• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hector schreef:
    (...)

    Me too.

    Jua, really? Damn. Ik moet mezelf echt tegenhouden om er geen aan te maken hahaha :"D.

    Dauth schreef:
    Atlantis vond ik echt echt geweldig! Net als Lilo & Stitch en Treasure Planet :Y)

    Omg. Facking finally zegt iemand Treasure Planet. Mitchell saved the day :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ach, het gras is altijd groener bij de buren. Kunnen mensen eens niet een keer tevreden zijn met wat ze hebben?


    Deep inside, I've never felt alive

    Zarathos schreef:
    (...)
    Omg. Facking finally zegt iemand Treasure Planet. Mitchell saved the day :'D.
    Heeeeel weinig mensen hebben hem gezien en ik snap het echt niet. Het is een geweldige film!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Heeeeel weinig mensen hebben hem gezien en ik snap het echt niet. Het is een geweldige film!


    + Jim is zo cutie, voor zover een animatiefiguur cute kan zijn.


    kindness is never a burden.

    Sim schreef:
    (...)
    Helaas zijn de vetgedrukte van Pixar. Dus daarom dat Disney aan een domper leed.
    Atlantis was een flop, Dinosaur ook, (vond ik niet, maar de grote massa wel) Lilo & Stitch niet, maar volgens mij ook een Pixar/Disney-combi.

    Disney werkte samen met Pixar en is sinds 2006 ook co-owner van Pixar, dus technisch gezien zijn ze ook van Disney. Merida is ook een officiële Disney princess.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kobain schreef:
    (...)

    + Jim is zo cutie, voor zover een animatiefiguur cute kan zijn.
    Hahaha. Shame on you! Kan best zijn dat ik er heel veel sentimentele waarde aan heb gegeven. Doordat in de film hij ook zijn vader kwijt raakte, etc.

    Edit: A Goofy Movie is trouwens ook heel leuk :Y)

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 21:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nah, treasure planet had een goede opbouw een prachtige scenery en een interessante protagonist, maar liet het naar mijn mening wat liggen in het plot.
    Dat vond ik wel jammer en vind hem daarom niet een absolute topper in de disney reeks.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.



    Yep, da's inderdaad anders dan slappe bonen en te lang gekookte aardappelen. :W


    26 - 02 - '16

    Mercedene schreef:
    (...)
    Disney werkte samen met Pixar en is sinds 2006 ook co-owner van Pixar, dus technisch gezien zijn ze ook van Disney. Merida is ook een officiële Disney princess.

    Het blijven andere studio's, dus ik vind van niet. En dat laatste betwijfel ik ook, omdat ik héél veel lees dat ze er toch nét niet bij hoort.


    Deep inside, I've never felt alive

    Er is een Disney topic.


    Your make-up is terrible

    Sim schreef:
    (...)
    Helaas zijn de vetgedrukte van Pixar. Dus daarom dat Disney aan een domper leed.
    Atlantis was een flop, Dinosaur ook, (vond ik niet, maar de grote massa wel) Lilo & Stitch niet, maar volgens mij ook een Pixar/Disney-combi.


    Ehhhm.. nee? is allemaal in samenwerking ^^ Google die films allemaal maar ;p je ziet ook op de posters Disney - Pixar.
    myeah ik keek net bij die disneymovieslist en daar stonden die allemaal tussen


    Treasure planet was ook vet ja ! hoe had ik die kunnen vergeten te melden ;p

    @Taka; Wall-E heb ik in 1e instantie gekeken gewoon omdat ik van animatie films houd (: maar ik zou m wel aanraden als je m nog nooit gezien hebt hijs wel leuk.
    Sci-fi zoals Space Pirate Captain Harlock spreekt je ook niet aan ?
    En die van Spirited away had ik al aangepast ×D


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    NotYourHero schreef:
    (...)

    Ehhhm.. nee? is allemaal in samenwerking ^^ Google die films allemaal maar ;p je ziet ook op de posters Disney - Pixar.
    myeah ik keek net bij die disneymovieslist en daar stonden die allemaal tussen


    Treasure planet was ook vet ja ! hoe had ik die kunnen vergeten te melden ;p

    @Taka; Wall-E heb ik in 1e instantie gekeken gewoon omdat ik van animatie films houd (: maar ik zou m wel aanraden als je m nog nooit gezien hebt hijs wel leuk.
    Sci-fi zoals Space Pirate Captain Harlock spreekt je ook niet aan ?
    En die van Spirited away had ik al aangepast ×D


    Jaa, ik hoor ook dat wall-e hartstikke goed is, maar het is zo futuristisch xd
    Daar had ik met treasure planet minder problemen mee, omdat ze daar een oude setting en een futuristische combineren.
    Dat vind ik dan wel weer origineel gevonden :) Alleen het verhaal leit zoals ik zei mij wat in de steek.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Klote kutzooi.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dauth schreef:
    (...)Heeeeel weinig mensen hebben hem gezien en ik snap het echt niet. Het is een geweldige film!

    Ja, I know. Echt zo jammer, want ik vind het echt een grappige film en goed in elkaar gezet! Pfft. Too bad.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Just kiss D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered