• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sim schreef:
    (...)
    Ik had hem al een keer gekeken, maar Frozen is echt een film die je minsten twintig keer kan kijken.


    Hahaha klopt.
    Ik ben vrij cynisch over Disney geworden na de gouden Disney eeuw van 1900, maar ik moet eerlijk zeggen dat Frozen weer echt een is, die Disney heel veel eer aandoet. Het is echt een hele goede animatiefilm en ik hoop dat disney daarmee op de weg terug is :) Want ik ben een groot fan van ze


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Omg, waarom heb ik opeens zo'n zin om aan een piraten RPG mee te doen? Pfft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lol, iedereen zit helemaal van: 'GOM, die uithaal van Elsa is facking hoog.'
    Maar die Anna in Love is an open door is hoger :W

    Taka schreef:
    (...)

    Hahaha klopt.
    Ik ben vrij cynisch over Disney geworden na de gouden Disney eeuw van 1900, maar ik moet eerlijk zeggen dat Frozen weer echt een is, die Disney heel veel eer aandoet. Het is echt een hele goede animatiefilm en ik hoop dat disney daarmee op de weg terug is :) Want ik ben een groot fan van ze

    Meh, ik was al weg van Tangled. Maar die was gewoon hilarisch, vond ik. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 20:40 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Sim schreef:
    Lol, iedereen zit helemaal van: 'GOM, die uithaal van Elsa is facking hoog.'
    Maar die Anna in Love is an open door is hoger :W

    (...)
    Meh, ik was al weg Tangled. Maar die was gewoon hilarisch, vond ik. :Y)


    Jaa, oké.
    Goed punt, Tangled was ook al ontzettend goed, maar wat daarvoor kwam viel nog aardig tegen vond ik.
    Sinds Tarzan in 1999 volgens mij is er weinig goeds daarna gekomen, miss brother bear. Maar dan houdt het aardig op xd
    Maar dat is ook subjectief.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Lol.


    26 - 02 - '16

    Taka schreef:
    (...)

    Jaa, oké.
    Goed punt, Tangled was ook al ontzettend goed, maar wat daarvoor kwam viel nog aardig tegen vond ik.
    Sinds Tarzan in 1999 volgens mij is er weinig goeds daarna gekomen, miss brother bear. Maar dan houdt het aardig op xd
    Maar dat is ook subjectief.

    Ach. Ik was toen net in de fase dat ik Disney kinderachtig vond. Tangled kwam voor mij weer net op het goede moment :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Dis pretty music, tho.


    kindness is never a burden.

    Sim schreef:
    (...)
    Ach. Ik was toen net in de fase dat ik Disney kinderachtig vond. Tangled kwam voor mij weer net op het goede moment :Y)


    Aahhh oké xd
    Tangled kwam voor mij ook aardig goed, hoewel ik Disney sowieso altijd wel heb gevolgd :)
    Maar de gouden 10 jaar van Disney zijn de jaren 1989 t/m 1999 :)
    Dus alles tussen de kleine zeemeermin en Tarzan in :)
    Daar zitten echt veel van mijn favorieten en daarvoor ook nog een aantal goed films, dat gewoon briljant is.
    Alleen daarna zijn Tangled en Forzen de enige twee, miss brother bear dan ook die echt weer op niveau zijn :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Aahhh oké xd
    Tangled kwam voor mij ook aardig goed, hoewel ik Disney sowieso altijd wel heb gevolgd :)
    Maar de gouden 10 jaar van Disney zijn de jaren 1989 t/m 1999 :)
    Dus alles tussen de kleine zeemeermin en Tarzan in :)
    Daar zitten echt veel van mijn favorieten en daarvoor ook nog een aantal goed films, dat gewoon briljant is.
    Alleen daarna zijn Tangled en Forzen de enige twee, miss brother bear dan ook die echt weer op niveau zijn :)


    Whoa, Brother bear, dat is zeker wel een meesterwerk van die tijd ;O *gaat downloaden*
    En vond je animaties zoals Brave, Up , Finding Nemo en Wall-E niet vet ?
    Atlantis, Dinosaur, Spirited away en Lilo & Stitch zijn ook nog allemaal na 99 ^^
    Ik ben eigenlijk wel stiekem héel benieuwd wat ze van Star Wars gaan maken :x


    Oops ik twijfelde al, Spirited away van Disney? maar die Dubbed versie hebben ze overgekocht

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 21:11 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Jij vermoordt een knuffel en wij vinden je schatting. Precies.


    :)

    Zarathos schreef:
    Omg, waarom heb ik opeens zo'n zin om aan een piraten RPG mee te doen? Pfft.


    Me too.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    NotYourHero schreef:
    (...)

    Whoa, Brother bear, dat is zeker wel een meesterwerk van die tijd ;O *gaat downloaden*
    En vond je animaties zoals Brave, Up , Finding Nemo en Wall-E niet vet ?
    Atlantis, Dinosaur, Spirited away en Lilo & Stitch zijn ook nog allemaal na 99 ^^
    Ik ben eigenlijk wel stiekem héel benieuwd wat ze van Star Wars gaan maken :x

    Helaas zijn de vetgedrukte van Pixar. Dus daarom dat Disney aan een domper leed.
    Atlantis was een flop, Dinosaur ook, (vond ik niet, maar de grote massa wel) Lilo & Stitch niet, maar volgens mij ook een Pixar/Disney-combi.


    Deep inside, I've never felt alive

    NotYourHero schreef:
    (...)

    Whoa, Brother bear, dat is zeker wel een meesterwerk van die tijd ;O *gaat downloaden*
    En vond je animaties zoals Brave, Up , Finding Nemo en Wall-E niet vet ?
    Atlantis, Dinosaur, Spirited away en Lilo & Stitch zijn ook nog allemaal na 99 ^^
    Ik ben eigenlijk wel stiekem héel benieuwd wat ze van Star Wars gaan maken :x


    Hmmm, ik heb Wall-e niet gezien, maar die schijnt wel aardig goed te zijn alleen ben ik geen fan van het sc-fi genre en daarom zit dat mij een beetje tegen. Nemo was goed voor zijn tijd, maar op zich interesseert het mij niet echt zo. Brave vind ik wat overrated en was ook van pixar. Lilo & Stitch is wel leuk, maar ik vond het thema te simpel gebracht.

    En spirited away is van Hayao Miyazaki en niet van disney, maar is wel een hele goede film :)

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 21:12 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Atlantis vond ik echt echt geweldig! Net als Lilo & Stitch en Treasure Planet :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Atlantis vond ik echt echt geweldig! Net als Lilo & Stitch en Treasure Planet :Y)


    kindness is never a burden.