• Beste mensen, met welgemeende liefde en trots presenteer ik u: Het geweldigwaanzinnigübercoolfantastische Kletscafé numero 115!


    Café mededelingen:
    ~ Iedereen is awesome!
    ~ Onze awesomeheid heeft al meer dan vijftig topics gevuld.
    ~ Wij geven elke dag gratis knuffels (en chocolade) (en Nederlands lessen).
    ~ Onze awesomeheid heeft de honderd bereikt
    ~ Er bestaat een Kletscafé story! Enchanted!
    ~ Wij hebben een TinyChat account: klik.

    Het is aan te raden deze beginpost goed door te lezen, er kunnen belangrijke dingen instaan die onenigheid en verwarring kunnen voorkomen.





    Onze awesome crew:

    Werknemers.
    Nori • Felidae • Cafébazin • 12
    Lotta • Novoselic • Cafébazin • 12
    Crystal • Sorcery • Chef-kok • 12
    Jarne • Pulsar • General Manager offtopic • 15
    Sofie • Amaretto • Barvrouw • 14
    Kim • Linger • Entertainer • 18
    Sylvie • Querencia • Serveerster • 19
    Kelly • Linkin • karikatuurtekenaar • 17
    Fren • Ruitenberg • Schrijfster • 13
    Kim(sel) • Eccleston • Servettenvouwster • 17
    Naomi • Aves • Schoonmaakster • 16
    Bes • Frodo • Taartenbakster • 16
    Emma • Krull • Haakster • 19
    Noa • Nightingalex • Muziekante • 13
    Vera • DianePie • Melige-sprookjes-en-gedichten-schrijver-met-gezellige-tekeningen-erbij-creator • 14
    Rick • Hybridium • Gitarist/Webdesigner • 17

    Verslaafden.
    Suuz • Cantabile • Alcoholistische stamgast • 16
    Erieka • Meliorism • Frisdrankverslaafde • 18
    Gail • Gailybell • Chocolaverslaafde • 17
    Isa • Pumbaa • Disneyverslaafde • 13
    Lisanne • Reveniam • Chocolademelkverslaafde • 15
    Naomi • KilIian • Serieverslaafde • 19
    Yolanda • Kaa • Serieverslaafde • 17
    Sanne • Verlac • Puzzelverslaafde • 14
    Marlou • Vexatious • Gameverslaafde • 14
    Jaimy • Leshley • Tumblrverslaafde • 16
    Jacco • Recruit • Nikitaverslaafde • 18
    Daphne • LeMockingjay • Harry Potter en Hunger Games verslaafde • 14
    Eva • xPrimRoses • Koetjesreepverslaafde • 14
    Annemarije • Timbaa • Theeverslaafde • 16
    Do • SuperTOMMO • Cookieverslaafde • 13
    Leah • Al • Schrijfverslaafde • 13
    Coosje • Journals • Social media verslaafde • 14
    Minke • Atlantica • Animeverslaafde • 15
    Emma • Opinio • Fruitverslaafde • 15
    Kim • Cassia • Internet-/series-/dierenverslaafde • 19
    Annick • Pukkelxding • Sims 2 verslaafde • 20
    Demi • Lorum • Sims 3 verslaafde • 14
    Inge • Square • Badeendjesverslaafde • 17
    Merel • Usha • Pretty Little Liars verslaafde • 15
    Freya • Cresseyde • Fantasy verslaafde • 17


    Wil jij ook bij de crew horen? Iedereen is welkom! Hoe meer zielen, hoe meer vreugde. :3
    Zeg je naam, leeftijd en werk/verslaving, dan zetten we je erbij! (:

    Prijslijst.
         


         




    Het Kletscafé; Wist je dat..?
    Wist je dat:
    • Het Kletscafé is ontstaan door het vele offtopic gaan in een topic door een aantal users?
    • Nori (Felidae) de naam ''Kletscafé'' heeft bedacht?
    • Het eerste Kletscafé-topic op 28 oktober 2013 geopend is?
    • Jarne (Pulsar) de prijslijst heeft bedacht?
    • Rick (Hybridium) de Kletscafésite heeft gemaakt?
    • Lotta (Novoselic) met haar leeftijd van twaalf jaar de jongste kroegbaas is?
    • Het Kletscafe ook een eigen Quizletaccount heeft? Kijk hiervoor bij de Kletscafé spin-off.
    • Hier de weddenschap tussen Jarne (Pulsar) en Erieka (Taiga) is ontstaan?
    • Dit het enige topic is waar zoveel aan truth or dare wordt gedaan?
    • Nori (Felidae) gek is van Rihanna en al begint te flippen als ze haar naam hoort?
    • Lotta (Novoselic) de trendsetter is van de trend om de hoofdletter "i" te gebruiken in plaats van de "l"?
    • Lotta (Novoselic) (bedenker van de naam), Jarne (Pulsar) en Bes (Frodo) de bedenkers van het Rowlingisme zijn?
    • Sick nu echt officieel is?
    • Rick (Hybridium) goed is in het bedenken van Ships?
    • Hij inmiddels Koos heeft bedacht?
    • In topic 80 alle wensen voor de GIF's uitkwamen?



    Let op: er zijn regels!
    ~ Degene met de laatste reactie opent het nieuwe topic, tenzij anders aangegeven.
    ~ We doen niet lullig of gemeen tegen elkaar.
    ~ Iedereen is leuk en niemand heeft nood aan hatelijke opmerkingen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kaa schreef:
    (...)

    Ik ben al bezig met GIMP te downloaden/installeren. c: Even kijken of het deze keer wel goed gaat (3 keer is scheepsrecht, niet waar?) en anders ga ik je smeken om hulp. :'D


    Smeken is niet nodig. Het mag wel, maar het is niet nodig. :Y)
    Succes! Hopelijk lukt het nu wel. Misschien had je computer gewoon de geweldige kracht van een spreekwoord nodig om overtuigd te worden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Smeken is niet nodig. Het mag wel, maar het is niet nodig. :Y)
    Succes! Hopelijk lukt het nu wel. Misschien had je computer gewoon de geweldige kracht van een spreekwoord nodig om overtuigd te worden. :'D


    Oke, bij deze schakel ik je hulp in. :'D
    Hier staat hoe je GIMP moet downloaden. Dus, ik heb gedaan wat ie zegt en ben naar deze site gegaan. Netjes dat ding opgeslagen (op mijn usb weliswaar) en geinstalleerd. En nu klik ik op dat ding en gaat ie steeds maar weer installeren. Wat doe ik fout? :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat vinden jullie van mijn profiel? :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    Wat vinden jullie van mijn profiel? :]


    Veel tekst. Maar ik heb zelf ook veel tekst. Ik lees alleen nooit teksten als ze lang zijn. Hoewel ik wel snap dat er het verhaaltje van roodkapje staat. c:
    Verder vind ik 'm tof. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wacht, nú is hij perfect :]
    En bedankt :]
    Maar nu ga ik slapen, waarschijnlijk heb je op Facebook wel gelezen waarom :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    Wacht, nú is hij perfect :]
    En bedankt :]
    Maar nu ga ik slapen, waarschijnlijk heb je op Facebook wel gelezen waarom :]


    Jazeker, voor de koningin spelen, spannend!!!!! Heeeeeeel veel plezier! c:
    Slaapwel (flower)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik had een SO van wiskunde (mijn slechtste vak) gemaakt,
    bleek dus dat die opeens verdwenen was.
    Het is de 'schuld' van mijn lerares maar ik moet die SO overnieuw maken!
    En dat moet ik leren samen met drie andere toetsen en op vrijdag gaan maken, de dag dat mijn moeder jarig is.
    ''Je hebt projectweek dus dan hoef je al minder huiswerk te maken.''
    Mooi niet, als die leraren een SO of REP op een dag willen plannen dat wij project hebben dan verschuift dat lekker door. Ik moet dus voor de schuld van de lerares opdraaien terwijl zij hem kwijt gemaakt heeft.
    En nog niet eens onder het wiskunde uur zelf, nee het moet zo nodig onder het 7e wat eigenlijk niet eens bestaat op vrijdag, alleen als je toetsen moet inhalen en ik moet het gvd niet eens inhalen, alleen overnieuw maken omdat zij hem heeft kwijt gemaakt, belachelijk dit. En ze kan ook niet uitleggen waardoor al die onvoldoendes dus deels komen.
    En dat is ook nog mijn mentrix, kan het nog erger?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kaa schreef:
    (...)

    Oke, bij deze schakel ik je hulp in. :'D
    Hier staat hoe je GIMP moet downloaden. Dus, ik heb gedaan wat ie zegt en ben naar deze site gegaan. Netjes dat ding opgeslagen (op mijn usb weliswaar) en geinstalleerd. En nu klik ik op dat ding en gaat ie steeds maar weer installeren. Wat doe ik fout? :'D


    Ik zal zo kijken of ik zinnig advies kan geven, maar ik ga nu eerst even douchen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jingles schreef:
    Ik had een SO van wiskunde (mijn slechtste vak) gemaakt,
    bleek dus dat die opeens verdwenen was.
    Het is de 'schuld' van mijn lerares maar ik moet die SO overnieuw maken!
    En dat moet ik leren samen met drie andere toetsen en op vrijdag gaan maken, de dag dat mijn moeder jarig is.
    ''Je hebt projectweek dus dan hoef je al minder huiswerk te maken.''
    Mooi niet, als die leraren een SO of REP op een dag willen plannen dat wij project hebben dan verschuift dat lekker door. Ik moet dus voor de schuld van de lerares opdraaien terwijl zij hem kwijt gemaakt heeft.
    En nog niet eens onder het wiskunde uur zelf, nee het moet zo nodig onder het 7e wat eigenlijk niet eens bestaat op vrijdag, alleen als je toetsen moet inhalen en ik moet het gvd niet eens inhalen, alleen overnieuw maken omdat zij hem heeft kwijt gemaakt, belachelijk dit. En ze kan ook niet uitleggen waardoor al die onvoldoendes dus deels komen.
    En dat is ook nog mijn mentrix, kan het nog erger?


    Blegh, dat is rot. Als zij jouw SO kwijt maakt, zou ze juist alles moeten doen om het jou gemakkelijk te maken, want zij is degene die voor die extra problemen zorgt. Maar als zij je mentrix is, kun je daar natuurlijk ook niet heen om te klagen. Pff, wat stom. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Felidae schreef:
    Wat vinden jullie van mijn profiel? :]

    Koel
    Maar wel veel tekst, pfft.
    Bij mij staat alleen:
    'I am who I am and Who I wanna be.
    Kinda..'

    en 3 spoilers
    en een vaag plaatje van een boom waarvan ik geen idee heb waarom die erbij staat.. :""''')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Square schreef:
    (...)

    Blegh, dat is rot. Als zij jouw SO kwijt maakt, zou ze juist alles moeten doen om het jou gemakkelijk te maken, want zij is degene die voor die extra problemen zorgt. Maar als zij je mentrix is, kun je daar natuurlijk ook niet heen om te klagen. Pff, wat stom. D:

    Ja.. Ik ga gewoon naar de rector, alle hulptroepen inschakelen! :"''')

    Edit: Die smiley moet nu gewoon lukken en geen knipoog einde hebben grr
    Edit edit: Yesh gelukt!!

    [ bericht aangepast op 25 maart 2014 - 22:52 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    @ Inge
    Dankje! Het kan ook wachten tot morgen hoor, ik ga namelijk zometeen slapen. Douche-ze! (:

    @ Eva
    Naaahw, had ik ook eens. Heowel ik er toen blij mee was, omdat ik het pw toen totaal niet goed had gemaakt. Dus voor mij was het voordelig. MAar ik snap wel dat het niet leuk is. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    @ Inge
    Dankje! Het kan ook wachten tot morgen hoor, ik ga namelijk zometeen slapen. Douche-ze! (:

    @ Eva
    Naaahw, had ik ook eens. Heowel ik er toen blij mee was, omdat ik het pw toen totaal niet goed had gemaakt. Dus voor mij was het voordelig. MAar ik snap wel dat het niet leuk is. :C

    Als ik vond dat het slecht ging dan zou ik blij zijn maar ik snapte het eindelijk en dacht dat het best goed ging maar mevrouw moet per se een cijfer hebben en ze kan me geen voldoende geven, daar begon ze overigens zelf mee dus maakte ze ook nog drukte om iets wat ze zelf gezegd had.
    En het is toch maar een so? Kom op zeg, als het een belangrijke repetitie was snapte ik het wel maar dit..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Meh, ik wil niet gaan slapen. Ben net met een vet gezellige en lieve gozer aan het praten. :c But I'm tired and he's going off to shower. So I better go to sleep...

    Goodnight y'all! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Meh, ik wil niet gaan slapen. Ben net met een vet gezellige en lieve gozer aan het praten. :c But I'm tired and he's going off to shower. So I better go to sleep...

    Goodnight y'all! <3

    Goodnight!<3

    Nog maar 149 pageviews en ik heb er 2000!!
    Dat is weinig...
    Maar wel allemaal mijn profiel stalken, ik dwing jullie muhahaha(duivel)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.