• Vampire Diaries Rollentopic


    TIJDELIJKE STOP OP DE MEIDEN IN VERBAND MET TEKORT OP JONGENS!




    Het speelt zich allemaal af in het kleine stadje Mystic Falls. Jaren lang zijn vampiers, weerwolven en zelfs hybrids verborgen in deze stad. Alles veranderde echter toen het meisje Elena Gilbert achter de echte waarheid kwam die de stad jaren verborgen hield. Sinds dien komen er steeds meer bovennatuurlijke naar de stad, maar niet iedereen heeft goede bedoelingen! Damon, Stefan, Caroline, Bonnie en Elena moeten er maar voor zorgen dat de stad veilig blijft en dat de mensen niks overkomt of door hebben. Welkom in de wereld van Vampire Diaries en speel het spel van liefde, verdriet en haat..


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Geschiedenis
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra:


    Rollen

    Vampiers:
    -Katherine Pierce/ Katherina Petrova || Dangerx
    -Raven Melanie Johnson || Disneyy

    Damon Salvatore: Gereserveerd voor RAB

    Weerwolven:
    -Gereserveerd voor Luna2013

    Hybrids:
    -Ysabella Rose Romano || Benzema

    -Niklaus Michaelson: Gereserveerd voor Luna2013

    Mensen:
    Alaric “Ric” J. Saltzman || Mysticnight



    Regels

    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:21 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    ik ben nog niet aan originals begonnen xd supernatural ben ik bij afl. 13 seizoen 2 dus ja :x loop super ver achter maar met TVD loop ik gelijk met amerika

    Bij Supernatural loop ik gelijk
    Grr, nu weer een pauze en die promo is zo geweldig!!!

    Ik ben van plan om eerst The Vampire Diaries uit te zien en daarna doe ik The Originals pas ;)

    haha dat is slim :3
    loll ik loop zo ver achter met supernatural!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †




    Naam: Alaric “Ric” J. Saltzman

    Leeftijd: 38 jaar( in 2014), geboren op 4 februari 1976

    Ras: Mens

    Geschiedenis: Alaric is geboren in Boston, Massachusetts. Hij ging naar Duke University en trouwde daar met Isobel Flemming, zij was een parapsycholoog. Isobel was geïnterseerd in vampieren en gaf Alaric een ring. Op een nacht kwam Alaric thuis en zag toen dat een vampier van Isobel aan het drinken was. De vampier merkte hem op en verdween. Haar lichaam werd nooit gevonden en men dacht dat ze dood was. Alaric begon onderzoek te doen naar de vampieren en vertrok toen naar Mystic Falls. Hij begon wapens te ontwerpen om te gebruiken tegen vampieren. Hij werd zo een echte Vampire Hunter. In Mystic Falls werd hij een geschiedenis leraar. Maar daar begon alles nog maar. Later bleek dat de echt moeder van Elena Gilbert (één van zijn studenten) Isobel was, wat Alaric een soort van stiefvader maakt. Dan blijkt dat Damon Salvatore haar vrouw in een vampier heeft gemaakt. Ondanks dit worden Damon en Alaric later vrienden.

    Karakter: Op het eerste zicht lijkt Alaric nogal mysterieus. Hij is zeer aardig en vriendelijk tegen iedereen. Maar Alaric heeft nogal veel verdriet en schuldgevoelens in hem. Dit komt omdat hij de last draagt van de verdwijning van zijn vrouw en hij heeft een grote toewijding om die terug te vinden. Hij is zeer intelligent maar hij is ook zeer koppig. Nadat Jenna doodging begon Alaric wel depressiever te zijn maar hij geraakt er nu stillaan uit.

    Uiterlijk:
    Alaric heeft een lichte huid en is een meter 85. Hij heeft donker bruin haar dat vaak warrig ligt. Hij heeft groene ogen die soms eerder naar blauw grijns neigen. Alaric draagt vaak een gemakkelijk hemdje een een jeansbroek maar draagt wel een pak als dit verwacht wordt.

    Extra:
    •Zoals eerder vermeld waren Damon en Alaric niet de beste vrienden. Eerst waren ze gewoon partners omdat ze samen een doel hadden. De tomb vampires uitroeien. Maar later werd hun band beter en Alaric is Damons enige beste vriend.
    • Hij is de legale pleegvader van Elena en Jeremy Gilbert

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 21:33 ]

    Ik zal zijn uiterlijk/innerlijk later nog wat verder uitwerken, is hij op het moment al goed?

    Omg ja! ALARIC I MISS YOU! T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zal mijn rol strakjes even invullen, nogal een drukke week achter de rug. ^-^


    • Readers live a thousand lives, while others only live one

    Ik twijfel.. Zal ik voor Elena gaan of voor Katherine?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Ik twijfel.. Zal ik voor Elena gaan of voor Katherine?

    Is Elena niet al gereserveerd door Granted?
    En ik sta nog niet op de lijst ;)

    Ohja xd lol ik zit echt zo ergens anders met m'n hoofd he xD
    I know, maar op telefoon aanpassen is echt heel erg kut :x ik moet sowieso nog mensen erbij zetten dacht ik 0.0

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 17:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik wil Damon Salvatore!


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ik wil Damon Salvatore!

    Yah! Mijn buddy is er!

    Mysticnight schreef:
    (...)
    Yah! Mijn buddy is er!


    Weeh gaan ze weer zuipen in de Mystic Grill :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Weeh gaan ze weer zuipen in de Mystic Grill :Y)

    Jep en over vriendinnenproblemen ;)!

    Mysticnight schreef:
    (...)
    Jep en over vriendinnenproblemen ;)!


    Ja natuurlijk ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het spijt me dat ik Rebekah nog niet heb ingevuld, mijn proefwerken en huiswerk komen er nu allemaal aan en daarom heb ik het hartstikke druk, ik zal morgenavond proberen Rebekah te maken.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''