• 5..., 4..., 3..., 2..., 1...
    Happy New Year.


    Het is het jaar 2010, een jaar waarin een hoop veranderd is voor vijf jongens, die samen de boyband One Direction vormen. Ze werden derden bij x-Factor, tekenden hun eigen platencontract, en het belangrijkste: Ze leerden elkaar kennen, hebben er nu allemaal vier beste vrienden bij. Al is het bij sommigen niet zeker of bepaalde personen meer voor elkaar voelen dan vriendschap.
    Ze vieren samen oud en nieuw, kijken terug op dit geweldige jaar en alles wat erin is gebeurd. Met zijn vijven wachten ze tot 12 uur. Terwijl de klok aangeeft dat er nog tien seconden over zijn voor dit jaar voorbij is, heffen de jongen vast het glas, klaar om op het juiste moment te proosten. En dat moment komt. Maar er gaat iets mis.
    Je kent nu vast wel verhalen over de wereld die vergaat precies als er een nieuw jaar begint. Wel, dit is absoluut niet het geval. Echter, er is wel iets anders aan de hand, wat ook niet helemaal klopt. Want zodra de vijf jongens hun handen dichter bij elkaar brengen om elkaars glas aan te tikken, verschijnt er een enorme flits, die de hele kamer doet oplichten. En het gekke is, zodra het verblindende licht van de flits weer uit de kamer verdwenen is, is er niemand meer te zien.
    De vijf jonge zangers worden verward wakker op de koude vloer van een vreemd huis, al is vreemd niet helemaal het goede woord. De kamer komt hen namelijk zeer bekend voor, sterker nog: Het is dezelfde huiskamer als waar zij een paar seconden geleden nog waren, die van het oudste bandlid, Louis. Er zijn enkel een paar details veranderd in de inrichting van de woning, misschien, maar verder klopt het precies.
    En dat is ook logisch, want dat is ook waar ze zijn: Hun eigen huis. Maar niet in hun eigen jaar, blijkt, als niet veel later hun oudere ik de trap af komt lopen. De datum klopt. De plek ook. Maar in plaats van begin 2011, zijn ze in de eerste paar seconden van het jaar 2014 beland.

    Zouden ze ooit nog terug kunnen?


    Rollen:
    Jongens:
    • Jonge Harry • Vixey
    [R] • Jonge Louis • HarryPan
    • Jonge Liam • Nymphe
    • Jonge Niall •
    • Jonge Zayn • Pennybags

    • Oudere Louis • Valiente
    • Oudere Harry • Nicosia
    • Oudere Liam • TinkerbelI
    • Oudere Niall •
    • Oudere Zayn • LouisPan

    Familie/vriend(inn)en
    [R] • Vriendin Harry • Initiate
    • Verloofde Louis • Bailey Giselle Stonem • Nymphe
    • Nia 'Nini' McCrae • Poppies


    Invullen:
    • Naam •
    • Leeftijd •
    • Nationaliteit •
    • Uiterlijk •
    • Innerlijk •
    • Geschiedenis • Overleg dit wel even met de oudere/jongere versie van jouw rol indien je één van de jongens speelt.
    • Extra •


    Regels:
    • Minimaal 200 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Maximaal twee rollen per persoon.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, dat hoeft IC natuurlijk niet.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Dit geldt tot de rol volledig is ingevuld.
    • Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    • Naamsveranderingen en lange tijd afwezig graag doorgeven.
    • Alleen Valiente en Nymphe maken de nieuwe topics.
    • Lees de regels af en toe even opnieuw door, mocht ik iets aanpassen.
    • Als je iets niet begrijpt, kun je het natuurlijk altijd vragen.
    • Have fun!

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 15:58 ]


    "Family don’t end in blood”

    Zonder Niall's vind ik ook prima inderdaad haha.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    true, al kan hij ook uit pure ellende uit de band zijn gestapt als iemand toch baby Nialler wil hebben...

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:13 ]


    Bowties were never Cooler

    LouisPan schreef:
    true, al kan hij ook uit pure ellende uit de band zijn gestapt als iemand toch baby Nialler wil hebben...


    HAhahahahaha.

    "Maar... Waar is de toekomstige ik dan?"
    "Eh ja, goed verhaal..."

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:14 ]


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    'Aan de positieve kant... Hij heeft zich niet verhangen...'

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:19 ]


    Bowties were never Cooler

    Dus wanneer starten we?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat is inderdaad ook een idee. Aan jou de keus, Miriam (;
    En ik zal kijken of ik het topic vanavond openen kan.


    "Family don’t end in blood”

    We zijn nu wel met een oneven aantal. Is dat erg, want anders maak ik hem zoizo. Anders denk ik nog heel even. Dan weet je het rond half 7


    Bowties were never Cooler

    Hmm, daar heb je wel een punt.... Maar ik denk dat -dat niet heel erg is.


    "Family don’t end in blood”

    Ik maak hem(K)


    Bowties were never Cooler








    • Naam • Niall James Horan
    • Leeftijd • 17, 13 September
    • Nationaliteit • Iers, Mullingar
    • Uiterlijk • Niall is een kleine jongen met faalblond haar, een wit bleke huid en ijsblauwe ogen. Zijn ogen staan haast altijd vrolijk met een kinderlijke glinstering erin en zijn haren hangen enigszins pluizig om zijn hoofd. Hij lijkt wat mollig omdat hij eigenlijk altijd net iets te grote kleren aan heeft en door zijn babyface draagt, maar niets is minder waar. Niall is eerder iets mager, ondanks dat hij alles eet wat los en vast zit. Ondanks zijn losse kleding ziet hij er altijd wel gewoon verzorgd uit. Alleen als hij helemaal alleen is speelt hij nog wel eens gitaar in alleen zijn boxers. Niall heeft geen tatoos of piercings en ziet er gewoon uit als een kleine kwetsbare puppy of een klein engeltje. Zijn scheve gebit maakt dat plaatje eigenlijk helemaal af, al zou hij liever rechte tanden zoals de rest willen hebben.
    • Innerlijk • Voor bekenden is Niall een vrolijk en spontane jongen. Hij is vrij druk, gek en een grapjas, maar zal nooit te ver gaan met zijn grappen. Hij is snel enthousiast en wil dan ook direct her idee uitvoeren als het eenmaal in zijn hoofd zit. Toch kan Niall ook best serieus en verstandig zijn als het nodig is. Ondanks zijn spontaniteit spreekt hij maar moeizaam over zijn ware gevoelens, zeker als ze negatief zijn. Deze houd hij van binnen opgekropt en laat ze alleen naar buiten als iemand die hij echt vertrouwd erop aandringt of hij gitaar aan het spelen is. Iets wat hij vaak doet op hele rare tijdstippen. Sinds hij klein was speelt hij al gitaar en hij vind het geweldig om met muziek bezig te zijn. Dit doet hij dan ook het liefst dag en nacht, maar dat gaat niet altijd. Hij is een jongen die erg beschermend en zorgzaam is tegenover zijn familie en vrienden en hij geeft echt heel veel om hen. Zij zijn het belangrijkst in zijn leven. Niall staat heel positief in het leven en probeert van alles en iedereen het goede in te zien, hierdoor kunnen situaties waarin dat niet gaat hem zwaar vallen. Toch is hij door zijn familie en vrienden weer snel op te vrolijken als alles er eenmaal uit is. Al duurt dat soms wel even.
    Voor vreemden is Niall anders. Hij is stil, gesloten en kwetsbaar. Hij laat niemand snel dichtbij komen en als je eenmaal zijn vertrouwen hebt geschaad is er bijna geen mogelijkheid het weer terug te krijgen. Aan de andere kant koestert hij normaal gesproken eigenlijk geen wraak heel lang en vergeeft heel snel. al is het erg moeilijk zijn vertrouwen te herwinnen, zeker als hij de reden voor je daden niet inziet of snapt. Niall is ook nog eens heel erg snel gebroken. Een gemene opmerking die onder zijn huid kruipt en de jongen barst in hartverscheurend huilen uit en is schijnbaar ontroostbaar.
    • Geschiedenis • Niall is opgegroeid in een klein plaatsje in Ierland met zijn ouders en zijn oudere broer Greg. Alles liep van z'n lije dakje en hij had een stralende toekomst met oneindig veel kansen voor zich. Op de middelbare school kwam hij er alleen wel langzaam achter dat hij niet alleen oog had voor meisjes, eigenlijk geen enkel oog. Dat Niall niet op meisjes valt ontkent hij nogsteeds in alle kleuren en toonsoorten. Op zijn 16e deed Niall mee aan X-Factor en werd daar uiteindelijk in een band gezet met 4 andere jongens. Voor de vorming van de band had Niall al veel lol met de andere kandidaten en was altijd wel te vinden met zijn gitaar ergens in een hoekje met een aantal mensen om hem heen. Na de vorming van de band, zeker toen Niall meer vertrouwen kreeg in zijn bandmaten, vond hij het alleen maar gezelliger worden en werd ook steeds losser, al vind hij gitaar spelen op het podium nogsteeds best heel erg eng. Ondanks dat hij het constant backstage doet, zelf met een aantal mensen publiek erbij.
    • Extra • • Niall heeft het heel moeilijk gehad met uit de kast komen, eigenlijk zit hij er nogsteeds in. Zijn ouders, familie en vrienden hebben het eigenlijk allemaal al lang geaccepteerd, maar hij zelf nog niet. Zij zien namelijk duidelijk dat Niall nooit van zijn leven op een meisje zal vallen, ondanks dat hij het zelf niet aan hen of zichzelf wil toegeven. Deze onzekerheid en angst maakt hem nog kwetsbaarder.
    Niall neemt overal zijn gitaar mee naartoe. Hoor je een gitaar dan is de kleine blonde jongen niet ver weg. Ook altijd als er eten in de buurt is zal de Ier niet ver weg zijn.
    Niall heeft twee slechte knieën, maar een ervan is er een stuk slechter aan toe dan de ander. Toch stopt dit hem absoluut niet om te doen wat hij geweldig vind. Af en toe als hij 's nachts op bed ligt heeft hij er toch wel spijt van dat hij een paar van zijn rare danspasjes niet heeft gelaten, maar de volgende dag lijkt hij dit eigenlijk altijd weer straal vergeten.
    Niall heeft zeer zekers last van heimwee en best wel erg ook. Hij mist zijn ouders en zijn broer heel erg. Hij heeft alleen het probleem dat zelfs als de jongens voor een paar dagen naar huis kunnen omdat ze in de UK touren, hij nogsteeds niet in zijn eigen bedje kan slapen en daar heeft hij het nog wel eens heel zwaar mee, zelfs al laat hij het niet merken.

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:24 ]


    Bowties were never Cooler

    Is hij redelijk?

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 19:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Perfect.


    "Family don’t end in blood”

    • Naam • Allison 'Al' Jenna Wright.


    • Leeftijd • Negentien jaar, Negenentwintig december.
    • Nationaliteit • Brits..
    • Uiterlijk • Al is een beetje een alternatievelinge; ze heeft in haar rechteroor zowel twee gewone gaatjes als een helix- en een traguspiercing, en aan haar kledingstijl is ook goed te zien dat ze niet volledig met de stroming meegaat. Al is 1.67m, wat niet bijzonder lang is. Haar vrouwelijke rondingen zijn gemiddeld, en hetgeen wat het meest aan haar opvalt zijn haar heldere, grijze ogen. Hierin is vrijwel altijd een lach te vinden.
    • Innerlijk • Ik haat mezelf er om, maar in RPG. Ik heb op het moment geen inspiratie en iedereen wacht op deze rol.
    • Geschiedenis • Same as above.
    • Extra •

    Dit is sowieso de grootste prutrol die ik ooit heb gemaakt. Ik breid haar nog wel uit, maar voor nu kan ik er niet meer van maken.

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 11:50 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Topic 1


    "Family don’t end in blood”