• Vampire Diaries Rollentopic


    TIJDELIJKE STOP OP DE MEIDEN IN VERBAND MET TEKORT OP JONGENS!




    Het speelt zich allemaal af in het kleine stadje Mystic Falls. Jaren lang zijn vampiers, weerwolven en zelfs hybrids verborgen in deze stad. Alles veranderde echter toen het meisje Elena Gilbert achter de echte waarheid kwam die de stad jaren verborgen hield. Sinds dien komen er steeds meer bovennatuurlijke naar de stad, maar niet iedereen heeft goede bedoelingen! Damon, Stefan, Caroline, Bonnie en Elena moeten er maar voor zorgen dat de stad veilig blijft en dat de mensen niks overkomt of door hebben. Welkom in de wereld van Vampire Diaries en speel het spel van liefde, verdriet en haat..


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras:
    Geschiedenis
    Karakter:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Extra:


    Rollen

    Vampiers:
    -Katherine Pierce/ Katherina Petrova || Dangerx
    -Raven Melanie Johnson || Disneyy

    Damon Salvatore: Gereserveerd voor RAB

    Weerwolven:
    -Gereserveerd voor Luna2013

    Hybrids:
    -Ysabella Rose Romano || Benzema

    -Niklaus Michaelson: Gereserveerd voor Luna2013

    Mensen:
    Alaric “Ric” J. Saltzman || Mysticnight



    Regels

    -Alleen ik (Dangerx) mag topics aanmaken!
    -RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 200 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:21 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Yay! Katherine will join! Ik maak Katherine wel aardiger tho.. Ik haat de drama tussen elena en kathetine en de rest 0.0


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    Yay! Katherine will join! Ik maak Katherine wel aardiger tho.. Ik haat de drama tussen elena en kathetine en de rest 0.0


    Stiekem ship ik Katherine en Damon ^^
    Stefan mag Elena hebben


    Spoiler alert: you will save yourself

    OMG IK HOU VAN KAMON!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Wahaha noemen ze die ship zo :'D
    Klaus en Damon
    Ik zit nu trouwens bij het einde van seizoen drie en ik ga niet echt snel doordat mijn zusje per se mee wilt kijken *zucht*


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha we moeten een passende shipnaam voor katherine en damon hebben xd ik loop gelijk met amerika dus ja ben echt al ver :p


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Datherine :'D We verzinnen vast wel iets goeds


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haha we komen wel met iets goeds :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †



    Naam:
    Katherine Pierce/ Katherina Petrova
    Leeftijd:
    541, Jarig op 2 Juni. (Ziet eruit als 21)
    Ras:
    Vampier
    Geschiedenis:
    Katherine was geboren in Bulgarije. Op jonge leeftijd was ze al zwanger van een kind. Nog voor ze het kind in haar armen kon houden, werd het kind al weggehaald en ergens anders gebracht. Katherine ging op de vlucht en ontmoette daar Klaus. Sinds die tijd is al voor hem op de vlucht en vond haar familie vermoord in haar ouderlijk huis. Jaren gingen voorbij en Katherine was al een hele tijd verandert door Klaus. In 1864 kwam ze de broers Damon en Stefan tegen. Zie viel voor hun allebei en kwam zo in de problemen. Ze speelde met hun harten en veranderde hun allebei in een vampier. In Mystic Falls in die tijd werden alle vampiers uiteindelijk opgesloten in een tombe, behalve Damon en Stefan. Katherine eindigde jaren in een tombe, tenminste dat dachten ze. Katherine was al jaren op de vlucht en kwam uiteindelijk weer terug in Mystic Falls.
    Karakter:
    Katherine is een meid die haar hart op haar tong heeft liggen. Ze zegt alles wat in haar op komt en is een van de botste meiden die je maar tegen zal komen. Ze zal er alles aan doen om te krijgen wat ze wilt en zal proberen mensen hun leven zuur te maken. Toch is er een deel in haar dat kan lief hebben en zorgzaam kan zijn. Ze laat het alleen niet aan iedereen zien. Sinds de problemen die ze heeft gehad met Elena en haar clubje, probeert ze nu wat aardiger tegen hun te zijn en meer in de groep te komen. Natuurlijk vindt iedereen haar nog niet zo heel erg aardig, omdat ze soms nog wat kort door de bocht komen. Ze probeert haarzelf nog in te houden en verziekt nu het leven van andere mensen.
    Uiterlijk:
    Katherine is 1,74 lang en weegt 59 kilo. Ze is erg veel bezig om haar lichaam goed gevormd te houden. Katherine traint vaak in het bos en in het park. Ze heeft een flinke boezem en een slanke taille. Haar armen zijn redelijk gespierd en haar kracht is ongekend aangezien ze al boven de 500 jaar oud is. Katherine ziet haar vampier zijn als een echte gave. Ze houdt ervan om deze krachten te hebben en sneller te zijn dan de gemiddelde mens. Ze houdt van leuke en kleurrijke kleding. Ze zal er ook alles aan doen om haar lichaam er goed eruit te laten zien. Ze is er erg trost op en showt dat ook.
    Extra: Niet van toepassing


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Heey,

    Ik wil heel graag meedoen
    Loop gelijk met Amerika, dus heb alles gezien :)
    Ik zit alleen heel erg te twijfelen over de personages..
    Ik heb géen idee of ik Tyler het beste kan doen, of 1 van de iets bekendere/meer spelende personages, want ja, Tyler heeft zijn 'zegje' zoal gedaan in de serie haha,
    Wat denk jij?
    X


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hey,

    Oh dat is mooi!
    Ik weet niet welke je wilt dus ik kan daar eigenlijk niet over oordelen.

    Tyler is wel vaak weg vanwege Klaus enzo en nu problemen met Caroline

    Ik heb echt geen idee wat je moet doen.
    De keuze is toch echt aan jou

    Groetjes,
    Dangerx


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Naam: Rebekah Mikaelson.
    Leeftijd: (Ik weet haar leeftijd niet echt maar volgens mij rond de 700 ofzo).
    Ras: Vampier.
    Geschiedenis: Komt.
    Karakter: Komt.
    Uiterlijk:






    Beschrijving komt.
    Extra: x


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kan je ook googlen. Volgens mij waren ze wel ouder dan dat zelfs want ze zijn originals


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Rebekah enzo zijn iets meer dan 2000 jaar omdat ze al voor Chr.(Het jar 0 dus) leefde XD

    Btw, het lijkt me leuk om mee te doen.. maar gaat dit zeg maar zoals de serie worden..? xd
    Als het de bedoeling is dat dit zoals de serie word doe ik sws niet mee want dat is enkel naspelen en dat lijkt me saai..

    Maar sws als het kan zou ik graag Caroline reserveren cx

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 21:38 ]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Rebekah enzo zijn iets meer dan 2000 jaar omdat ze al voor Chr.(Het jar 0 dus) leefde XD

    Btw, het lijkt me leuk om mee te doen.. maar gaat dit zeg maar zoals de serie worden..? xd
    Als het de bedoeling is dat dit zoals de serie word doe ik sws niet mee want dat is enkel naspelen en dat lijkt me saai ;D


    Het zal sowieso niet hetzelfde zijn want Alaric (ik) leeft niet meer in de series :)

    Ik haat naspelen! Hier schrijft ieder zijn eigen verhaal! Ik heb Katherine ook wat aardiger gemaakt

    en Katherine is eigenlijk al dood


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †