• Aangezien ik er nieuwsgierig naar ben, is dit een topic aan waar jij een foto van je huisdier kan plaatsen, en er wat over kunt vertellen (bijnaam, gewoontes, etc.).
    Dit is mijn cavia:


    Ze heet Pleuntje, ook al noemen we haar bijna nooit zo. We noemen haar bijna altijd bij bijnamen zoals Weunie, Pluk, Pluimpje, en voor als de Russen de wereld overnemen heeft mijn broer de volgende naam bedacht: Pieunska.


    Ze is gek op andijvie, en ze heeft soms zo haar '' gekke uurtjes '' waarbij ze als een gek door haar hok rent en springt.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2014 - 15:49 ]


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    Patholoog schreef:
    (...)

    Jouw konijnen lijken net op mijn Snuffie en Grijsje toen ze nog kleiner waren! Alleen waren de bruine kleuren grijs. (:
    Echt schattig!


    Haha leuk, die van mij zijn broer en zus [hoewel Richie - naast Macho] uit het eerdere nest kwam, Bolletje kwam uit het tweede nest [Mijn broer heeft hem zo genoemd wegens zijn enorme ogen]. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus



    Zijn naam is Rambo en hij is een Chihuahua^^
    Hij is super klein en lief en mijn allergrootste schat! :D
    Ik heb hem 'gered' van een slechte thuis, en hij is door de stres zijn haar verloren en nu dus een halve kale chihuahua :(
    Hij heeft echt zijn eigen persoonlijkheid.
    Soms kan, hij super humeurig zijn en laat hij dat ook merken, maar op mij kan hij nooit boos zijn :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Hier mijn liefdes!

    Sjors (donker), Puck (licht) en Macho (grijsbont).
    De twee kleintjes (Sjors 5 maanden, Puck 4,5 maanden oud) die samen op de foto staan heb ik samen gekocht. Sjors is nieuwsgierig, lekker brutaal maar niet asociaal. Over het algemeen rustig, maar ook wel onderzoekend. Puck is wat terughoudender en doet liever zijn eigen ding. Als hij eenmaal bij je zit is het goed, en als je op bed gaat liggen komt hij op een gegeven moment ook wel naar me toe. Puck slaapt graag in mijn sjaal. Macho heb ik overgenomen van iemand, omdat hij eenzaam aan het worden was. Ze wilde dat hij bij een goed huisje terecht kwam, en ik kan hem dat bieden met twee soortgenootjes. Macho is volwassen, zijn exacte leeftijd is onbekend. Het riskant, ik zal me aan hem hechten, maar we weten niet waar hij vandaan komt (dierenwinkel). Maar zolang hij nog bij mij (ons) is, zal ik van hem genieten en is hij niet meer alleen. Hij is erg sociaal en hij kan nu al heel goed opschieten met Sjors en Puck.

    Sjors en Puck
    Macho

    ________________________________________________

    Kyra
    Wij hebben Kyra als 5 weken oud baby'tje gekocht. Ze was veel te jong, maar dat wisten we niet. Ze is doodziek geweest, de dierenarts dacht dat ze parvo had (5% kans op overleving) maar dat was gelukkig niet zo. Na een onzekere periode waar je in haar oogjes kon lezen hoeveel heimwee ze had, is ze opgebloeid tot de meest verschrikkelijk lieve hond. Er zit geen kwaad in, ze bedoeld alles goed. Kyra is altijd al mijn kindje geweest, en ze zal ook altijd mijn baby blijven. Ik hou de wereld van haar, het is echt mijn kind.

    Kyra (als baby)
    Kyra (nu)

    ________________________________________________

    Frits
    Dit is mijn allergrootste liefde, mijn allerbeste vriend. Frits is mijn pony, en voor hem ga ik door het vuur. Hij is een keer behoorlijk ziek geweest, en ik dacht dat hij voor mijn neus zou sterven (verstikking). Godzijdank was de dierenarts er op tijd bij, en is de prop verwijderd doormiddel van een buis met water. Frits is een echte fjord, en dus zo eigenwijs als het maar kan zijn. Onder die eigenwijsheid schuilt een pony met een gouden hart. Ik hou verschrikkelijk veel van deze pony, hij sleurt me door het leven. Ik lieg niet als ik zeg dat hij mijn leven heeft gered, en dat hij me hier houd. Frits is alles. Hij weet bijna alles van me. Hoe dom het ook mag klinken, ik weet dat hij me begrijpt. Als ik dat maar geloof, dan is het goed.

    Frits
    Galop
    Samen
    Liefde

    ________________________________________________

    Verder hebben we nog een kat, een hond en een konijn waar ik (klinkt misschien hard) niet zoveel mee heb. Jochem, de kat, is een schat maar op de één of andere manier steelt hij niet mijn hart. Met de andere hond kan ik niet opschieten, we hebben altijd ruzie, behalve als hij eten van me krijgt. Ons konijn is een brombeer, maar op zich wel lief. Maar goed, dit zijn dus de dieren waar mijn hart mee gevuld is.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.



    Onze boerenfox Romeo, gek beeeest dat t is. (:
    Hij is alweer 6 jaar oud, gekregen met sinterklaas in 2007 haha
    Hij heeft echt z'n routines, en als die niet goed verlopen komt ie ons helemaal gek maken
    Verder is hij er dol op om met een tennisbal te spelen/apporteren, al kan hij soms wel bitchy doen als sommige mensen met hem spelen, bijv. aan mn vriend wil hij de bal nooit afgeven..
    Hij is dus knettergek, maar ook megalief :)
    Ook domineert hij mn bed, maar nu ik een groter heb heeft hij plaats en gromt hij niet meer ;p

    [ bericht aangepast op 23 maart 2014 - 10:00 ]


    You're never fully dressed without a smile

    Noticed schreef:
    Hier mijn liefdes!

    Sjors (donker), Puck (licht) en Macho (grijsbont).
    De twee kleintjes (Sjors 5 maanden, Puck 4,5 maanden oud) die samen op de foto staan heb ik samen gekocht. Sjors is nieuwsgierig, lekker brutaal maar niet asociaal. Over het algemeen rustig, maar ook wel onderzoekend. Puck is wat terughoudender en doet liever zijn eigen ding. Als hij eenmaal bij je zit is het goed, en als je op bed gaat liggen komt hij op een gegeven moment ook wel naar me toe. Puck slaapt graag in mijn sjaal. Macho heb ik overgenomen van iemand, omdat hij eenzaam aan het worden was. Ze wilde dat hij bij een goed huisje terecht kwam, en ik kan hem dat bieden met twee soortgenootjes. Macho is volwassen, zijn exacte leeftijd is onbekend. Het riskant, ik zal me aan hem hechten, maar we weten niet waar hij vandaan komt (dierenwinkel). Maar zolang hij nog bij mij (ons) is, zal ik van hem genieten en is hij niet meer alleen. Hij is erg sociaal en hij kan nu al heel goed opschieten met Sjors en Puck.

    Sjors en Puck
    Macho

    ________________________________________________

    Kyra
    Wij hebben Kyra als 5 weken oud baby'tje gekocht. Ze was veel te jong, maar dat wisten we niet. Ze is doodziek geweest, de dierenarts dacht dat ze parvo had (5% kans op overleving) maar dat was gelukkig niet zo. Na een onzekere periode waar je in haar oogjes kon lezen hoeveel heimwee ze had, is ze opgebloeid tot de meest verschrikkelijk lieve hond. Er zit geen kwaad in, ze bedoeld alles goed. Kyra is altijd al mijn kindje geweest, en ze zal ook altijd mijn baby blijven. Ik hou de wereld van haar, het is echt mijn kind.

    Kyra (als baby)
    Kyra (nu)

    ________________________________________________

    Frits
    Dit is mijn allergrootste liefde, mijn allerbeste vriend. Frits is mijn pony, en voor hem ga ik door het vuur. Hij is een keer behoorlijk ziek geweest, en ik dacht dat hij voor mijn neus zou sterven (verstikking). Godzijdank was de dierenarts er op tijd bij, en is de prop verwijderd doormiddel van een buis met water. Frits is een echte fjord, en dus zo eigenwijs als het maar kan zijn. Onder die eigenwijsheid schuilt een pony met een gouden hart. Ik hou verschrikkelijk veel van deze pony, hij sleurt me door het leven. Ik lieg niet als ik zeg dat hij mijn leven heeft gered, en dat hij me hier houd. Frits is alles. Hij weet bijna alles van me. Hoe dom het ook mag klinken, ik weet dat hij me begrijpt. Als ik dat maar geloof, dan is het goed.

    Frits
    Galop
    Samen
    Liefde

    ________________________________________________

    Verder hebben we nog een kat, een hond en een konijn waar ik (klinkt misschien hard) niet zoveel mee heb. Jochem, de kat, is een schat maar op de één of andere manier steelt hij niet mijn hart. Met de andere hond kan ik niet opschieten, we hebben altijd ruzie, behalve als hij eten van me krijgt. Ons konijn is een brombeer, maar op zich wel lief. Maar goed, dit zijn dus de dieren waar mijn hart mee gevuld is.


    Wat súper mooie foto's zeg!


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?



    Mijn hondje Trix, (het is al een oude foto)
    Mijn hondje is nu vijftien best al oud voor een hond, maar ze is nog erg actief en is erg lief. Ze kan ook lachen best wel grappig.
    Ze is af en toe erg onhandig maar wel erg lief.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Meet Matz, mijn drie jaar oude killer hond. :Y)


    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 17:10 ]


    | Reality is for people that lack imagination |

    Nou, ik heb een spin als huisdier. Maar daar wil je denk ik geen foto van.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Yayde schreef:
    Meet Matz, mijn drie jaar oude killer hond. :Y)




    Naaaahw, vooral die laatste foto! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Oude foto, maar ik vind hem zo leuk <3


    Firm believer of all that is magic

    Kaa schreef:
    (...)

    Naaaahw, vooral die laatste foto! c:


    Haha, dankje. Yess, dat is mijn bril. ^^


    | Reality is for people that lack imagination |