• Fantastische GIMP gebruikers en andere creatieve photoshoppers, maak je klaar, want er is weer eentje die een cover nodig heeft. Hehe. Ik heb helaas geen beloning voor je, alleen reclame voor verhalen als je het zelf wilt. Dan moet je me wel een PB sturen, anders weet ik niet welke creatie. Ik ga ook je naam erbij zetten! (:

    Ik wil graag een simpele cover, niet al te ingewikkeld. De laatste tijd houd ik eigenlijk niet zo van die drukke covers. Ik wil daarom niet al te veel kleur. Een van de meisjes dat ik erin wil, is in zwart wit. Daarom zou ik het andere meisje, Alice, ook in zwartwit willen. De achtergrond ook, natuurlijk, maar niet helemaal, ik vind het wel leuk als daar iets kleur inzit. c;

    Dit zijn ze:
    Alice

    &

    Katie

    De titel is Seulement, deze wil ik graag in sierletters. Maar ook graag duidelijk te lezen.
    Verder mogen jullie zelf verzinnen wat er op de cover komt te staan. Als achtergrond zou ik takken en bladeren fijn vinden. Hier is de beschrijving van de story, zodat jullie ongeveer weten hoe jullie de cover kunnen maken;

    Een christelijk meisje uit Noord-Nederland probeerde de Kinderbijbel onder de knie te krijgen, al jarenlang. Maar niets lukt. Haar ouders noemden haar een walgelijke schande, die niets kon leren. Maar ze oefende en leerde, maar ze kreeg het maar niet onder de knie. Bij elke fout die ze maakte werd ze chagrijnig gecorrigeerd door één van haar ouders, soms wel allebei. Het meisje kon het niet meer aan. En daarnaast had ze één beste vriendin die haar overal mee steunde. Maar die beste vriendin had een geweldig leventje en een geweldige gezin - in tegenstelling tot dit meisje. Die vriendin kon haar zo niet meer zien en toen hadden ze het gedaan. Van leven geruild. Toch liep het allemaal niet op rolletjes. En toen was ze er echt klaar mee.
    De vijftienjarige Helena (noemde zichzelf Katie) liep weg.


    Het heeft totaal geen haast omdat ik nu alles in Word schrijf en pas als ik veel verder in het verhaal ben, pas op Q ga activeren. Maar ik ben je voor eeuwig dankbaar als je een cover voor me kan maken c:

    En nee, het heeft dus geen deadline en ik hoef geen usernames in de hoeken of zo. En zodra je meer vragen hebt, voel je vrij dat in het topic zelf te vragen. Thanks!

    [ bericht aangepast op 8 april 2014 - 16:27 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Geen probleem hoor (:


    Ik hoop alleen dat het een beetje te zien is. Als ze groener moeten, moet je het even zeggen.
    Edit:

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 17:07 ]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zelfs met mijn bril niet op kan ik het zien, dus hij is perfect c: Nogmaals duizend keer bedankt! :3


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    Zelfs met mijn bril niet op kan ik het zien, dus hij is perfect c: Nogmaals duizend keer bedankt! :3

    No problem, ik vind het leuk om te doen ;3
    Maar misschien moet je nog even wachten. Er komen vast nog anderen die heel andere covers maken dan ik. Wie weet zit daar nog iets bij wat nog beter bij het verhaal past.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    @above; dat wilde ik ook gaan doen ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ook even een poging gedaan.
    Geen idee of dit is wat je zoekt, maar dat hoor ik dan graag.


    Credendo Vides

    ^ Het is prachtig hoor! Ik zou wel willen dat de rode strook van de bovenkant minder transparent en wazig is, zodat je geen wazige overgang ziet van de arm van het meisje van rechts (volg je me nog haha)

    Ik wil je tig keer bedanken! Maar ik sta op de wachtlijst van de coverstore van Idylle, dus daar wacht ik nog op. En misschien zijn er nog anderen die een gokje willen wagen (:

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 15:48 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Paenitet schreef:
    ^ Het is prachtig hoor! Ik zou wel willen dat de rode strook van de bovenkant minder transparent en wazig is, zodat je geen wazige overgang ziet van de arm van het meisje van rechts (volg je me nog haha)

    Ik wil je tig keer bedanken! Maar ik sta op de wachtlijst van de coverstore van Idylle, dus daar wacht ik nog op. En misschien zijn er nog anderen die een gokje willen wagen (:


    Ugh, net toen ik het aan wou passen viel mijn laptop uit, dag bestand >.<
    Dus nu heb ik het maar zo gedaan, het ziet er alleen niet echt mooi uit met de tekst nu...


    Credendo Vides

    En ik heb ook nog een probeersel gedaan, al zijn er echt al onwijs leuke covers gepasseerd :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^ Jouw covers zijn echt altijd zo mooi hea.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    ^ Jouw covers zijn echt altijd zo mooi hea.

    Mihi thnx (bloos)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ze zijn allemaal zo supertof, waarom doen jullie mij dit aan? Nu moet ik kiezen. D:
    Bedankt voor alle moeite iedereen, ik wacht even op Idylle, en dan kijk ik of er andere probeersels verschijnen en dan ga ik kiezen c:


    Some people are art and do art at the same time

    Goed, ik heb besloten die van Valkyries en DreamerN afwisselend in de story te gebruiken. Die van Valkyries gebruik ik in de beschrijving van de story en in de story zelf, doe ik soms die van Valkyries en af en toe die van DreamerN.

    @Idylle en Wyrd, reuze bedankt voor jullie covers! Ik kon echt niet kiezen hoor, in de eerste instantie. We zijn een weekendje naar Parijs geweest en ik vond dat voldoende om hierover uitgebreid na te kunnen denken. Thanks, everyone!

    [ bericht aangepast op 15 april 2014 - 16:29 ]


    Some people are art and do art at the same time