• Ik geloof dat de vraag al vaker is gesteld, maar ik was gewoon nieuwsgierig.



    Ik ben al donor en ik heb mij laatst aangemeld als bloeddonor, omdat ik achttien ben geworden. Ik ben er nu ook achter gekomen (doordat een meisje dat ik ken dat gepromoot heeft) dat je stamceldonor kan worden. Mensen met een terminale ziekte die in het bloed zit hebben dit nodig (zoals leukemie), en jij (als je geschikt bent) kan dan bloedstamcellen doneren. Voor meer info: zie hier, dit is alleen wel voor NL'ers, voor de Belgen weet ik het niet. Ik wil dit ook nog doen, maar ik ga eerst mijn eerste keuring doorlopen (en als het dan goed is, een afname) als bloeddonor ^^

    Dus, ben jij al donor? Of wil je dit graag worden?


    Deep inside, I've never felt alive

    In België ben je automatisch orgaandonor als je 18 bent ofzo. Dus op dat vlak ja. Zou ook niks liever willen. Bloeddonor ben ik niet omdat ik niet zo'n fan ben van naalden. Ik laat gewoon niet graag bloed trekken enzo. Best greedy, want ik heb O negatief.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ben geen donor, weet ook niet of ik het wil misschien later wel
    bloeddonor zou ik nooit worden met m'n fobie voor naalden :|


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ik ben donor en ik wil alles na mijn dood doneren. Ik ben geen bloeddonor, maar ik heb hier wel serieus over nagedacht. Ik heb het toch niet gedaan, omdat ik als de dood ben voor naalden en spuiten en het dus niet verstandig is. Hetzelfde geldt voor stamceldonor.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik wil bloeddonor worden. Ik ben achttien, maar ik ben frigging twee kilo te licht of zo. Dude, ze willen me graag of niet..
    Maar ja, zodra ik de vijftig haal, meld ik me weer aan als bloeddonor. De rest wil ik absoluut niet. Tenzij familie of een heel goede vriend mijn nieren of leverlob of iets anders wat ze levend van mijn leven kunnen plukken nodig heeft.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben geen bloeddonor, want ik heb astma, dus dat lijkt me niet handig. Verder ben ik een week na mijn achttiende gelijk orgaandonor geworden. Ik wilde dit al heel lang. Ik ben dus donor, maar ik wil er wel voor zorgen dat mijn nabestaanden dat niet meer kunnen veranderen, want als het goed is, kan dat nog als ze écht bezwaar maken en dat wil ik niet. Je zou het zelf maar nodig hebben.
    Ik heb ook gevraagd of ik mijn dreads kon doneren om er pruiken van te maken, maar dat kan helaas niet :\ Leek me zo fijn voor al die kindjes die ooit ook kroeshaar hadden, dat weer kunnen hebben als ze aan de chemo en alles beginnen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 17:31 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik wil, zodra ik 18 ben, bloed donor worden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 17:30 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ben nog geen 18, helaas. Maar ik wil wel graag donor worden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Divergency schreef:
    In België ben je automatisch orgaandonor als je 18 bent ofzo. Dus op dat vlak ja. Zou ook niks liever willen. Bloeddonor ben ik niet omdat ik niet zo'n fan ben van naalden. Ik laat gewoon niet graag bloed trekken enzo. Best greedy, want ik heb O negatief.


    Als ik achttien word, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 9 april 2014 - 17:50 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik wil orgaandonor worden. Ze mogen alles van me hebben, behalve mijn oogballen, bloed en weefsels.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben vijftien, maar denk niet dat ik het word.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik sta wel geregistreerd met de keuze dat mijn nabestaanden beslissen, maar ik heb ze gezegd dat ik het absoluut niet wil. Maar ben te lui omdat de veranderen.

    Ik ben donor. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik ben donor. Ze mogen alles van me hebben.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik geloof het niet. Om eerlijk te zijn heb ik het nooit uitgezocht ook, maar uiteindelijk wil ik dat ze alles van me mogen hebben wat niet zichtbaar is.


    Hamartia

    Ik doneer alles, behalve mijn huid, als ik sterf en donatie mogelijk is. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.