• ik wil dit verwijderenn hoe??

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 18:45 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 30 maart 2014 - 14:55 ]

    Trek je er gewoon niks van aan.

    Oh ja, alleen 'help' mag niet als titel.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 12:37 ]


    26 - 02 - '16

    Trek je er niets van aan en bewijs dat je zo leuk bent. Ga een gesprek met ze aan of lach naar ze.

    En alleen 'help' in de titel mag niet, of een titel met alleen hoofdletters. (:


    :)

    Vriendin van me heeft ook ondergewicht. Ga naar de dokter, misschien kan hij/zij je helpen om aan te komen.

    Oh, and it's not all about boys. Al helemaal niet op je twaalfde. :Y)

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 12:46 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Waarom wil je aandacht van jongens? Van 12-jarige jongens wil je echt geen aandacht, dat zijn nog kleine kinderen. :')
    .
    Voor de rest, ga naar de dokter als je wilt aankomen of als je zorgen maakt over je gewicht.


    Take me to wonderland

    Hoeveel regels kan je breken in 1 topic. Amai.
    Maar wat is de reden dan van je ondergewicht? Is het medisch of eet je gewoon echt te weinig?
    En je bent twaalf maak je dus niet te druk om jongens. Op die leeftijd zijn het meestal toch alleen maar macho's.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    > Het is niet toegestaan je gewicht te noemen, omdat we niet willen dat anderen een eetstoornis gaan ontwikkelen door zich te spiegelen aan het gewicht of de bmi van andere users. Ik heb je gewicht weggehaald.
    > Het is niet toegestaan om alleen help in je titel te zetten. Ik heb de titel aangepast.
    > Je titel mag ook niet in hoofdletters.

    Je kan meer regels op Quizlet vinden in de huisregels, onderaan elke pagina.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 14:59 ]

    Ga naar een dokter als je, je echt zorgen maakt om je gewicht. Als ze zo'n opmerking maken dan negeer je ze gewoon, ze weten gewoon niet beter. En het leven draait niet om jongens, dat lijkt misschien wel zo nu maar dat doet het niet. Twaalfjarige jongentjes zijn trouwens ook de meest irritante wezens op een school dus, laat hen gewoon. Je hebt nog tijd genoeg om je bezig te houden met hen, later.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mensen, je hoeft niet direct ziek te zijn als je ondergewicht hebt. Ik heb al sinds mijn geboorte last van ondergewicht, omdat ik gewoon een fragiele bouw heb. Ik heb ook al vaker de vraag gekregen of alles wel goed met me ging en dan werd er gezegd dat ik er nogal mager uitzie.
    Als jij je niet prettig voelt met je bouw en figuur, dan kun je altijd nog naar een arts toestappen, maar over het algemeen kan je weinig doen als je gewoon tenger gebouwd bent. Wacht maar af, je bent pas twaalf jaar oud en die vrouwelijke vormen komen heus wel. Als die vormen er eenmaal zijn, zal je echt niet meer zo mager lijken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb het ook gehad, omdat ik altijd al ondergewicht heb gehad.
    Je moet je er gewoon niets van aantrekken, ze zijn je aandacht niet waard. Jongetjes van 12 klieren altijd, daar kan je niets aan doen. Gewoon negeren, je wilt toch niets met ze te maken hebben, ze worden later wel leuker.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Tolstoy schreef:
    Ga naar een dokter als je, je echt zorgen maakt om je gewicht. Als ze zo'n opmerking maken dan negeer je ze gewoon, ze weten gewoon niet beter. En het leven draait niet om jongens, dat lijkt misschien wel zo nu maar dat doet het niet. Twaalfjarige jongentjes zijn trouwens ook de meest irritante wezens op een school dus, laat hen gewoon. Je hebt nog tijd genoeg om je bezig te houden met hen, later.


    Queer zijn is gewoon alles

    Niks van aantrekken, helaas. Uitleggen waarom je wat tengerder bent heeft ook geen zin.


    Tijd voor koffie.

    Waarom zou je aandacht willen van mensen die zo irritant tegen anderen doen? Het zou natuurlijk fijner zijn, maar ik zou niet dingen gaan zoeken bij mensen die zelf niks bij jou hebben te zoeken. Negeer het gewoon en hopelijk houden ze vanzelf op. Ik werd ook altijd 'gepest' door dat soort mensen (Ik zet gepest tussen aanhalingstekens omdat ik zelf opmerkingen van mensen die stoer willen doen geen pesten noem, aangezien het mij niks doet), maar dat is nu ook een stuk minder. Probeer meer te letten op de mensen die wél aardig tegen je doen.
    Want op een gegeven moment is ook voor hun de 'lol' er vanaf, en bedenken ze wel weer iets nieuws. (Al kan ik er de lol niet van inzien).


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik wilde zeggen: leg een keer voor de klas uit dat je geen anorexia hebt, dat je er niks aan kan doen dat je ondergewicht hebt.
    Maar ik denk niet dat dat op die leeftijd veel zin heeft. Dus dan maar zoals de rest ook zegt: niks van aantrekken en mensen opzoeken die je wel accepteren zoals je bent.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Niks van aantrekken! Doe gewoon lief tegen hun en laat niet merken dat je hun opmerkingen persoonlijk neem. Dan gaan ze je alleen maar meer uitschelden.


    -

    Niks van aantrekken. Op de basisschool had ik een juf die dat ook dacht bij mij (ik was inderdaad te licht, maar daar kon ik niks aan doen) maar zelf was ze ook niet al te slank (: