• Ik heb een idee om een rpg te maken van de film Divergent. Ik wilde eigenlijk vragen of ik dit zal doen of niet omdat ik niet weet of mensen het een leuk idee vinden of niet. Graag hier een reactie op van de mensen die het een leuk idee lijken, want dan weet ik wat ik kan verwachten ^_^


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Er zijn meerdere topics waarin dit gevraagd wordt, plus fantopics, dus het lijkt me dat er genoeg animo voor is.
    Niet dat ik mee zou doen. :')

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 22:37 ]


    :)

    Libera schreef:
    Er zijn meerdere topics waarin dit gevraagd wordt, plus fantopics, dus het lijkt me dat er genoeg animo voor is.
    Niet dat ik mee zou doen. :')


    Was me nog niet opgevallen! Maarja ik wil wel weten of mensen het echt willen :') heb wel vaker gehad dat ik topics maakte en het mensen niks leek :'P maar thanks voor de tip anyway (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zou denk ik wel meedoen, maar het hangt wel af van het minimum aantal woorden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou wel mee willen doen als er een goed uitgewerkt verhaal achter zit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Minimum word denk ik 200. Dat is nog redelijk haalbaar. 190 mag ook als je echt niks meer weet!

    Ik schijf zelf vehalen dus zorg er wel echt voor dat mijn verhaal klopt en ook goed uitgelegd is. Ik volg meestal zelf de boeken/ films niet, maar hou wel het idee ervan in het verhaal!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Oh, 200 vind ik juist best wel weinig :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Haha ohh joh dan komt het wel goed ^_^
    Jullie zien de topic morgen wel verschijnen :3 editen op telefoon blijf ik toch vervelend vinden ;) het moet er natuurlijk wel perfect uit zien :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik heb er ook een topic van aangemaakt, of er animo voor was. Dus ja, ik zou mee doen (:
    Ik vind 200 woorden prima, je kan altijd meer schrijven, toch?
    Ik kan ook nog wel helpen met het verhaal uitwerken denk ik...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Je mag altijd meer joh :3 hehe achja vandaag maak ik de rollentopic aan! Hmm volgens mij gaat het me wel lukken hoor het verhaal (: als ik er niet uit kom hoor je het vast wel


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hier is de link


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zie dat de meisjes voor Dauntless vol zitten :/ dan doe ik niet mee, sorry. En de minimum woorden red ik misschien niet, dus ja.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.