• Vampire Diaries Rollentopic


    TIJDELIJKE STOP OP DE MEIDEN IN VERBAND MET TEKORT OP JONGENS!




    Het speelt zich allemaal af in het kleine stadje Mystic Falls. Jaren lang zijn vampiers, weerwolven en zelfs hybrids verborgen in deze stad. Alles veranderde echter toen het meisje Elena Gilbert achter de echte waarheid kwam die de stad jaren verborgen hield. Sinds dien komen er steeds meer bovennatuurlijke naar de stad, maar niet iedereen heeft goede bedoelingen! Damon, Stefan, Caroline, Bonnie en Elena moeten er maar voor zorgen dat de stad veilig blijft en dat de mensen niks overkomt of door hebben. Welkom in de wereld van Vampire Diaries en speel het spel van liefde, verdriet en haat..


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Geschiedenis
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra:


    Rollen

    Vampiers:
    -Katherine Pierce/ Katherina Petrova || Dangerx
    -Raven Melanie Johnson || Disneyy

    Damon Salvatore: Gereserveerd voor RAB

    Weerwolven:
    -Gereserveerd voor Luna2013

    Hybrids:
    -Ysabella Rose Romano || Benzema

    -Niklaus Michaelson: Gereserveerd voor Luna2013

    Mensen:
    Alaric “Ric” J. Saltzman || Mysticnight



    Regels

    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:21 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh btw alle reservaties enzo worden morgen weer bijgewerkt. Omg ik ben nu officieel 19 :/


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Oh btw alle reservaties enzo worden morgen weer bijgewerkt. Omg ik ben nu officieel 19 :/

    Woohoo! Happy B-day dan! =)

    Haha Happy Birthday ;D
    (hoera)

    Maar ik ben blij dat het niet nagespeelt word, Haha XD

    Btw..
    Zou ik miss ook gwn een random Vampier mogen bedenken die ook gewoon bevriend is met de ret in plaats van Caroline? cx
    Ik ben namelijk de beste niet in presonen 'naspelen' en ik wil altijd dat de persoon die ik speel zo neergezet word als dat hij/zij ook in de film/serie/boek word gedaan XD

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 22:54 ]


    Little do you know

    Thank you guys xD ik ben officieel oud x.x

    Dat maakt mij niet uit wat je kiest tenslotte is het jou rol (: ik beslis nooit liever voor mensen wat ze moeten doen en met wie ze bevriend moeten zijn ofzo. Misschien maakt het mij daarom een beetje een andere topic-leader dan de meeste.

    Bah ik krijg m'n kado pas als ik thuis kom van school!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik denk dat er nu even een tijdelijke stop op de meiden komt..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb om 2 uur mijn theorie examen en als ik terug ben zal ik beginnen aan mijn rol.
    je hebt trouwens niet veranderd dat ik niklaus wil en een weerwolf jongen of meisje weet niet meer wat ik nou wilde haha xd
    wn nog gefeliciteerd

    Ik ga wel nu een regel instellen dat reservaties maar 3 dagen blijven staan. Anders komt het er nooit van! En thanks maarja er komt dus een nieuwe regel bij


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam:
    Raven Melanie Johnson
    Leeftijd:
    743 jaar oud, is op haar 18e 'gestorven'.
    Geboren op 8 mei 1271
    Ras:
    Vampier
    Geschiedenis:
    Raven groeide op met een stel onverantwoordelijke ouders die helemaal niks om haar leken te geven. Toen ze zestien jaar was is ze van huis weggelopen nadat haar vader haar een klap verkocht en ondanks dat dit toendertijd normaal was kon ze er niet meer tegen zo te moeten leven. Ze wilde vrolijk kunnen zijn en ging op zoek naar een nieuw leven. Na een half jaar reizen kruiste haar pad zich met de jonge Jameson, die haar een lange tijd bij zich hield, langzaam aan begon ze steeds meer gevoelens voor deze jongen te krijgen, andersom leek het voor hem ook zo te zijn. Jameson liet haar na een jaar zien wat hij was, toen was Raven bijna achttien jaar, en hoe meer hij er over vertelde hoe meer Raven net zo wilde zijn als hij. Na lang klagen heeft Jameson toegegeven en heeft hij haar veranderd in een vampier. Toen was ze net 18.
    Raven is met Jameson terug gegaan naar waar haar ouders woonden om te zien hoe het met hun ging, maar toen ze haar toe riepen dat ze beter weg had kunnen blijven heeft ze de twee bruut vermoord. De woede overheersde haar lichaam en het gebeurde zomaar, zonder dat ze het eigenlijk wilde. Al genoot ze er diep van binnen toch wel van om de twee mensen die haar altijd zoveel pijn hadden gedaan zoveel pijn toe te brengen.
    Jaren gingen voorbij en Raven en Jameson raakten steeds minder gehecht, met het gevolg dat hun paden weer scheidden en sindsdien heeft Raven hem niet meer gezien, dat was rond 1400. Raven ontmoette steeds opnieuw nieuwe vrienden.
    Na een lange tijd heeft ze zich nu gevestigd in Mystic Falls en heeft ze haar gehele uiterlijk een 'boost' gegeven omdat ze een compleet ander persoon is geworden door de jaren heen en ze had na zo'n lange tijd wel behoefte aan iets anders.
    Karakter:
    Komt
    Uiterlijk:


    Emily heeft donkerblauwe ogen en een klein gezichtje. Haar haren zijn rood/paars geverfd en haar eigen haarkleur is donkerbruin. Ze is een tenger meisje met niet veel rondingen in haar lichaam, ze heeft wel borsten en een klein beetje een kont, maar echt veel is het niet.
    Omdat ze zich schaamt voor haar Cup A/B borsten probeert ze die alleen maar groter te lijken doormiddel van kleding en ze trekt met make-up de aandacht vooral naar haar ogen zodat haar 'kleine' borsten niet zo snel zullen op vallen.
    Ze draagt best veel make-up, vooral veel oogschaduw, Eyeliner en Mascara, maar ook draagt ze foundation, al krijgt ze het makkelijk voor elkaar dat het lijkt dat ze geen foundation draagt.
    Extra:
    -


    Little do you know

    Alleen haar innerlijk nog en dan is Raven klaar ;D

    Zou ik maybe Enzo er bij kunnen reserveren?? :3
    Just love that bloody bastard XD

    Wilde er al een dude bij doen en wil Enzo gwn in de RPG CX

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 22:28 ]


    Little do you know

    Naam:
    Ysabella Rose Romano.
    Leeftijd:
    Ysabella is qua uiterlijk blijven hangen op 19. Maar ze is geboren op 7 December 1106 dus al zo'n 908 jaar oud.
    Ras:
    Hybrid.
    Geschiedenis:

    Karakter:

    Uiterlijk:

    Extra:

    De rest komt morgen, moet nu echt gaan!


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Ik zal alle reservatie bijwerken! Alleen jammer genoeg wordt er 1 iemand verwijdert aangezien er niet op gereageerd is.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Sorry ik heb echt bijna geen tijd maar ik wil wel graag meedoen :/
    Mag ik uitstel aangezien ik zometeen weer weg moet?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zal je uitstel geven tot volgende week vrijdag. Ik hoop dat je binnenkort snel tijd heb.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik ben weg van vandaag (straks dus) tot maandag nacht en kan dus niet posten dus als we al zouden beginnen dan kan ik niks sturen.

    Vollopig beginnen we nog niet hoor (: nog net effe te weinig mensen voor! Maarja ik wens je een fijne reis :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †