• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    - Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9






    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB | 1.19
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character




    Totaal 32 RPG'ers

    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3
    Rollentopic


    "We accept the love we think we deserve."

    Ahw' pahaha als Linde gereageerd heeft dan zou ik die kotskwijlertje wel verzorgen hoor ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley

    Een erge dorst maakt mijn keel droog. Ik kijk rond maar zie nergens een kraan. Opeens lijkt de hele wereld een soort van blur en gaat alles langs me af. Niks is scherp en eigenlijk is er vrij weinig wat ik kan doen. Ik kan zo Ginny niet eens herkennen en dat terwijl ze nog niet eens zoveel op George en Ron lijkt. Toch blijf ik staan alsof er niks aan de hand is. Na een tijdje wordt het erger, hoor ik niks meer. Zwarte vlekken komen in beeld.
    'Help,' fluister ik maar ik weet nieteens zeker of iemand het gehoord heeft ofdat ik het echt gezegd heb. Op dit moment ben ik van vrij weinig dingen zeker. Wel ben ik zeker van het feit dat ik hier nu geen idee heb wat er met me aan de hand is. Een stem spreekt mij toe.
    Doe wat ik zeg en alles gaat goed. Doe je dat niet dan zal ik helaas iemand neer moeten halen. Of dat nou je lieftallige vriendinnetje of je grappige tweelingbroer is... Ik ben bang. Stemmen horen is geen goed teken, nergens. Mijn handen trillen, daar ben ik vrij zeker van hoewel ik ze niet zie. Mijn zicht lijkt weer terug te keren. Alles wordt weer duidelijk en ik ga zitten op een van de bedden. Iets in me zorgt ervoor dat ik opsta en naar Holly loop.
    'Mag ik je even onder twee ogen spreken?' Ik weet niet waarom ik het zei. Waarom zou ik Holly willen spreken? Ik ga haar niet vertellen dat ik stemmen hoor, toch? Want dqn gaat ze denken dat ik gek ben en dan wil ik niet. Ik ben niet gek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Holliday 'Holly.' Grainger

    ‘Het zou niet uitmaken, George. Je bent ziek en er bestaat een douche voor dat soort dingen.’ Zei ik met een glimlach. Ik zag hem bibberen waardoor ik een deken van het bed pakte en om hem heen sloeg waarna ik zachtjes over zijn rug wreef.
    Ik zocht Fred in de zaal omdat ik het vreemd vond dat hij nog niet bij George stond maar toen ik hem zag wist ik meteen dat er wat mis was. Ik liep naar hem toe en ik kon hem nog net. ‘Help.’ Horen fluisteren wat zo zacht was dat ik twijfelde of dat was wat hij zei maar aan zijn gezicht te zien bleek dat wel zo te zijn. Angst welde op in mij vooral toen ik zag dat Fred begon te trillen. Ik blijf versteend staan terwijl hij gaat zitten bij het dichtstbijzijnde bed en voordat ik naar hem toe kon lopen liep hij naar mij toe. ‘Mag ik je even onder twee ogen spreken?’ Ik wendde mijn blik van hem af en ergens had ik het gevoel dat er iets fout zat maar ik kon mijn vinger er niet opleggen. Wat had ik gemist- of wilde hij van mij af; wilde hij me dumpen? Wat had ik fout gedaan. Ik sloeg mijn ogen neer en ik liep naar het ziekenhuis door waar ik door ging en de deur zwijgend voor Fred openhield tot hij erdoor kwam. Stress nam mij over en meteen barstte ik los voordat hij kon zeggen dat ik niet goed genoeg voor hem was;
    ‘Als je me wilt dumpen begrijp ik het hoor; ik zou je niet meer lastigvallen.’ Ik keek hem niet aan en langzaam deed ik een stap achteruit waarna ik mezelf omdraaide.


    Ik zou het maar wel vertellen.. ^^

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 22:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    [Jullie weten dat als jullie iets bespreken, georgie jullir gaat afluisteren? Ik ga mijn georgie post schrijcen ^^]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser

    ‘Het zou niet uitmaken, George. Je bent ziek en er bestaat een douche voor dat soort dingen.’ Zei ze met een glimlach. Ik glimlachte terug. Het was vreemd om verzorgd te worden door de vrindinnetje van mijn tweelingbroer. Zou Fred boos worden op mij? Of op Holly? Ik stopte met bibberen toen Holly een deken van de bed pakte en die over me heen gooide, waarna ze over mijn rug heen wreef. Dit voeld inderdaag raar aan. Ik liet een zucht.
    'Het is wel goed zo,' snoof ik en stond van de stoel op, om op een bed te gaan zitten en gooide de dekens nog strakker om me heen. Mijn ogen speurden de zaal af, op zoek naar Fred en Ginny, maar Ginny zag ik nergens. In welke tussentijd is ze weg gegaan?
    ‘Help.’ hoorde ik plotseling iemand fluisteren. Mijn blik raasde naar Fred toe die bibberend in de midden van het zaal stond. Mijn voorhoofd fronsde zich en ik deed de dekens wat losser om me heen.
    'Fred?' Riep ik. Maar hij hoorde me niet. In tegendeel. Hij liep naar Holly toe.
    ‘Mag ik je even onder twee ogen spreken?’ vroeg Fred aan haar. Mijn blik werd wat losser en ik keek met kraaloogjes toe hoe de twee koppels de deur uitging, waarna ik de enige wakker persoon was in het ziekenzaal. Een paar centimeter van mijn hart brak, dat verband had met de buitengeslotenheid die ik voelde. Wat was er met Fred? Waarom wilt hij me er niet bij hebben? Gaat het over mij? Heb ik iets verkeerds gedaan? Mijn blik valt op de vloer en ik staarde naar mijn schoenen, terwijl het zweet nog steeds mijn haren afdruppelden. Zuchtend stond ik op van de bed en richtte me op de deur.
    ‘Als je me wilt dumpen begrijp ik het hoor; ik zou je niet meer lastigvallen.’ hoorde ik van achter de deur. Even beet ik op mijn lippen en liep richting de deur, die op een kiertje open stond. Was het een goede plan om mijn broer af te luisteren? Mijn hart bonkte hard tegen mijn borst aan toen ik vlak bij de deur stond en stiekem naar de twee koppels piekte. Wat was er aan de hand?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ben overigens benieuwd naar onze campbell-Ralfie incident, hoe en wanneer die door gaat en verder loopt (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Als je me wilt dumpen begrijp ik het hoor, ik zouje niet meer lastig vallen.' Ik ben verward. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik doe ook een stap naar achteren. Het is een warboel in mijn hoofd. Nou dan, maak het uit met haar. Of zie je liever haar lijk? Ik kijk haar aan, mijn stem trilt een beetje als ik het zeg.
    'Je bent geweldig, maar ik kan dit niet. Niet met alle drama die zich afspeelt. Als het gewoon rustig zou zijn, zou ik graag je vriendje willen zijn, maar voor nu denk ik dat het beter zou zijn als we uit elkaar gaan. Het-' Mijn stem stokt in mijn keel. Ik kan de woorden niet uit mijn mond krijgen. Ik weet niet waarom ik dat zei. Tranen staan in mijn ogen. Ik wil het niet met haar uitmaken, maar de stem beveelt het, en ik wil haar niet dood zien. Ik trek haar in een knuffel en kus haar, nu ik het nog kan. Nog één keer. Misschien is dit wel de laatste keer dat ik haar kus, dus trek ik haar dicht tegen me aan. Ik wil haar voor altijd vasthouden, haar niet meer laten gaan. Maar ooit moet ik haar laten gaan. Ik wil niet dat ze dood gaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Holliday 'Holly' Grainger

    ‘Je bent geweldig, maar ik kan dit niet. Niet met alle drama die zich afspeelt. Als het gewoon rustig zou zijn, zou ik graag je vriendje willen zijn, maar voor nu denk ik dat het betr zou zijn als we uit elkaar gaan. Het-‘ ik draaide met mijn ogen. Alsof hij dit meende. Hij vond me gewoon saai wat ik kon begrijpen. Ik nam het hem niet eens kwalijk.
    Ik wil weglopen- dat was makkelijker dan nog wat te zeggen waardoor ik wist dat ik het niet droog kon houden.
    Opeens voelde ik twee warmen armen om mij heen en ik hij drukte zijn lippen op de mijne. Verward kuste ik hem terug. Had ik iets gemist? Ik wreef over zijn borstkast waarna ik mijn lippen van de zijne afhaal en in zijn ogen keek. Ze miste de vrolijke twinkelingen die hij normaal had. Er was iets of hij kan erg goed toneel spelen.
    ‘Vertel me alsjeblieft wat er mis is Fred; Voordat mijn hersens sneller gaan dan dat ze mogen.’


    If we only die once; I want to die with you <'3 sorry schoot net door mijn hoofd :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ghehe, I have a brilliant idea ^^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    George weasley - 6th year gryffindor - chaser

    ‘Je bent geweldig, maar ik kan dit niet. Niet met alle drama die zich afspeelt. Als het gewoon rustig zou zijn, zou ik graag je vriendje willen zijn, maar voor nu denk ik dat het betr zou zijn als we uit elkaar gaan. Het-‘ 
    Ik hield mijn adem in terwijl ik noor de kleine opening naar de twee koppels piekte. Net wat ik dacht. Ze hebben iets met elkaar, voor bijna twee uur, en maken het nu al weer uit. Wat is er in Merlijns naam zo snel mis gegaan tussen die twee? Komt het door mij? Nog voordat ik verder kon denken, zag ii hoe mijn broer, Holly tegen zich aan duwde en haar op de lippen kuste. Een verwarde gevoel borrelde er in mijn onderbuik. Ik wist niet of dat mijn braaksel was die eruit wilde komen, door de kus of iets dergelijks, of was het jaloezie? Arg, wat denk ik nou? Fred zit ergens mee. Waarom verteld hij dat gewoon niet tegen ONS?
    ‘Vertel me alsjeblieft wat er mis is Fred; Voordat mijn hersens sneller gaan dan dat ze mogen.’ vroeg Holly.
    Buiten bewust van wat ik deed, haalde ik automatisch mijn stok tevoorschijn en richtte het op Fred.
    'Exp...' ik struikelde over mijn spreuk maar zo snel als het gekomen was maakte ik het ook af.
    'Expeliamus,' fluisterde ik.
    ik zag hoe mijn broer wegeblazen werd. Mijn kaak viel een eindje open en ik schuifelde de deur uit, zo ongezien mogelijk doordat ze me nu niet zagen Door de plotselinge afleiding, en rende zo zachtjes mogelijk de gangetje in. Een misselijke gevoel drong weer door me keel waardoor ik me draaide naar de wc's toe en daar al mijn braaksel in de wc pot achterliet. Ik liet de wc los en kwam voor een spiegel staan waarna ik mezelf grondig bekeek. Met mijn handen wrwef ik wat onder mijn haren, zodat een paar zweetdruppels verdwenen, en ik een diepe zucht liet. Was het nou zo nodig, om mijn broer weg te blazen net voordat hij zou gaan zeggen wat er mis was? Ik zuchtte weer. Beter om het gewoon zelf te vragen, dan te gaan afluisteren. Maar iets in me kreunde dat hij het half van mij zat was, en daarom ook niets tegen mij zij. Is dat waar?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Omg! George! Wat doe je Fred aan D':
    Holly loves you! als schoon-broer.!
    En Fred loves you! :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    hij is een beetje door de war, he is in love with your girlfriend :') en hij wilde wat afleiding zodat hij weg kon rennen =)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Haha kon je hem niet naar Ginneh sturen die solo bij de uilenvleugel zit :p kunnen ze samen depressief zijn!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Haha kon je hem niet naar Ginneh sturen die solo bij de uilenvleugel zit :p kunnen ze samen depressief zijn!


    ik stuur hem straks naar haar als hij uitgekotst is, en na de post van Fred en Holly (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Okay okay (: is goed.! Eerst moet Fred posten dan pas Holly so I cant help u.. yet.. want ik kan gingin niet de mannenwc in laten lopen


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya