• Hee,
    Ik heb het probleem dat bij mij deze links:



    Het niet allemaal doen op mijn mobiel, aangezien de menu's (deze bedoel ik):



    die links overlappen. Als ik bijvoorbeeld Forum aan wil klikken in die Quicklinks aangegeven op het eerste plaatje, dan lukt dat niet, omdat er dan zo'n menu opent van de menubalk.

    Kan hier wat aan gedaan worden?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 23:38 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ook is het scherm op de mobiele versie raar, waardoor ik elke keer weer naar rechts moet schuiven om de pagina goed gecentreerd te krijgen.

    Voorbeeld:



    Kan hier ook naar gekeken worden?


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Dat heb ik ook. Ik ben het ondertussen al zo gewend dat ik er geen last meer van heb. Er bestaat wel een manier om de desktop-versie van Quizlet te gebruiken op je mobiel, maar ik weet niet hoe dat met andere gsm's zit.

    In ieder geval, als je naar het forum wilt, dan moet je op het sterretje bij de quicklinks klikken.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 23:35 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nee, dat is gewoon altijd, bij iedereen zo. Er was een app, maar die werd niet toegelaten en de mobiele versie van de site staat al eeuwig stil.


    Your make-up is terrible

    Novoselic schreef:
    Dat heb ik ook. Ik ben het ondertussen al zo gewend dat ik er geen last meer van heb. Er bestaat wel een manier om de desktop-versie van Quizlet te gebruiken op je mobiel, maar ik weet niet hoe dat met andere gsm's zit.

    In ieder geval, als je naar het forum wilt, dan moet je op het sterretje bij de quicklinks klikken.


    Ik kan op mijn mobiel maar enkele Quicklinks gebruiken. Dat zijn de Bladwijzers en Mijn abonnementen. De rest kan ik niet gebruiken, want die menustrip overlapt het, waardoor ik het niet kan aanklikken. Dus dat sterretje bij de Quicklinks kan ik ook niet gebruiken. Ö


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Odyne schreef:
    (...)

    Ik kan op mijn mobiel maar enkele Quicklinks gebruiken. Dat zijn de Bladwijzers en Mijn abonnementen. De rest kan ik niet gebruiken, want die menustrip overlapt het, waardoor ik het niet kan aanklikken. Dus dat sterretje bij de Quicklinks kan ik ook niet gebruiken. Ö

    Ik ga altijd naar de homepage waar ik op de stelling van de week klik, vanaf daar kan je dan naar de rest van het forum.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik heb hier ook last van, en heb al ergens in november dit aangegeven bij Rutger of zelfs eerder, en er zou wat aan gedaan worden zeiden ze... (krul)

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Ik ga altijd naar de homepage waar ik op de stelling van de week klik, vanaf daar kan je dan naar de rest van het forum.


    Ja, zoiets doe ik nu ook, maar het is nogal irritant. Haha. Ik erger me er gewoon aan dat die Quicklinks overlapt worden door de menustrip, want wat is dan het nut van Quicklinks op de mobiele versie

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 23:41 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Usha schreef:
    Ik heb hier ook last van, en heb al ergens in november dit aangegeven bij Rutger of zelfs eerder, en er zou wat aan gedaan worden zeiden ze... (krul)


    Dat kennen we ondertussen wel, 'aan gedaan worden'. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 23:40 ]


    Your make-up is terrible

    Yush, daar heeft iedereen last van.
    Wellyea, als ie het al doet, vind ik het prima.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat kennen we ondertussen wel, 'aan gedaan worden'. :Y)

    Daarom ook die '...' want er gaat gewoon niks van komen. D:

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat kennen we ondertussen wel, 'aan gedaan worden'. :Y)


    Haha inderdaad


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik ben er ondertussen al zo aan gewend geraakt dat het me niet meer stoort. Ik kom er toch wel.


    Take risks and conquer your fears.

    Assassin schreef:
    Nee, dat is gewoon altijd, bij iedereen zo. Er was een app, maar die werd niet toegelaten en de mobiele versie van de site staat al eeuwig stil.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Assassin schreef:
    Nee, dat is gewoon altijd, bij iedereen zo. Er was een app, maar die werd niet toegelaten en de mobiele versie van de site staat al eeuwig stil.
    .
    Dit dus.
    Die problemen hadden al lang opgelost kunnen zijn, maar goed.


    Take me to wonderland

    Bij mij werkte het als ik uitzoomde en weer terug inzoomde, dan stond alles wel op z'n plaats, maar ik weet niet of dat bij jou ook werkt.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt