• Hee,
    Ik heb het probleem dat bij mij deze links:



    Het niet allemaal doen op mijn mobiel, aangezien de menu's (deze bedoel ik):



    die links overlappen. Als ik bijvoorbeeld Forum aan wil klikken in die Quicklinks aangegeven op het eerste plaatje, dan lukt dat niet, omdat er dan zo'n menu opent van de menubalk.

    Kan hier wat aan gedaan worden?

    [ bericht aangepast op 21 maart 2014 - 23:38 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Patholoog schreef:
    Bij mij werkte het als ik uitzoomde en weer terug inzoomde, dan stond alles wel op z'n plaats, maar ik weet niet of dat bij jou ook werkt.


    Nee die Quicklinks blijven overlapt worden :s


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Ik zoom de pagina gewoon uit. Dan kan ik er wel opklikken. Later gewoon weer inzoomen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ze zeiden dat er wat aan gedaan zou worden en daar wacht ik eigenlijk nog steeds op.


    26 - 02 - '16

    Ik stel de pagina's die ik vaak gebruik op Quizlet altijd in als 'favoriet', zodat ik de quicklinks niet hoef te gebruiken op mijn mobiel.


    :)

    Heb er geen last van omdat ik mijn eigen app gebruik om op Q te komen (alleen het forum en pb's at the moment). Maar goed, mag er helaas niks mee doen. Jullie zullen moeten wachten totdat Rutger het oplost of ik de app mag releasen.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 9:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Heb er geen last van omdat ik mijn eigen app gebruik om op Q te komen. Maar goed, mag er helaas niks mee doen. Jullie zullen moeten wachten totdat Rutger het oplost of ik de app mag releasen.


    En dat laatste schat ik in als onwaarschijnlijk aangezien in het suggestie topic staat dat er geen app komt, maar wel een mobiele website. Maar we wachten het met smart af 👌


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Corday schreef:
    Ik ben er ondertussen al zo aan gewend geraakt dat het me niet meer stoort. Ik kom er toch wel.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    DarkSavior schreef:
    Heb er geen last van omdat ik mijn eigen app gebruik om op Q te komen (alleen het forum en pb's at the moment). Maar goed, mag er helaas niks mee doen. Jullie zullen moeten wachten totdat Rutger het oplost of ik de app mag releasen.


    Eigenlijk erg jammer dat de oplossing er al bijna is maar niet mag worden uitgevoerd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Hybridum schreef:
    (...)

    En dat laatste schat ik in als onwaarschijnlijk aangezien in het suggestie topic staat dat er geen app komt, maar wel een mobiele website. Maar we wachten het met smart af
    Pulsar schreef:
    (...)

    Eigenlijk erg jammer dat de oplossing er al bijna is maar niet mag worden uitgevoerd.

    Heb Rutger in totaal 3 keer gevraagd of ik de app mag releasen. Bij de eerste twee keer zat er een jaar tussen. Telkens was het een nee, dus ja. Niet veel dat ik daartegen kan doen, sorry.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 10:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iedereen heeft dit probleem. Ik heb de mobiele site nu wel door, dus het lukt wel. Maar als je er voor de eerste keer op komt is het inderdaad lastig en vervelend.

    Bij mij zijn die links helemaal messed up, omdat de links gewoon blijven, maar de rest gecenterd wordt. Daarom, als ik iets an wil klikken, zoom ik uit (dan krijg ik de "PC versie" ) en dan zoom ik weer in om het aan te klikken.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 13:23 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben er aan gewent dat ik naar rechts moet scrollen elke keer als ik op een nieuwe pagina kom. (tenminste dat is bij mij zo.)
    En ik heb sneltoetsen op mijn mobiel staan voor de belangrijkste dingen zoals mijn topics, pb's, gb's en mijn stories.
    Maar het is inderdaad heel vervelend met die uitklapbare dingen, want ik wou een quiz maken, en toen kon ik daar dus niet op klikken, en moest ik uiteindelijk in de site-balk zegmaar de site voor quizzen intypen. En die kon ik me niet herinneren. Uiteindelijk is het wel gelukt, maar het zou veel makkelijker zijn als het gewoon in één of twee klikjes had gekund.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Journals schreef:
    Iedereen heeft dit probleem. Ik heb de mobiele site nu wel door, dus het lukt wel. Maar als je er voor de eerste keer op komt is het inderdaad lastig en vervelend.


    Ik zit al heel lang op Quizlet en dit is al heel lang een doorn in t oog bij mij.
    Het zou gewoon moeten werken naar behoren. En ja, natuurlijk went het na een tijdje haha, maar dat neemt niet weg dat het irritant is


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"

    Bij mij is niet het probleem dat je niet op de links kunt klikken, want als ik naar het forum wil, zet ik er "/forum" achter, maar je kunt met die mobiele versie niet ver genoeg inzoomen, zodat het prettig leesbaar is D: Ik vind hem namelijk echt mini, maar dat kan aan mij of mijn iPhone liggen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mertin schreef:
    Dat heb ik ook. Ik ben het ondertussen al zo gewend dat ik er geen last meer van heb. Er bestaat wel een manier om de desktop-versie van Quizlet te gebruiken op je mobiel, maar ik weet niet hoe dat met andere gsm's zit.

    In ieder geval, als je naar het forum wilt, dan moet je op het sterretje bij de quicklinks klikken.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)