• Vampire Diaries Rollentopic


    TIJDELIJKE STOP OP DE MEIDEN IN VERBAND MET TEKORT OP JONGENS!




    Het speelt zich allemaal af in het kleine stadje Mystic Falls. Jaren lang zijn vampiers, weerwolven en zelfs hybrids verborgen in deze stad. Alles veranderde echter toen het meisje Elena Gilbert achter de echte waarheid kwam die de stad jaren verborgen hield. Sinds dien komen er steeds meer bovennatuurlijke naar de stad, maar niet iedereen heeft goede bedoelingen! Damon, Stefan, Caroline, Bonnie en Elena moeten er maar voor zorgen dat de stad veilig blijft en dat de mensen niks overkomt of door hebben. Welkom in de wereld van Vampire Diaries en speel het spel van liefde, verdriet en haat..


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Geschiedenis
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra:


    Rollen

    Vampiers:
    -Katherine Pierce/ Katherina Petrova || Dangerx
    -Raven Melanie Johnson || Disneyy

    Damon Salvatore: Gereserveerd voor RAB

    Weerwolven:
    -Gereserveerd voor Luna2013

    Hybrids:
    -Ysabella Rose Romano || Benzema

    -Niklaus Michaelson: Gereserveerd voor Luna2013

    Mensen:
    Alaric “Ric” J. Saltzman || Mysticnight



    Regels

    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:21 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Benzema schreef:
    Naam:
    Ysabella Rose Romano.
    Leeftijd:
    Ysabella is qua uiterlijk blijven hangen op 19. Maar ze is geboren op 7 December 1106 dus al zo'n 908 jaar oud.
    Ras:
    Hybrid.
    Geschiedenis:

    Karakter:

    Uiterlijk:

    Extra:

    De rest komt morgen, moet nu echt gaan!


    Een hybrid kan toch nooit zo oud zijn...?
    maar goed,, dit is miss niet precies zoals in het verhaal, maar als ze zo oud kan zijn dan kan Katherine haar geschiedenis nooit kloppen aangezien klaus dan voor haar al de vloek verbroken had en haar dus niet nodig had, waardoor Katherine nooit voor hem hoefde te vluchten :']

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 0:06 ]


    Little do you know

    Het kan idd niet.. Het is wel heel oud voor een hybrid :/
    Hybrids zijn nog niet eens zo heel oud want we spelen wel gewoon in dezelfde tijd van hun


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Het kan idd niet.. Het is wel heel oud voor een hybrid :/
    Hybrids zijn nog niet eens zo heel oud want we spelen wel gewoon in dezelfde tijd van hun


    Dus we spelen eigenlijk dat alles wat gebeurt is, is gebeurt, maar wat er na komt daar maken we zelf iets van? XD


    Little do you know

    Ben eindelijk thuis, maak haar ff af.


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Yes (: kort gezegd wel ja :P alleen doen we dat Katherine niet dood is en probeert om aardiger te zijn xD met nadruk op probeert x.x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Niklaus ‘Klaus’ Michaelson
    Leeftijd: meer dan 2000? Maar lijkt op 29
    Ras: Hybrid
    Geschiedenis: Komt
    Karakter: Klaus is een best wel een gemene en arrogante hybrid hij denkt alleen aan zichzelf en als er gevaar dreigt dan denkt hij alleen aan zichzelf en aan niemand anders. Als iemand hem in de weg loopt, iets van hem heeft gestolen of om wat voor reden dan ook dan vermoord hij diegene. Klaus heeft wel nog een lieve kant die mensen niet zo vaak zien, hij houdt van zijn familie ook al lijkt erop dat, dat soms niet zo is, vooral geeft hij erg veel om zijn zusje Rebekah, als ze merkt dat ze in gevaar is dan steekt hij daar een stokje voor maar wel zo dat zij en andere er niet achterkomen dat hij ook zo’n kant heeft.
    Uiterlijk:


    Extra:

    Dit is wat ik nu ongeveer heb, ik weet alleen Niklaus geschiedenis niet meer zo goed...^^

    Dat kan je gewoon opzoeken op google xD


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Dat kan je gewoon opzoeken op google xD



    Weet ik maar ik kan het nergens vinden^^

    Volgens mij is het makkelijk om te vinden

    Vampire Diaries Wiki


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Jawel maar het probleem is dat ik niet heel goed Engels kan...

    Dan wordt het idd moeilijk.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Maar ik zal wel probere of ik er wel wat van kan gebruiken van de engelse woorden die ik wel ken.

    Achja veel succes!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Luna2013 schreef:
    Maar ik zal wel probere of ik er wel wat van kan gebruiken van de engelse woorden die ik wel ken.


    Ik kan grotendeels ook wel voor je vertalen, haha XD
    Kan bijna vloeiend engels dusja cx
    Maar sws kan ik je ook wel al veel over zijn geschiedenis vertellen omdat ik alles van hem eigenlijk wel onthouden heb omdat hij stiekem één van me favo personages is XD


    Little do you know

    Ik weet niet of ik mijn rollen optijd af kan maken want mijn adapter van mijn laptoo is kapot en die is leeg heb wel al nieuwe besteld en die is er wss dinsdag pas. Ik kan het ook wel op mijn mobiel maken waar ik nu ook opzit maar dan wordt t miss een rommeltje, niet zo uitgebreid en komt er ook geen foto bij.