• Saviours


    Het is het jaar 3100. Precies 100 jaar na het Heljaar, het jaar dat de wereld ten onder ging aan het egoïsme van de mensheid. Door nieuwe technologieën werd alles mogelijk en gaven mensen om niets meer dan henzelf. Rellen braken uit en ze waren niet meer te stoppen. De helft van de wereldbevolking werd van de aardbodem gevaagd. Wereldleiders zagen in dat het zo echt niet langer kon. De helft van de wereldbevolking werd uitvoerig gekeurd en alleen de besten werden uitverkozen tot ‘saviours’ van de Nieuwe Wereld, het lot lag in hun handen. Alleen zij konden de wereld weer opbouwen. Hoewel er nu een goede basis lag voor een nieuwe wereldbevoling, waren de Wereldleiders nog niet tevreden. Ze wouden niet weer het risico lopen op een tweede Heljaar. Ze besloten elk kind een Daemon te geven, een dier die overal waar het kind gaat, meegaat. Elk Daemon weerspiegelt het bijbehorende kind. Is een Daemon strijdlustig en nieuwsgierig, dan wordt verwacht dat het kind dat ook is. Als een Daemon en het kind elkaars uitersten zijn, is het gedoemd te mislukken. De Daemon verdwijnt en het kind wordt door de overheid ingenomen, wat hierna met het kind gebeurt is een raadsel, maar er gaan vreselijke verhalen in de rondte.
    Met de komst van de Daemons kunnen de Wereldleiders precies bepalen hoe zij hun ideale bevolking willen hebben.

    De achttiende verjaardag is een keerpunt in het leven van de kinderen. Ze zijn nu officieel volwassen. In de Nieuwe Wereld betekend achttien iets anders. Elk kind wordt de dag na zijn achttiende verjaardag gescheiden van zijn/haar familie en opgehaald en meegenomen naar het Residentie, de hoofdstad. Hier bevindt zich een heel centrum waar de inmiddels jongvolwassenen allerlei lessen krijgen over de Nieuwe Wereld. Vijf jaar lang worden ze als het waren getraind, zodat ze de perfecte bevolking worden. Aan het eind van deze vijf jaar worden ze getest, als ze slagen, krijgen ze een vrij leven. Zakken ze, dan moeten ze hun hele leven werken voor de overheid of de Wereldleiders.

    Je speelt dus een jongvolwassene in deze Nieuwe Wereld. De Daemon krijg je aangewezen. Je karakter kan heel anders zijn dan je aangewezen Daemon, maar je moet toch proberen je niet te veel af te wijken van je Daemon, anders kan het verkeerd gaan. In het centrum wordt streng gecontroleerd, als ze ontdekken dat je iets doet wat tegen de regels in gaat ben je de pineut. Je kunt het proberen, maar het is een groot risico. Je mag kiezen of je een achttien jarige wilt, of iemand die al langere tijd in het centrum is.

    Lessen:

    - Geschiedenis
    - Gedragsregels
    - Sociale vaardigheden
    - Lichamelijke opvoeding (hier krijgen ze voornamelijk dingen als vechtkunst, klimmen, dat soort dingen)
    - Kunstvakken (muziek, kunst beeldend, drama)
    - Techniek voor de mannen
    - Handwerk voor de dames
    - Economie
    - Talen
    - Cultuur
    - Geografie/aardrijkskunde

    Aan het begin van de training krijg je een test, aan de hand van deze test wordt je in een groep in gedeeld. De Economen, de Sporters, de Cultuursnobs, de Talenknobbels, de Kunstenaars en de Handarbeiders, deze groepen zijn bepalend voor je latere leven. Elke groep krijg zijn eigen tatoeage van het bijbehorende symbool op zijn pols, zodat duidelijk is bij welke groep je hoort. De dikgedrukte vakken zijn verplicht. De vakken van de groepen hebben elk een kleur.


    Regels van het centrum:
    - Na 22.00 moet iedereen op zijn kamer zijn, dit wordt gecontroleerd.
    - Het ontbijt begint om 8.00, de lessen beginnen om 9.00, je mag niet te laat zijn.
    - Je mag nooit het terrein verlaten.
    - Vechten wordt niet gedoogd.
    - Iedereen draagt zijn uniform, andere kleding is niet toegestaan.
    - Geen jongens in de damesslaapzaal, geen dames in de jongensslaapzaal.
    - Breng jezelf en/of anderen niet in gevaar.
    - Geen geren door de gangen.
    - Alleen in de pauzes en na schooltijd mag je op het schoolplein komen.




    Niveau 1: 18 jaar
    Niveau 2: 19 jaar
    Niveau 3: 20 jaar
    Niveau 4: 21 jaar
    Niveau 5: 22 jaar

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Niveau:
    Groep (mag je zelf uitkiezen):
    Daemon (wordt voor je uitgekozen, je mag hem/haar wel eigen naam geven):
    Innerlijk:
    Uiterlijk (met foto):
    Extra:


    Lijstje personages:

    Meisjes:
    - Rose Amélie Linders - Mamo (niveau 1, de Sporters)
    - Mae Harrison - Rawiyah (niveau 1, de Sporters)
    - Chyou-Marise "Marie" Smiths - Curuxa (niveau 1, de Sporters)
    - April Willow Lee - Confiance (niveau 1, de Handarbeiders)
    - Katherine James Gilbert - xShopAHolic (niveau 1, de Sporters)
    - Evelyne "Eve" Sophia Keck - RingKeeper (niveau 2, de Talenknobbels)

    Jongens:
    - Logan Doughlass Hoult - Raccoon (niveau 3, de Kunstenaars)
    - Dennis Hugh Henderson - Microwave (niveau 1, de Handarbeiders)
    - Stephen Kingston - LyraPhoenix (niveau 4, de Economen)
    - Fergal Carbrey Teagan - Nageki (niveau 3, de Kunstenaars)
    - Jamie Colin Dallas - MissMills (niveau 1, de Kunstenaars)
    - Raymond Edward Valentino Sharman - Raccoon (niveau 2, de Sporters)

    (Stel dat veel mensen mee willen doen, kunnen er eventueel mensen bij. Als mensen willen mogen ze ook eventueel een medewerker van het Centrum spelen als bijrol)

    Regels van het topic:
    - Schrijven in ABN. Verleden tijd of tegenwoordige tijd maakt niet uit, zolang het maar in de ik-vorm is.
    - Probeer een beetje snel te antwoorden.
    - Als je weet dat je er een tijdje even niet bent, geef dat dan aan.
    - Dit spel gaat niet om liefde, meteen al relaties is ook niet geloofwaardig.
    - Rond de 250 woorden per bericht. Dit is makkelijk haalbaar, denk aan het omschrijven van omgeving, gevoelens etc.
    - Perfecte personages zijn niet leuk, maar overdrijf ook niet, maak dus geen overdreven probleemkind van je personage, dat is weer teveel van het goede.
    - Wees creatief, alleen als je met leuke ideeën komt kan een topic blijven leven, vrees dus niet, als je een leuk idee hebt om te doen meld het!
    - Blijf een beetje realistisch spelen, zoals ik al zei, binnen een dag heb je nog geen relatie.


    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 19:48 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Oeeeh :3 Lijkt me leuk, mag ik een jongen reserveren in niveau 3?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Oeeeh :3 Lijkt me leuk, mag ik een jongen reserveren in niveau 3?


    Maar natuurlijk!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Oeh lijkt me heel leuk!
    Mag ik een meisje dat nog niet ouder is dan 18? of kan dat niet? Want dat vind ik niet echt duidelijk...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Oeh lijkt me heel leuk!
    Mag ik een meisje dat nog niet ouder is dan 18? of kan dat niet? Want dat vind ik niet echt duidelijk...


    Dat kan niet. We beginnen als Niveau 1 aankomt bij het Centrum (dat heb ik niet duidelijk in de beginpost gezet) en pas als de kinderen 18 worden, worden ze opgehaald. Wat je eventueel wel zou kunnen doen is dat haar ouders gelogen hebben over haar leeftijd en dat ze eigenlijk nog jonger is, maar dan moet je daar wel een reden voor kunnen verzinnen, want dat doe je natuurlijk niet zomaar haha.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Naam: Logan Doughlass Hoult
    Leeftijd: hij is nog maar net 20 geworden op 22 maart
    Niveau: 3
    Groep : Kunst
    Daemon


    Een wasbeer genaamd Thief
    Thief is al een lange tijd Logans beste vriend en dat hoopt hij ook zo te houden. Het beestje is slordig, lui en enorm koppig.
    01
    Innerlijk: Logan in een ingedogen ,maar aardige jongen die wat stil kan overkomen bij mensen die hij niet zo goed kent. Als hij je wat begint te vertrouwen bloeit hij open en kan hij erg hulpvol en sociaal zijn. Hij is vooral een luisterend oor, maar je moet bij hem niet beginnen zeuren over liefdes problemen of familie problemen. Alleen echte belangrijke dingen interesseren hem en probeert hij je wat te troosten of te helpen. Logan is eigenzinnig en speelt niet graag het volgelingetje van anderen, maar hij is ook geen leider. Vaak is hij liever alleen samen met een pen en papier en tovert hij wat tevoorschijn op een blad. Logan is erg georganiseerd en houd ervan dat alles netjes op orde is en hij allen kan terugvinden, wat met Thief nooit echt het geval is. Hij is een perfectionist en wilt het altijd goed doen ,maar vind zichzelf niet goed genoeg. Logan heeft een eigen stijl en probeert het ook zo te houden, aan zijn tekeningen zit vaak wel een betekenis achter en hij kan echt zijn kop over dingen breken, want alles hoort een logische verklaring te hebben. Sinds dat hij bruut uit zijn kindertijd gehaald is, heeft hij niet veel inlevingsvermogen of dromen meer. Fantasie is werkelijk dood bij hem en hij kan nogal kortaf zijn als je naar zijn verleden probeert te vragen. Het beeld van zijn dode ouders blijft er voor eeuwig in gebrand zitten. Als je zijn vertrouwen wint en deze niet schend, dan kan hij voor je door vuur gaan, maar alleen als hij er zeker van is. Hij is een enorme twijfelaar en kan moeilijk beslissingen maken, vooral als hij onder druk staat.
    Verder is Logan enorm klunzig en houd hij niet van sporten, hij houd het nooit lang vol.Ook is hij net als Thief enorm koppig waardoor het af en toe botst tussen de twee, maar dan maken ze het goed met wat eten. Hij houd van eten vooral van zoet of zuur. Bittere dingen vind hij afschuwelijk. Maar veel eet hij niet, waardoor dat hij erg mager lijkt.
    Uiterlijk


    Logan heeft een bleke egale huidskleur met af en toe wat sproeten op. Zijn bruine warrige haren hebben iets eigen aan hem en zijn donkergroene ogen, lijken vaak somber en donker te staan, maar ooit zaten ze nog vol hoop en vreugde. Hij heeft een normale smalle neus en daarrond ziin lichte sproetjes op te merken. Logan heeft een licht sportieve bouw en is 1m78 lang. Naast de merk tatoeage op zijn pols heeft hij ook een tatoeage op zijn schouderblad laten zetten met een lege kubus op. Het is niet erg groot, maar het heeft voor hem een vage betekenis, waarbij hij de juiste waarheid uit probeert te zoeken.
    Extra: Logan wilde niet gaan, ondanks dat hij net 18 werd aangezien zijn ouders er niet meer zijn en hij zich verantwoordelijk voelde voor zijn jongere broertje (16). Nu is hij het wel gewoon, maar het frustreert hem enorm dat hij niets meer van zijn broertje hoort.Hij is enorm bang dat hem wat overkomen is en hoopt dat hij veilig is.

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 20:05 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh Raccoon, de Daemon wordt je gegeven, die mocht je niet zelf uit zoeken haha. Maar ik had voor jou toch al een wasbeer uitgezocht, dus dat kwam wel goed uit haha. Bij wasbeer had ik het kenmerk slordig uitgekozen, dus dat betekend dat jouw Daemon slordig is. En het is ook niet zo dat ze worden uitgekozen, het is gewoon zo dat elk kind was de leeftijd van 18 bereikt naar dat centrum moet. Wat de tattoo betreft, het is het logo van de groep waar hij bij zit. Hij zit bij de kunst groep, dus hij heeft het logo daarvan op zijn pols staan zeg maar.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Oh hahhaha sorry, daar heb ik overheen gelezen :') en oké. Ik ga het morgen aanpassen dan ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mamo schreef:
    (...)

    Dat kan niet. We beginnen als Niveau 1 aankomt bij het Centrum (dat heb ik niet duidelijk in de beginpost gezet) en pas als de kinderen 18 worden, worden ze opgehaald. Wat je eventueel wel zou kunnen doen is dat haar ouders gelogen hebben over haar leeftijd en dat ze eigenlijk nog jonger is, maar dan moet je daar wel een reden voor kunnen verzinnen, want dat doe je natuurlijk niet zomaar haha.


    Oke. Dan zou ik graag een meisje uit niveau 1 willen hebben. En ze komt in de kunstgroep.

    Heb je trouwens dit zelf bedacht? Ook de Daemons enzo? Want ik heb het ergens eerder gelezen denk ik. Niet dat dat erg is.

    En jij kiest dus een dier/Daemon?

    [ bericht aangepast op 2 april 2014 - 22:36 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Oke. Dan zou ik graag een meisje uit niveau 1 willen hebben. En ze komt in de kunstgroep.

    Heb je trouwens dit zelf bedacht? Ook de Daemons enzo? Want ik heb het ergens eerder gelezen denk ik. Niet dat dat erg is.

    En jij kiest dus een dier/Daemon?


    Oké is goed! En nou ja ik heb het verhaal zelf bedacht, maar de Daemons komen uit the Golden Compass, dus denk dat je het daarvan kent?
    Ik kies inderdaad de Daemon en een kenmerk wat daarbij hoort (wat de overheid dus eigenlijk als kenmerk voor jou personage heeft uitgekozen), maar de naam van het dier en zo mag je wel zelf weten.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Ik zou graag een meisje willen reserveren ^^
    Niveau 1, Sportgroep

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 7:44 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mamo schreef:
    (...)

    Oké is goed! En nou ja ik heb het verhaal zelf bedacht, maar de Daemons komen uit the Golden Compass, dus denk dat je het daarvan kent?
    Ik kies inderdaad de Daemon en een kenmerk wat daarbij hoort (wat de overheid dus eigenlijk als kenmerk voor jou personage heeft uitgekozen), maar de naam van het dier en zo mag je wel zelf weten.


    Oja daar heb ik wel eens van gehoord.
    Kies jij de Daemon vóór of ná ik m'n rol heb gemaakt?
    En kan je praten met de Daemon, of is het gewoon een normaal dier?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Oja daar heb ik wel eens van gehoord.
    Kies jij de Daemon vóór of ná ik m'n rol heb gemaakt?
    En kan je praten met de Daemon, of is het gewoon een normaal dier?


    Na. Maar als jij liever hebt dat ik hem van tevoren geef mag dat ook.
    En de Daemons kunnen ook praten!


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Na. Maar als jij liever hebt dat ik hem van tevoren geef mag dat ook.
    En de Daemons kunnen ook praten!


    Liever van te voren eigenlijk. Of baseer je de Daemon op de personage?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Liever van te voren eigenlijk. Of baseer je de Daemon op de personage?


    Nee, het is gewoon eigenlijk volledig willekeurig (de overheid geeft die Daemons namelijk ook willekeurig). Maar jouw personage krijgt als Daemon een valk, met als karakter: leergierig.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Mamo schreef:
    (...)

    Nee, het is gewoon eigenlijk volledig willekeurig (de overheid geeft die Daemons namelijk ook willekeurig). Maar jouw personage krijgt als Daemon een valk, met als karakter: leergierig.


    Oke. Daar kan ik wel wat mee :)
    Nu een foto zoeken, en dan zal de rol vandaag of morgen komen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.