• Blijkbaar werkte dat, want de FBI tweette (inmiddels verwijderd)
    Federal Bureau of Investigations @ FBI -1hr ago
    @AmericanAir We take false reports of terrorism very seriously. Your details have been forwarded to @batman



    Het vreemde is dat ze vervolgens gearresteerd is. Niet vanwege een aanklacht van American Airlines, noch door de FBI, maar.... door de Nederlandse politie. hier is een nieuwsartikel.

    Ik heb hier maar een reactie op! Also, lolololol dumb kid.

    [ bericht aangepast op 14 april 2014 - 20:23 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Ben jij toevallig ook de vriendin die dit volgens haar gepost heeft? (cat)

    HOI IBRAHIM


    Nee, ik ben haar vriendin niet eens. :'D

    Wtf.


    -

    Die tweet van de FBI :') @batman





    Dom dom dom dom kind


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik vind het inderdaad een stomme actie van haar. Dat ze nu wel straf krijgt, vind ik dan ook wel goed eigenlijk. Zulke acties zijn niet om te lachen.


    Tijd voor koffie.

    Sjeeeeeezus. Achterlijk mens. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Lol, dit heeft mijn dag gemaakt. :'D
    Haar account is trouwens al opgeschort. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    =') omg... de volgende keer dat ik een dom foutje maak denk ik gewoon hieraan, dan voel ik mij minder dom.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    SherIock schreef:
    Ik vind het inderdaad een stomme actie van haar. Dat ze nu wel straf krijgt, vind ik dan ook wel goed eigenlijk. Zulke acties zijn niet om te lachen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind het gewoon terecht dat ze overhoord wordt hoor, dan ziet ze tenminste in hoe dom ze bezig was. Ik kwam erachter via dit youtubefilmpje:


    You are beautiful, you are love.

    Hahahahahahahahah ja dat krijg je. Dan had ze maar niet of zo stom moeten zijn om het zelf te tweeten of zo stom moeten zijn haar telefoon/laptop aan een vriendin te geven zonder te kijken wat die allemaal aan het doen is...
    Het kan aan mij liggen, maar dat ze is opgepakt is naar mijn idee alleen maar goed. Het is niet erg als ze er even heel goed van schrikt. Dat zijn nu eenmaal de consequenties van dit soort dingen.


    Hamartia

    moet ze maar geen racistische kleine trut met een grote mond zijn :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Waaauw dat was niet echt slim van haar.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Taka schreef:
    Het was een Nederlander? -.-
    Het kon ook weer geen ander land zijn.
    Tijd dat ik ga nadenken over emigratie.

    Indeed.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het al van m'n broer gehoord (een twitterfreak) en alles wat ik kon doen was lachen :')
    Even serieus. Ik vind dit echt zó hilarisch. Niet haar grap, maar hoe dom iemand kan zijn.

    En dan wil Wilders minder buitenlanders? Ik denk dat de helft van de binnenlanders eens mogen vertrekken lol

    [ bericht aangepast op 19 april 2014 - 11:51 ]


    Some people are art and do art at the same time