• Harry Potter and the Order of the Phoenix || RPG


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar. Maar net als de voorheen gaande jaren, gebeuren er ook dit jaar verschrikkelijke dingen. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd om een oogje te houden op Albus Dumbledore. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Kort om: Harry Potter en zijn vrienden zullen het dit schooljaar nog zwaarder krijgen dan het jaar daarvoor.


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.






    || INVULLEN ||



    Bestaande rollen die al bezet zijn (kijk eerst hier als je kiest om een bestaande rol te nemen):

    - Luna Lovegood | RingKeeper
    - Dolores Umbridge | KiliGirl
    - Fred Weasley | RAB
    - George Weasley | Obliviate7
    - Albus Dumbledore | Silvanaa
    - Nigel Worpert | RingKeeper
    - Severus Snape | RAB
    - Harry Potter | Silvanaa
    - Hermione Granger | Nightingalex
    - Draco Malfoy | Silvanaa
    - Ginny Weasley | Leora
    - Rubeus Hagrid | LyraPhoenix
    - Ron Weasley | RAB


    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Harry Potter, Ron Weasley, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - bloedstatus
    - afdeling
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor (alleen zevende jaars kunnen aangewezen worden als hoofdmonitor)


    Invullijstje leraar, afdelingshoofd, schoolhoofd, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Dumbledore, Severus Snape, etc.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - bloedstatus
    - geschiedenis
    - vakken
    - innerlijk
    - uiterlijk
    - *huisdier (alleen katten, padden, ratten en uilen zijn toegestaan)
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingshoofd (ja of nee)






    || ROLLEN ||



    Reserveringen:

    - Ravenclaw | Zesde jaar | BarnOwl
    - Professor | Fabeldieren | LyraPhoenix
    - Gryffindor | Hoofdmonitor | Leora


    Leerlingen:

    Ravenclaw:
    - Finnick Dave Williams | Zesde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Amy Lynn Winchester | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.1
    - Luna Lovegood | Vijfde jaar | RingKeeper | 1.2
    - Holliday Grainger | Zevende jaar | Leora | 1.8
    - Campbell Saunders | Zesde jaar | Leora | 1.16

    Slytherin:
    - Aurorea Millenia Malfoy | Zesde jaar | Pwettyness 1.2
    - Raven Juliette Smith | Zesde jaar | Elijah | 1.9
    - Lucy-Amy Crowley | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Morrison Andrew Melrose | Zevende jaar | Nightingalex | 1.9
    - Draco Lucius Malfoy | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.12
    - Michelle Helia McMahon | Vijfde jaar | CrazyGirlxx | 1.17
    - Bryan Blackwood | Zevende jaar | LyraPhoenix | 1.18
    - Serena Rossini | Zesde jaar | BarnOwl | 1.19

    Gryffindor:
    - Brooke Jane Eatside | Zesde jaar | CrazyGirlxx | 1.1
    - Autumn Sophia Miller | Zesde jaar | Elvithien | 1.1
    - Fred Weasley | Zesde jaar | RAB | 1.4
    - George Weasley | Zesde jaar | Obliviate7 | 1.4
    - Gianni Zari Melrose | Zesde jaar | Nightingalex | 1.9
    - Harry James Potter | Vijfde jaar | Silvanaa | 1.10
    - Ginny Weasley | Vierde jaar | Leora | 1.14
    - Nigel Wolpert | Tweede jaar | RingKeeper | 1.19
    - Hermione Jean Granger | Vijfde jaar | Nightingalex | 1.19
    - Ronald Bilius Weasley | Vijfde jaar | RAB | 1.20

    Hufflepuff:
    - Lucka McKinnon | Vierde jaar | LyraPhoenix | 1.9
    - Ralf Auron | Vierde jaar | Obliviate7 | 1.11
    - Moreno Quallius Flint Belladonna | Zevende jaar | Pwettyness | 1.17


    Leraren:

    Astronomie :
    Toverdranken : Severus Snape | RAB | 1.19
    Verzorging van Fabeldieren : Rubeus Hagrid | LyraPhoenix | 1.16
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Regina Joanna Morrison | MissMills | 1.4
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Dolores Umbridge | KiliGirl | 1.20
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde :
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9






    || SPECIALE FUNCTIES ||



    Klassenoudsten:

    Gryffindor :
    Meisje : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Jongen : Ronald Bilius Weasley | RAB | 1.20

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Lynn Winchester | Silvanaa | 1.1
    Jongen : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1

    Slytherin :
    Meisje : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Jongen : Gereserveerd


    Zwerkbalteams:

    Slytherin
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 : Bryan Blackwood | Pwettyness | 1.18
    Keeper : Michelle Helia McMahon CrazyGirlxx | 1.17
    Beater 1 : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12
    Beater 2 : Gereserveerd
    Seeker : Aurorea Millenia Malfoy | Pwettyness | 1.2
    Aanvoerder : Draco Lucius Malfoy | Silvanaa | 1.12

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker : Ralf Auron | Obliviate7 | 1.11
    Aanvoerder : Moreno Quallius Flint Belladonna | Pwettyness | 1.17

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Chaser 2 : Campbell Saunders | Leora | 1.16
    Chaser 3 :
    Keeper : Finnick Dave Williams | Silvanaa | 1.1
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    Aanvoerder : Campbell Saunders | Leora | 1.16

    Gryffindor
    Chaser 1 : George Weasley | Obliviate7 | 1.4
    Chaser 2 : Ginny Weasley | Leora | 1.14
    Chaser 3 : Gianni Zari Melrose | Nightingalex | 1.9
    Keeper : Brooke Jane Eatside | CrazyGirlxx | 1.1
    Beater 1 : Autumn Sophia Miller | Elvithien | 1.1
    Beater 2 : Fred Weasley | RAB | 1.4
    Seeker : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10
    Aanvoerder : Harry James Potter | Silvanaa | 1.10


    Afdelingshoofden:

    Gryffindor: Alia McAllister | CrazyGirlxx | 1.9
    Slytherin: Severus Snape | RAB | 1.19
    Ravenclaw:
    Hufflepuff:


    Schoolhoofd:

    Naam: Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore
    Leeftijd: 114
    Bloedstatus Halfbloed
    Geschiedenis: Albus heeft één jongere zus, die op jonge leeftijd is gestorven, en één jongere broer, die tevens nog leeft. Hij heeft echter geen goede band met zijn broer omdat die Albus de schuld geeft van de dood van hun zusje. Albus zat in Gryffindor toen hij naar Hogwarts ging, en heeft daarna nog ruim 17 jaar Transfiguratie gegeven, totdat hij zelf tot schoolhoofd werd benoemd.
    Vakken: Albus geeft geen lessen
    Innerlijk: Albus is een dromerige man die een apart gevoel voor humor heeft. Hij is vaak heel kalm en geeft de leerlingen veel advies. Hij is eerlijk en direct en probeert iedereen altijd op zijn gemak te stellen. Hij is een man van zijn woord en houd er niet van om te liegen.
    Uiterlijk: Albus heeft een gerimpeld gezicht. Zijn haren zijn lang en zilver, net als zijn baard. Hij draagt soms een ronde bril op het puntje van zijn neus. Albus heeft helder blauwe ogen. In zijn jongere jaren waren zijn haren bruin, in plaats van zilver.
    Huisdier: Een Feniks, genaamd Felix
    Schoolhoofd: Ja
    Afdelingshoofd: Nee




    Hoofdmonitoren: VOL

    Meisje: Holliday Grainger | Leora | 1.8
    Jongen: Morrison Andrew Melrose | Nightingalex | 1.9







    || REGELS ||




    *Er is geen limiet in het hebben van personages (probeer jongens en meisjes wel gelijk te houden, en geef ook anderen de kans om een bestaande personage te kiezen)
    *Wanneer in het speeltopic, graag praten tussen haakjes wanneer OOC
    *Geen ruzie maken wanneer OOC
    *Niet zomaar elkaars personages besturen (tenzij je toestemming hebt van die persoon zelf)
    *Volg het verhaallijn van J.K Rowling
    *Als je niet meer meedoet, graag afmelden
    *Alleen de Engelse namen gebruiken van de bestaande personages, dit om verwarring te voorkomen
    *En de belangrijkste regel: heb vooral veel plezier!

    OOC = Out Of Character




    Totaal 32 RPG'ers

    Speeltopic 1
    Speeltopic 2
    Speeltopic 3
    Rollentopic


    "We accept the love we think we deserve."

    Campbell Saunders

    ‘Campbell Sau-.’ Ik keek hem aan maar hij leek mijn achternaam al vergeten zijn. Ik onderdrukte mijn tranen. Ik moest sterk zijn; voor hem.
    ‘Campbell. Ik smeek je, als j-je geen v-vriend van me bent, En dit alles een le-leugen is, kan je me nu alsjeblieft doden?’
    Ik deed mijn mond dicht en weer open. ‘Ralf, ik ben je vriend en ik ga je niet vermoorden.’ Ik zweeg even terwijl ik hem strak aankeek en waardoor ik zijn verdrietige ogen pas echt tot me doordrongen wat door het diepst van mijn hart sneed.
    Ik wilde niet dat mijn vriend zoveel pijn had. Hij heeft altijd pijn gehad. Bij zijn familie en ook op Zweinstein. Hij leefde continu in angst en zelfs nu leek hij dat te doen. Ik wens dat ik hem blij kon maken. Gelukkig.
    ‘Ik ga je niet vermoorden.’ Herhaalde ik.‘Ik ga je helpen beter te maken.’

    Auch :x ! Campbell loves you Ralf! <3 :D
    Trouwens over Goblet te hebben... ik dacht een shipname tussen George en Campbell en toen kwam ik op Cage XD wat een toepasselijke naam :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB --> Eruditie


    Spoiler alert: you will save yourself

    Fred Weasley

    ‘Je hoeft niet bang te zijn, nu weten we tenminste wat er aan de hand was met jou, en kan ik er rekening mee houden..’ Ik kijk hem niet aan omdat ik niet wil dat ik in zijn ogen zie dat hij van me walgt.
    ‘Stemmen horen is nooit goed in de toverwereld, wat voor stem het maar is. Maar ze kunnen je niets aandoen, ze willen je gewoon gek maken, en bang.’ Ik schud mijn hoofd.
    'Ze kunnen me wel iets aandoen. Ik heb Ginny net pijn gedaan. Dat doet mij pijn. Wat als ik zo meteen jou weer aanvlieg zoals net en ik jou per ongeluk vermoord? Het doet me wel dingen aan, George.'
    ‘Zullen we anders terug gaan naar Holly? Of misschien kan Madama Plijster je helpen. Vanaf nu verlaat ik je niet meer, natuurlijk wel als je even privacy wilt..’ Ik weet niet wat ik moet zeggen.
    'Ik wil liever niet dat anderen het weten. Ik denk dat het wel gewoon over gaat. Ik wil niet anderen bezorgd maken. En dan wordt ik nooit meer normaal aangekeken.' Ik sla mijn armen om hem heen.
    'Ik hou van je George. Maar je moet niet verwachten dat ik je ga kussen ofzo,' zeg ik als een poging tot grap.

    Ron Weasley

    ‘Vraag dat maar aan henzelf. Laat me los, Ron. Je doet me pijn.’ Ik maak mijn greep iets minder stevig maar nog steeds kan ze er niet uit ontsnappen. Ik bedenk me iets.
    'Goed idee, kom maar mee.' Ik trek haar mee naar beneden. Ik ga niet echt aar Fred en George. Ik denk dat ik gewoon naar de Griffoendor toren ga met Ginny. Ik mis dan wel het toetje, maar dat kan ik wel missen. Mijn zusje is veel belangrijker. Ik loop naar het portret en zeg het wachtwoord: Mimbulus mimbeltonia. Zonder iemand aan te kijken duw ik Ginny naar binnen.
    'Dus zusje. Nu we toch tijd hebben, kan jij me mooi vertellen wat er nou precies door je hoofd ging en wat dat met Fred en George te maken had.' Ik mag dan wel niet zo slim zijn als Hermione, maar ik heb het echt wel door als dingen met elkaar in verband staan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley - 6de jaar Griffoendor - Chaser
    'Ik wil liever niet dat anderen het weten. Ik denk dat het wel gewoon over gaat. Ik wil niet anderen bezorgd maken. En dan wordt ik nooit meer normaal aangekeken.' Ik schudde mijn hoofd en net toen ik iets wilde zeggen, sloeg Fred zijn armen om me heen.
    'Ik hou van je George. Maar je moet niet verwachten dat ik je ga kussen ofzo,' ik grinnikte wat, ondanks van wat hij daarvoor zei.
    ‘natuurlijk wel, daar zijn broers voor, of niet?’ grapte ik en trok een plagerige blik.
    ‘of doe maar niet. Ik hou ook van jou, Freddie,’ zei ik en liet hem los waarna ik hem nog een klopje op zijn schouder gaf. Even bleven we zwijgend staan tot dat ik mijn serieuzere blik opzette en strak in zijn ogen keek.
    ‘denk je niet dat het handiger is als er meerdere, betrouwbare personen het weten? Want dan kunnen ze tenminste er rekening mee houden, en we kunnen je samen helpen, Fred.’ Ik stop even en voordat ik het zelf hoorde, flapte er een willekeurige zin uit mijn mond die ik niet eens zelf verwoordde.
    ‘weet Holly dit?
    Ik zweeg even en zuchtte.
    ‘heb je – ik bedoel – heb je nog gesproken met Holly? Het haar verteld? Want ik wilde je nog wat vragen – vertellen.. iets over haar, maar ik vond de juiste moment niet en nu lijkt het helemaal geen goed moment maar als ik het langer in me hou ontplof ik, letterlijk.’ Het was alsof mijn hart gek werd van mijn keuzes en nu zelf een keuze heeft gedaan en zelf heeft gesproken zonder mijn wil. Naja, alles is goed met mij als Fred ook in orde is, niet boos weer boos wordt op mij anders word dit weer de tweede keer en is dit ook echt het punt, of hopelijk spreken er geen stemmen in zijn hoofd waarna hij weer agressief gaat worden.. aan de ene kant wil ik hem helpen, hem beschermen voor de stemmen die de macht hebben over hem, maar aan de andere kant wil ik ook geen een geheim weer voor hem bewaren, zodat we elkaar weer kunne vertrouwen, zodat Fred me weer vertrouwd. En de geheim dat ik verliefd ben op zijn vriendinnetje kan de slag geven voor Fred die naar een tovenaarsoorlog kan gaan leiden tıssen ons twee, maar dat maakt me niet uit. Als Fred maar oke is.

    [welcome back ^^]



    Ralf Auron - 4th year Hufflepuff – audition voor seeker

    ‘Ralf, ik ben je vriend en ik ga je niet vermoorden.’ Zei hij. Ik keek op na zijn woorden. Hij keek strak in mijn betraande ogen aan. ‘Ik ga je niet vermoorden.’ Herhaalde hij en een soort bombardement speelde zich of in mijn hoofd. ‘Ik ga je helpen beter te maken.’ Ik glimlachte. Ik kan hem wel vertrouwen.. dat kan wel. Want als hij geen vriend was en me gewoon in de maling wilde gaan nemen, was hij nu of weg gegaan, of me gewoon vermoord. Hij is wel een vriend. Ik begon wat dieper adem te halen en begon te lachen tussen mijn tranen door.
    ‘dankjewel,’ zei ik, en ik knikte voor het eerst weer met mijn hoofd.
    ‘ik vertrouw je. dankjewel Campbell,’ herhaalde ik. Wat opgewonden leunde ik voorover en gooide mijn hoofd naar voren waarna ik mijn handen tegen mijn voorover zette, lachend en snikkend tegelijk herhaalde ik dat de hele tijd.
    ‘dankjewel.’ En de laatste eindigde met een luidde gekuch en ik hees mijn hoofd weer op.
    ‘ondanks dat ik je zeer dankbaar ben door deze zinnetje, wil ik alsnog dood.’ En ik stopte met lachen waarna ik weer terug in mijn bed krabbelde, en de dekens over me heen gooide, klaar om in een diepe slaap te verdwijnen.
    ‘dankjewel, C-ca,’ zonder zijn naam af te maken doordat ik zijn naam had vergeten, sloot ik mijn ogen en wikkelde me nog dieper in de lakens, hopend dat ik alles weer weet als ik weer wakker word.

    [ ik heb een idee voor een extra lange drama : mag Ralf de helft van deze hele avond vergeten als hij weer wakker word? Dus iedere keer dat hij slaapt, vergeet hij alles weer.. hu? =) ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    OMFG je gaat campbell echt gek maken; wist je dat? XD Campbell word straks zelf een Ralf :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    OMFG je gaat campbell echt gek maken; wist je dat? XD Campbell word straks zelf een Ralf :P


    weet ik, is ook mijn bedoeling (:


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Obliviate7 schreef:
    (...)

    weet ik, is ook mijn bedoeling (:


    Yes bijna mijn achterstand weg gewerkt! <3 nog 3 topics of 4? weetje ik laat bij een topic mijzelf zelfmoord plegen ofzo zodat ik van er een af ben :P ofc niet in onze spammer topics Xd... x.o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Goed idee, kom maar mee.’ Nog steeds had hij me strak vast en zelfs als ik mijzelf probeerde los te trekken zou het niet lukken. Ik beet op mijn lip terwijl ik door Ron werd meegenomen. Waarom kon hij me niet laten gaan? Waarom laat hij me niet sterven? Ik was niks waard. Hijzelf had al die jaren niet naar me op of om gekeken en nu wilde hij dat ik medelijden voor hem kreeg? Het ergste was dat ik dat nog had ook. Dat ook mijn broers niet naar hem op of om keken. Het verschilde anders wel een groot deel. Ron mocht altijd mee-zwerkballen en hij hoefde haast nooit ma te helpen. Terwijl ma wel tien keer trotser was op Ron dan op mij.
    Ron duwde me door het portretgat waar ik met een klap doorheen donder en hem een boze blik gaf. Ik wilde hier helemaal niet zijn. Ik wilde ver weg zijn. Ver van iedereen terwijl ik de dood zou omarmen.
    'Dus zusje. Nu we toch tijd hebben, kan jij me mooi vertellen wat er nou precies door je hoofd ging en wat dat met Fred en George te maken had.'
    Ik plofte eigenwijs op de zetel neer bij de haardvuur aangezien de kamer toch helemaal leeg was.
    ‘Waarom vertel jij mij dat maar niet, in plaats mij hier helemaal heen te sleuren.’ Bitste ik terug terwijl ik enkel en alleen nog naar de haardvuur keek die aangenaam leek te flikkeren.
    Kon ik gewoon niet mijzelf verbranden? Maar was dat niet pijnlijk? maar het was wel een manier.

    Campbell Saunders

    ‘Dankjewel.’ Hoorde ik hem zeggen en even keek ik hem verbaasd aan. IK had gedacht dat hij me nooit meer zou vertrouwen. Ik had gedacht dat hij me zou haten.
    Eigenlijk had hij daar alle redenen toe. Ik had hem gewoon van die toren af moeten trekken en niet zo lang tijd moeten rekken. Ik was geen vriend- ik was een moordenaar.
    ‘Ik vertrouw je. Dankjewel Campbell. ‘
    Ik haalde mijn ogen van Ralf aan. Hij moest me niet dankbaar zijn. Ik had niks gedaan. Helemaal niks op de toren. Ik had hem praktisch gewoon eraf geduwd.
    ‘Ondanks dat ik je zeer dankbaar ben door deze zinnetje, wil ik alsnog dood.’ Hoorde ik Ralf zeggen waardoor ik opschrok uit mijn gedachten. Tranen drukte harder tegen mijn ogen terwijl Ralf in slaap viel. Wat moest ik doen? Ralf mocht niet dood. Ik had een fout begaan die ik niet een tweede keer zou maken. Ik moest hem laten leven. Nerveus begon ik met mijn vingers te tokkelen en meteen stopte ik. Ik mocht Ralf niet wakker laten worden. Ik beet op de binnenkant van mijn wang terwijl ik de minuten voorbij zag tikken en minuten werden uren terwijl ik enkel stil bleef zitten en naar Ralf staarde. Met een enorm schuldgevoel en zelfs toen mevrouw Plijster me een bed wilde geven omdat ik er lijkbleek uit zag weigerde ik dit. Ik moest alles ervoor doen dat Ralf niet dood zou gaan. Ook al zou ik dat zelf ervoor moeten doen.

    Niet zukke top stukjes maar dat krijg je als je volgespamd word :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wat moet ik nu eigenlij posten :') hij slaapt x)

    laat maar, reactie over het hoofd gelezen :Y)

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 0:04 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Fred Weasley

    ‘Natuurlijk wel, daar zijn broers voor, of niet?’ grapt hij terug en een grijns verschijnt op mijn gezicht omdat het nu net lijkt alsof er niks aan de hand is.
    ‘Of doe maar niet. Ik hou ook van jou, Freddie,’ Hij geeft me een klopje op mijn schouder en we blijven tegenover elkaar staan. Ik wil eigenlijk gewoon slapen zodat mijn hoofd minder pijn doet.
    ‘Denk je niet dat het handiger is als er meerdere, betrouwbare personen het weten? Want dan kunnen ze tenminste er rekening mee houden, en we kunnen je samen helpen, Fred.’ Ik zeg niks terug. Ik wil niet dat anderen dit weten. Dan willen ze niet meer met me om gaan. Daarom zeg ik dus niks.
    ‘Weet Holly dit? Heb je – ik bedoel – heb je nog gesproken met Holly? Het haar verteld? Want ik wilde je nog wat vragen – vertellen.. iets over haar, maar ik vond de juiste moment niet en nu lijkt het helemaal geen goed moment maar als ik het langer in me hou ontplof ik, letterlijk.’ Angst komt in me naar boven.
    'Vertel maar, en nee, ik heb het haar nog niet verteld. Ik moet nog met haar gaan praten.' Ik ben even stil. 'Je weet dat je me alles kan vertellen, George. Als ik boos word dan komt dat waarschijnlijk door die idiote stem in mijn hoofd.'

    Ron Weasley

    Ginny gaat op de zetel bij het vuur zitten.
    ‘Waarom vertel jij mij dat maar niet, in plaats mij hier helemaal heen te sleuren.’ Ginny zit gevaarlijk dicht bij het haardvuur. Ik pak mijn stok. 'Aguamenti.' Het water dooft het vuur.
    'Alsjeblieft, ik wil je niet kwijt. Zullen we naar de ziekenzaal gaan? Campbell en Ralf bezoeken?' Ik wil zelf nog even met Campbell praten, maar ik kan Ginny hier niet achter laten.
    'Oke laat maar, je hebt geen keuze.' Ik trek haar weer mee. 'Ik denk dat ik nog wel een brief naar mam ga sturen. Die vind het vast wel fijn om te weten dat haar dochter zelfmoord probeerde te plegen nadat ze haar broer gekust heeft.' Ik heb het nog niet eerder gezegd, maar ik weet dat het de manier is om te ontfutselen wat er aan de hand is. Fred zei er iets over.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Obliviate7 --> SphinxX

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 16:03 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik post straks wat, maar het is iets totaal onverwacht.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ginny weasley

    'Oke laat maar je hebt geen keuze.' Hij trok me hardhandig weer omhoog wat pijn deed. 'Ik denk dat ik een brirf naar ma moet sturen..' derest hoorde ik niet meer. Ik kon het weten.. zodra ron zijn neus ergens in zou steken zpu ma t weten. De lieve trouwe klassenoudste. Met harde rukken probeerde ij me los te rukken. 'Laat me los Ron, ik haat je. Ga maar lekker een brief sturen naar ma. Doe je best maar weer om de lieve zorgzame broer uit te hangen. Maar jij weet net zo goed als ik dat je er nooit voor me was. Dus ga nu niet zo scheinheilig lopen doen en rot op.' Il was verre van woeded. Ik was razend. Als ron me niet los liet en ma het zou horen dat ik george gekust had dan brak de hel open. 'Rot op.' Herhaaldr ik woedend.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Srry voor soeingsfouten snel geschreven

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:26 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik zit in een gevecht met Ralfie zijn post. het lukt me niet, de tijdsrpong klint de hele tijd zo vreemd :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••