden. Maar misschien was het slimmer geweest als ze wel een beetje na had gedacht met wat ze zo al tegen zijn hoofd slingerde. Voor ze het goed en wel wist gooide hij naar haar hoofd dat ze 'godverdomme zijn vrouw is' . Ook dat weerhield haar niet van haar volgende opmerking en dat deed de emmer bij Luc overlopen. Hij zette zijn handen op haar schouders en drukte haar grof tegen de muur aan. Zijn nabijheid benam haar de adem, maar niet op een positieve manier zoals anders. Hij drukte tegen haar aan en maakte zich groot. 'Tja waar zal ik uithangen als jullie je zaakjes niet goed doen!' Riep hij uit. Zijn stemvolume was harder geworden, net als haar hartslag. Ze keek hem verdwaasd maar nog steeds woest aan. Haar blik werd alleen maar woedender en wilder toen hij haar polsen greep en boven haar hoofd plaatste, zo kon ze geen kant op. Het was net alsof hij haar een fysieke klap in haar gezicht gaf bij zijn volgende woedende uitspraak, "maar ik ben niet de gene die zich gedraagt als een slet om mijn werk te kunnen voldoen!" Het was als een dolk in haar hart. Zo had hij nog niet eerder tegen haar gesproken. Maar ze liet zich niet kennen en bleef hem verbeten aan kijken. Haar polsen begonnen warm te worden, hij zou haar zo kunnen verbranden, en nu geloofde ze dat hij daar ook echt toe in staat was. Dat had ze niet eerder gedaan. Hij begon over de kelder. Niet die vreselijke plek. Tussen al zijn onderdanen, daar hoorde ze niet. "Haal die handen van me af." Siste ze verbeten tussen haar tanden door. Op het moment dat ze in de verdediging wilde gaan hoorde ze de stem van Grace: " Weetje, ik denk echt dat als jullie man en vrouw zijn jullie wat voorzichtiger en met meer respect voor elkaar om moeten gaan in plaats van met een ander het bed te delen of je vrouw pijn te doen." Als door een wesp gestoken keek ze naar haar, haar blik spuwde vuur. Hoe durfde ze zich hiermee te bemoeien. Maar ze herstelde zich snel en maakte van de onderbreking gebruik om met haar naaldhak op luc's voet te gaan staan en hem daarna een knietje te geven op zijn zwakke plek. Ze rukte zich los en stormde woest op Grace af. "Als je slim bent bemoei je je niet meer met mijn leven!" Snauwde ze haar toe, "en blijf van mijn man af, hielenlikster!" Voegde ze er nog kil achteraan voordat ze weg stormde. Haar man en grace achterlatend. Tranen van woede en schuld stroomden over haar wangen. Haar hakken irriteerden haar en ze schopte ze tegen de muur waarna de hak van een van de schoenen brak. Ze had zich laten meeslepen door haar woede, door haar gevoel en de gave die alles ook nog extra aanwakkert. Ze probeerde alleen te doen wat zei dacht dat goed was. Ze wist niet waar ze heen ging, maar ze moest weg. En misschien was het fout wat ze gedaan had, naar luc moest er niet meer van maken dan het was, hij moest haar gewoon laten begaan dat had ze nodig.


    And if we only die once... I wanna die with you ~ One Republic


    lucifer



    Hij voelde duidelijk hoe haar hartslag sneller en harder sloeg door dat hij tegen haar aan stond. Normaal hield hij er van als hij voelde dat het door hem kwam dat haar hartslag sneller sloeg. Maar op dit moment verachte hij zich zelf. Ze was bang voor hem, in elk geval dat haalde hij er uit. En dat was maar goed ook. Blijkbaar moest zijn lieveling terug op haar plek gezet worden. En dat deed hij dan ook als het nodig was. En dat was het bleek maar weer. Hoe durfde ze ook maar aan een ander te zitten. Of een ander aan haar laten zitten. Hij was nog nooit vreemd gegaan. Oke hij had zijn engeltjes wel eens een kus op hun voorhoofd gegeven en hij had vroeger voor hij Nemesis tot zijn vrouw nam meer dan genoeg vrouwen in zijn bed gehad om de tijd te dooien maar hij was nooit vreemd gegaan en dat zou hij buiten wat geflirt om zijn vrouw jaloers te maken nooit doen. "Haal die handen van me af." Lucifer keek haar doordringend aan. Dacht ze echt dat hij ook maar naar haar zou luisteren op dit moment? Op dit moment had zij helemaal niks te vertellen over hem. "I'm gonna get my hands all over that tight little body if i want" Fluisterde hij woedend na die woorden liet hij een hand los en pakte die pols snel met zijn andere hand terwijl hij zijn losse hand over haar zij naar haar heup liet gaan en zijn greep versterkte. Hij bracht zijn gezicht naar haar hals en snoof haar geur op. Vermengt met die van een ander. Hier om werd hij nog bozer dan hij al was. "want dit alles is van mij!" Gromde hij in haar oor waarna hij kort in haar oorlel beet. Net wat harder dan normaal. Maar niet hard genoeg om het te laten bloeden. Waarschijnlijk wel hard genoeg om de afdruk van zijn tanden te zien. Om haar aan te geven dat hij nog steeds woest was. Hij keek haar terug aan en liet zijn hand van haar heup gaan om die weer haar pols te laten pakken. Voor hij ook maar terug haar pols had te pakken hoorde hij de bekende stem van Grace. Normaal was hij blij haar te zien of haar stem te horen. Maar op dit moment? Zag hij haar liever gaan dan komen. Aangezien hij niemand bij deze ruzie wou hebben of ook maar iemand die zich er mee bemoeide. En dat was nou juist dat gene wat Grace deed. Zich bemoeien met de ruzie tussen Nemesis en hem. Ergens wist hij dat grace gelijk had. Maar zo was hun relatie nu eenmaal niet. Deze relatie was nou niet bepaald gezond te noemen. Maar Nemesis was verslavend. Zodra hij ook maar een beetje van haar had gehad had hij haar nooit meer laten gaan. Net op het moment dat hij wou zeggen dat grace op moest rotten en hij later wel even bij haar kwam voelde hij de naaldhak van zijn vrouw in zijn voet. Hij vloekte om de pijn en voor hij het wist voelde hij een steek door zijn edele delen gaan hierdoor kromp hij in elkaar en had geen andere keus om Nemesis los te laten. Zodra ze er vandoor ging kreunde hij pijnlijk terwijl hij zich met zijn rug tegen de muur op de grond liet zakken. Hij maakte zich klein en luisterde naar de woorden van zijn vrouw die naar grace gericht waren. Zodra ze de kamer had verlaten werd zijn woede voor Nemesis minder. Nu pas besefte hij wat hij gedaan had. Hij had verdomme zijn vrouw wel kunnen verbranden en dat was iets wat hij totaal niet wou. Woedend sloeg hij met zijn vuisten op de grond en kreeg hij tranen in zijn ogen. Hij keek op naar Grace. Hij wou niet dat iemand hem als een zwakeling zag. "verdwijn uit mijn ogen" Gromde hij woedend naar haar terwijl zijn ogen zwart werden. Hij had het hele gebeuren veel beter in de hand dan elke angel of demon. Zelfs als hij op zijn woestst was veranderde zijn ogen pas wanneer hij dit wou.


    [Luc is een badass en een watje (dance)xd)

    [ bericht aangepast op 29 maart 2014 - 8:58 ]