• Our tinychat

    Berna - Thread - 9 november | 17
    Lieke - Crutzen - 8 maart | 16
    Miriam - Calhoun - 5 maart | 15
    Anouk - Blanchett - 17 maart | 16
    Gabriëla - Gevaudan - 29 december | 17
    Aniek - Memoria - 24 december | 15
    Ness - Efe - 23 september | 14
    Melissa - Nicosia - 22 januari | 16
    Marlijn - Durango - 24 december | 15
    Noek - Nymphe - 27 juni | 15
    Marie - Woodley - 3 juni | 13
    Kayleigh - WhiteWalls - 21 januari | 14
    Aline - Shailene - 14 maart | 14
    Fren - Ruitenburg - 9 januari | 14

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:10 ]

    En Aline is weer offline. :')


    Danmarks Dynamite.

    Je kan me niet ontlopen, al haal je het niet weg, mij negeren gaat je niet lukken.
    Geef op zijn minst een reden waarom hij er zou mogen staan..


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Idk, laten we er geen probleem van maken? Als ze in het topic komt zien we wel of ze het weghaalt. En voor nu, het staat in spoiler, dus niemand hoeft er op te klikken. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Maar Miriam, het staat er nu al twee topics en jullie hebben het er zo veel over terwijl dit geen divergent topic is. En ik en Ness en misschien meerdere zijn daar een beetje klaar mee om dat alsmaar te zien.
    Leuk dat jullie fan zijn, maar dit wordt irritant en ik weet bijna 99% zeker dat Aline nu dit topic vermijd, want ze is denk ik al drie of meer keer online geweest en is hier ineens niet meer geweest, want ze is hier altijd. Maar dan ook echt altijd.
    En als het niet weg wordt gehaald en als dit zo koppig door blijft gaan, dan weet niet of ik hier nog blijf.
    Dit topic is al zoooo erg uitgestorven door bepaalde dingen en ik voel me hier al heel raar door bepaalde omstandigheden & dan gebeurt dit en dan ja, weetje. Dan hoeft het van mij niet meer, sorry.
    Dus als wij er nu niks van zeggen, dan wordt er nooit iets aan gedaan.


    Danmarks Dynamite.

    Het staat in een spoiler, maar omdat jullie het zo graag willen, haal ik het weg.

    En ik wil even zeggen dat ik het topic niet vermijd, ik ben bezig met het herlezen van een geweldige story hier op Quizlet, dus ik was en ben online.

    -

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 16:13 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nou, dankjewel. Ben blij dat het weg is.


    Danmarks Dynamite.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    Ik ga nog steeds stuk.


    Danmarks Dynamite.

    Het blonde wicht bij 1:27


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Efe schreef:
    Het blonde wicht bij 1:27


    Mwuahahaha. Dat ben ik in vermomming.


    Danmarks Dynamite.

    Ik vind hem zo slecht man, niet normaal meer. :')
    SEXY GABE IN DA HOUSE, mag ik die brunette dan zijn? Kunnen we eindelijk meeten -en op slechte muziek dansen-.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Efe schreef:
    Ik vind hem zo slecht man, niet normaal meer. :')
    SEXY GABE IN DA HOUSE, mag ik die brunette dan zijn? Kunnen we eindelijk meeten -en op slechte muziek dansen-.


    Jaaa!


    Danmarks Dynamite.