• Het praattopic van het gelijknamige spel.
    Voor alles wat niet elders thuis hoort en als je dingen wilt vragen, gooi het gerust hier neer ;)
    Ik bij niet

    Althans, niet altijd XD (ik blijf een DragonKnight ;) )


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ga morgen proberen een post te schrijven. Voor nu is Alduin helemaal af :Y)
    Stiekem vind ik de namen van zijn broers echt meesterlijk


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ik heb je boek gelezen hoor
    zelf ga ik niet veel meer doen vanaaf zelf, enkel hem toevoegen in het verhaal enzo
    en hem misschien doodkloppen
    allee, z'n naamgenoot in skyrim dan toch he o-O


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    ik heb je boek gelezen hoor
    zelf ga ik niet veel meer doen vanaaf zelf, enkel hem toevoegen in het verhaal enzo
    en hem misschien doodkloppen
    allee, z'n naamgenoot in skyrim dan toch he o-O


    Sorry, ik sta bekend om mijn uitgebreide personages.. x'D
    En ik hoop toch dat je mijn Alduin niet gaat vermoorden!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ach, geeft niets hoor, klees liever dit soort uitgebreidde personages dan uitgebreidde supersaaie cursussen XD
    nee, jou Alduin vries ik in in een ijsblokje en zet hem als decoratie op m'n schoorsteenmantel XD
    dies te lekker om in te vriezen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Hoe weet een hunter eigenlijk wie een knight is??
    Zien ze dat gwn of voelen ze dat aan, of weten ze dat pas als ze draak zijn??
    Ik vroeg het me even af XD

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    tjah, das de moeilijkheid natuurlijk in de taak van de hunters.
    De enigste manier om een Knight te herkennen, als die z'n krachten niet gebruikt en niet veranderd in een draak, zijn z'n pupillen.
    maar die zijn heel makkelijk te verbergen met ofwel lenzen ofwel een zonnebril


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Iemand voor Emilia? (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Raiden zit in Notre-Dame, mocht je nog iemand zoeken


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Wie is er eigenlijk van de Hunters de leiden?? :|

    xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    dat is een profiel dat nog niet is aangemaakt
    ik ga er achteraan, want als die niet komt opdagen hebben we iemand anders nodig


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    dat is een profiel dat nog niet is aangemaakt
    ik ga er achteraan, want als die niet komt opdagen hebben we iemand anders nodig


    haha, ik dacht al :Y)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    voor mensen die het zou interesseren

    http://www.quizlet.nl/stories/137021/short-stories/

    In deze story ga ik een aantal stukjes ook plaatsen die betrekking hebben op de RPG
    Om te beginnen met hoe de huidige Knights ontstaan zijn.
    Kans is groot dat ik ook meer ga posten over m'n eigen karakters (zeker over Alex)

    Helaas zal de voertaal, zeker voor de ontstaanstukken, Engels zijn
    Het lukt me niet om ze in het Nederlands te schrijven (verschillende pogingen ten spijt)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    voor mensen die het zou interesseren

    http://www.quizlet.nl/stories/137021/short-stories/

    In deze story ga ik een aantal stukjes ook plaatsen die betrekking hebben op de RPG
    Om te beginnen met hoe de huidige Knights ontstaan zijn.
    Kans is groot dat ik ook meer ga posten over m'n eigen karakters (zeker over Alex)

    Helaas zal de voertaal, zeker voor de ontstaanstukken, Engels zijn
    Het lukt me niet om ze in het Nederlands te schrijven (verschillende pogingen ten spijt)

    Balen dat mijn Engels dus zo hard faalt, dat ik ruim de helft niet mee krijg en niet begrijp :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Iemand voor Emilia (: ?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Goh, ik zit met een klein dilemma...
    Ik zit de laatste tijd opgescheept met extreme vermoeidheid, waardoor ik gewoon heel weinig actief ben op Q. Ik lig nu eenmaal liever voor dood op de bank om te rusten, dan als een zombie voor de pc om mezelf nog meer uit te putten :'D Het zorgt er dus wel voor dat ik dus ook minder fut en tijd heb te RPG'en...
    Ik vind het ergens heel erg jammer, aangezien ik deze RPG echt onwijs leuk vind en toch ook echt m'n tijd en energie in m'n personage heb gestoken. Ik wil me dan ook niet zozeer uitschrijven, maar echt actief meedoen gaat momenteel ook gewoon niet...
    Dus ik wilde vragen of ik later in de RPG, als ik me weer beter voel en minder last heb van m'n zwangerschapskwalen, kan inspringen met m'n personage...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”