• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    En.. moet fred eerdt posten of george (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aah nee dan duurt het nog langer voordat Cam het drinkt


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maar hij dronk het toch niet in zijn vorige post ): of zullen we leora dwingen om haar post te veranderen?(Insertwenkbrauwiebelsmiley)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Maar hij dronk het toch niet in zijn vorige post ): of zullen we leora dwingen om haar post te veranderen?(Insertwenkbrauwiebelsmiley)


    Haha ja. Je zag mijn laatste post toch? We gaan haar dwingen door Campbell kaal te scheren en zijn wenkbrauwen er ook af te scheren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik beloof dat campbell in mijn volgende post gaat drinken wat jullie willen maar eerst moeten jullie posten want ik ga nu richting de trein


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan ga ik wel schrijven, georgie power :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sorry ik moet zometeen voetbal kijken bij mijn buren dus dan kan ik niet reageren :(


    Spoiler alert: you will save yourself

    George weasley

    Even keek Campbell twijfelend naar het kopje en voordat ik iets kon zeggen, begon Fred.
    ‘Het is niets geks hoor, gewoon pompoensap met een ander sapje erdoor gemixt.’
    Cqmpbell keek ons vreemd aan en ik lirt een zachte zucht en grinnikte wat zachtjes.
     ‘Het zorgt ervoor dat je niet zo gespannen bent. George en ik drinken het altijd voor een proefwerk of examen ofzo. Werkt fantastisch' ik knikte met mijn hoofd en eindelijk waaide er een vlaag van opluchting toen Fred iets nuttigs zei, en hij nam plaats op de stoel.
    'Wees maar niet bang, we gaan je niet vergiftigen.' Zei ik en gaf hem een schouderklopje maar trok die al gauw terug.
    ‘Dus Cam, hoe zit het tussen jou en onze goede vriend uit Zwadderich.'
    ik wierp me naar Fred toe en wierp hem mijn blik toe die ik hem altijd laat zien als hij even stil moet zijn, en een vlaag van... weet ik niet vloog door me heen. Wat het wel is was dat ik begon te bibberen en het kous kreeg. Was dat de vlaag? Staat de raam gewoon open?
    ‘Ik denk dat het goed met hem gaat. Hij zou in iedergeval niets doorvertellen. Dus ik denk zit dat wel goed.’ ik keek hem even aan in de lange stilte waarin ik mijn mond als eerst open trok.
    'Ga ja- de drankje nog drinken? Over drankje gespeoken, ik ga er maar ook een drinken..' en ik lie naar de kast toe, pakte nog een kopje en de pomoenensap die ik er vervolgens in goot en stond weer naast Campbell, en nam een goddelijke slok van het drankje.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Bleh voetbal :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh okey. Dan kan Ginny en Ralf wat meer dramatische dingen ondergaan. Ralf gaat bijna dood door een interne bloeding op de grond x) en bleh. Nu weet iedereen dat hij een weerwolf is.. stomme draco :x


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik ga zometeen speciaal voor julle DE post maken waar Campbell het liefdesdrankje drinkt.. xd maar nu nog niet. Muhahaha :p nu komt er een condocteur me.lastigvallen -.-


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Vergeet ginny niet =]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ja wacht ff moet zo overstappen naar een bus xx

    En de wifi is hier momentele niet zo suoer

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 18:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Tot hoever mag campbell gaan? Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    zo ver als je wilt, he is freeeee (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••