• Hallo allemaal,

    Een tijdje geleden heb ik voor één van mijn eigen stories een trailer gemaakt en vanochtend kwam ik met het ideeën om ook trailers voor anderen te gaan maken.
    Ik heb namelijk altijd al het idee gehad om op Q covers of iets anders voor anderen te maken.

    De trailers maak ik in Windows Movie Maker en ze zullen er ongeveer hetzelfde uitzien als het voorbeeld.

    Dit is het lijstje met informatie dat ik graag van je zou willen als je een aanvraag doet:
    - Titel van je story: ...
    - Genre van je story: ...
    - Muziek (alsjeblieft van YouTube, geef het alsjeblieft aan als je een bepaald gedeelte uit een nummer wil hebben): ...
    - Video's (alsjeblieft van YouTube, geef ook alsjeblieft aan welk gedeelte uit het filmpje je in de trailer wilt hebben): ...
    - Tekst (alsjeblieft de precieze tekst en dus géén richtlijn): ...
    - Typografie (alsjeblieft van dafont.com): ...
    - Story made by (je username je echte naam, je artiestennaam, géén naam?): ...
    - Extra: ...

    Ik vraag er dus om dat je zelf op zoek gaat naar muziek, video's, teksten en typografie, zodat ik sneller klaar kan zijn met je trailer. Ik ga namelijk ook naar school en krijg dus ook huiswerk. Verder doe ik één à twee keer in de week aan sport, op dinsdagavond doe ik aan competitie en op zaterdagochtend heb ik altijd training. In het weekend spreek ik ook vaak af, dan ben ik dus niet veel achter de computer te vinden.
    Alsnog zal ik ervoor proberen te zorgen dat je trailer zo snel mogelijk klaar is.

    Aanvragen:
    - ...

    Trailers:
    - ...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."