• Hier mag alle onzin geplaatst worden, en alle gesprekken gevoerd worden. Hier kan je kletsen over het RPG of over andere dingen.





    Alle topics:

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 12:17 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jippy =]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik val onder zuid en heb volgende weekbpas vakantie. Dan moet ik alles inleveren enz.. :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jullie hebben geluk, ik moet nog 3/4 weken wachten :'( maar georgie post komt eraan, nog even wachten (: hij is saaad ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘Nee, nee. Nee.’ Mompelde ik
    Hij afwezig.
    ‘Draco heeft het gezien. Straks vertelt hij het door.’
    En dit nog. Ik wist het wel. Ik heb alles verknald. Alles kappot gemaakt, en een grote probleem gecreëerd die nooit opgelost gaat worden. Dit is niet hetzelfde als de andere duizenden problemen die ik en Fred lieten losbarsten, nee. Totaal niet. Deze keer ben ik ook een slachtoffer.
    ‘Sorry.’ Mompelde Campbell en rende van me weg. Ik zuchtte. En nu? Hulpeloos draaide ik me om om en volgde nog hoe Campbell naar de quiddich pich ging, waar Draco vast en zeker was aangezien iets in het groen boven het veld vloog. Ik twijfelde of ik er ook heen moest gaan, uiteindelijk besloot ik om naar het meertje te gaan. Ik wil het niet erger maken. Eerst had ik de drang om mezelf te laten verdrinken, maar in plaatd van dat pakte ik een paar steentjes uit het gras, nam plaats voor het meertje en wierp de steentjes een voor een het meertje in. Beter dat ik nooit meer in andermans levens kom. Beter dat ik nooit meet een stompzinnige grap uithaal: ik weet maar nooit wanneer het mis kan gaan, en wanneer ik weer allemaal verpruts. Buiten dit alles ben ik erg nieuwsgierig in mezelf: waarom heb ik Campbell gekust? Ik perste mijn lippen op elkaar toen een paar hete tranen achter mijn ogen prikten, maar ik gaf ze de toestemming niet om over mijn wangrn heen te glijden. Ik beb George Weasley, ik huil nooit. Huilen is voor meisjes, en ik ben een jongen, Bah.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ginny weasley

    Doelloos dwaalde ik over het gazon van Zweinstein. Iedereen was middels al in de les maar ik had het eerste uur vrij. Iedereen op mijn slaapzaal was nog aan het slapen maar ik kon de slaap niet treffen. Te veel was er gister avond gebeurd. Goede dingen maar ook slechte en hoe egoïstisch het ook was kon ik het niet laten om met een kleine glimlach rond te lopen. Al vier jaar was ik bevriend met de mysterieuze Ralf Auron en sinds gister avond waren we meer dan dat geworden. Iets wat ik nog steeds niet kan geloven. De geluk wat ik met hem had. Toch hield ik er rekening mee dat dit elk moment over kon gaan. Ik was namelijk totaal niet aantrekkelijk en ik was ook niet bepaald gezellig als ik mijzelf was.
    Ik zuchtte terwijl ik over de omheining staarde. Iemand leek aan het zwerkballen te zijn in een groen gewaad. Jakkes een Slytherin. Denk maar niet dat ik nu naar het veld ga. Ik keek naar het meer waar een oranjeharige jongen liep. Natuurlijk was dat mijn broer. We waren de enige met oranje haar op deze school. Daarmee waarschijnlijk ook de grootste gezin zover ik het weet. Vanaf hier leek het op Fred of George die steentjes in het meer aan het gooien was. Waar Fred was is George en andersom ook. Verbaasd en ook licht bezorgd liep ik naar mijn broer toe.
    Ik stond naast hem maar hij leek het niet eens te merken terwijl zijn lippen op elkaar geperst stonden. Ik wist niet of ik het wel goed zag maar ik kon zweren dat ik tranen in zijn ogen zag blinken. Ondanks dat George en Fred identiek waren had ik het gevoel dat deze jongen voor me George was. ‘George, wat is er?’

    Ik verveel me en zit in de trein dus daarom komt ginny XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginneh :D welcome back =] ralfie wacht op juh!! Toevallig, ik zat net oude posts van ralf en ginny aan het lezen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Oh laat maar, je vent al by george :') zo lief :o georgie kont met zijn post


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Oh laat maar, je vent al by george :') zo lief :o georgie kont met zijn post


    Ik wilde hem eigenlijk een knuffel geven maar ik dacht ja.. straks vind hij ginny bezitterig ofzo xD idk


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    So lief :o pasop, straks is er ginge en Ralf dood je dabn (A)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George weasley

    ‘George, wat is er?’ hoorde ik plotseling. Ik keek om naar het stem en zag dat Ginny achter me stond. Haastig draaide ik me om zodat ze mijn tranen niet zag die op de punt stond om uit te gaan barsten. Ik wilde haar vertellen wat er mis was, dat ik alles heb verpest, maar het kwam maar niet eruit. Normaal gesproken zou ik roepen dat ze er niets mee te maken heeft en dat ze op moet gaan rotten, maar ik kan het niet meer laten om nog meer mensen pijn te doen. Helemaal als het mijn eigen zusje is.
    'Ik heb alles verknald.' Mompelde ik even en wierp me naar Ginny toe.
    'Fred is voor een halve dag niet bij me, kijk wat er van me is geworden. Fred had gelijk. Helemaal gelijk over hun..' ik keek weer terug. Ik kon het niet meer laten. Mijn ogen brandde als vuur en flam. Ik wilde iemand vertellen over dat ik Campbell kuste, over dat Draco nu hem gaat doden door mij, over dat ik nu pas merk wat voor een afschuwelijke persoon ik ben.
    'Ik ben het zat.' Siste ik en gooide alle steentjes met een harde plons het water in.


    Eigenlijk zou Freddie komen.. wanneer komt gij?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eigenlijk zou Freddie komen.. wanneer komt gij?

    Ja maar ze moet eerst nog de post van draco veranderen XD ze zegt dat jij er ook bent maar alleen campbell is op het veld :P Ze pest Campbell en George naja feiterlijk alleen Campbell omdat George er niet is maar dat moet ze dus veranderen :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Ik kon merken dat hij van mij schrok. Waarschijnlijk stuurde hij me daarom niet direct weg. Vroeger zou ik nooit gedurft hebben om George aan te spreken als hij zo was, maar sinds de geheime kamer ken ik geen angsten meer. Alles maakte me eigenlijk niet meer uit.
    ‘Ik heb alles verknald. Fred is voor een halve dag niet bij me, kijk wat er van me is geworden. Fred had gelijk. Helemaal gelijk over hun.’ Hij keek richting het zwerkbalveld waar ik nog steeds slechts een groene schits zag bewegen.
    ‘Ik ben het zat.’ Mompelde George plotseling. Met een plons gooide hij alle steentjes in het water maar voordat hij weg kon lopen pakte ik hem bij zijn pols beet en trok hem in een omhelzing. ‘Wat is er toch George. Ik begrijp het niet. Ik snap als je me niet vertrouwd of iets, maar weet dat ik er voor je ben.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Aah ik zit op mijn mobiel oké en ik zit in de bus dus kan pas zometeen reageren. Stomme buswifi die het nooit doet


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kom met freddie naar ginny en george toe, gan george het tegen jullie twee bekennen dat hij campie heeft gekust x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Eruditie schreef:
    Aah ik zit op mijn mobiel oké en ik zit in de bus dus kan pas zometeen reageren. Stomme buswifi die het nooit doet


    Bus wifi vind ik fijner dan trein wifi.. ik zit nog steeds in de trein maar hij valt af en toe uit en dan moet ik weer helemaal overnieuw accepteren enzo klikken T.T


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya