• Het praattopic van het gelijknamige spel.
    Voor alles wat niet elders thuis hoort en als je dingen wilt vragen, gooi het gerust hier neer ;)
    Ik bij niet

    Althans, niet altijd XD (ik blijf een DragonKnight ;) )


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    Mensen

    Ik weet dat de examentijd eraan komt
    Dus een oproep naar jullie:
    Kun je even doorgeven wanneer ze bij jullie vallen, zodat we wat weten voor het topic?
    Ook voor eventuele reizen dat we weten wie wel en niet aanwezig kunnen zijn?

    Ik zou het namelijk een grote zonde vinden mocht het sterven zonder dat er echt is op begonnen


    Mijn examens zijn al geweest
    En ik ga pas ergens in Augustus op vakantie


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mijn exames waren al klaar, ik weet nu niet waar ik op kan reageren. En ben beetje inspiratieloos.


    Vampire + Servant = Servamp

    DarkAng3l schreef:
    Mensen

    Ik weet dat de examentijd eraan komt
    Dus een oproep naar jullie:
    Kun je even doorgeven wanneer ze bij jullie vallen, zodat we wat weten voor het topic?
    Ook voor eventuele reizen dat we weten wie wel en niet aanwezig kunnen zijn?

    Ik zou het namelijk een grote zonde vinden mocht het sterven zonder dat er echt is op begonnen

    Vanaf 7 juni tot 21 juni heb ik examens, maar daar begin ik al aan te leren in deze periode.
    Het is bovendien nog niet zeker, maar mogelijk heb ik de hele maand juli een vakantiejob in Brussel, dus veel heen en weer gereis, wat me weinig tijd heeft om even te ontspannen, die tijd gebruik ik dan optimaal om met m'n vriend te praten, aangezien we gewend zijn elkaar in de vakantie veel te zien, maar nu beide gaan moeten werken. Dus ik vrees dat ik binnenkort niet veel tijd heb om te reageren...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    @Valyrian
    dat wist ik al, klein onderkruipertje :p

    @Lazuis
    goh, eventueel gewoon ergens inspringen? Al wil ik ook wel met Raiden reageren op Arty voor je, als je dat ziet zitten

    @Kida
    veel succes met je examens. Ik weet wat het is om nu al te leren. Ik zit al in de examens en dat nog tot 18 juni (me laatste van 12).
    Heb misschien het heen en weer gereis voor een job niet deze zomer, maar kzal in ieder geval zoet zijn met me herexamens voor bereiden


    dus bij deze even voor mezelf ook:
    Zit nu midden in me examens en blok en dat tot 18 juni
    Ik wil gerust posten, maar het zal vast pas laat in de avond worden of zelf midden in de nacht
    Voorlopig ben ik er dus niet echt, maar ik hoop echt van harte dat het spel geen vroegtijdige dood hoeft te sterven
    na m'n examens wil ik er echt voor gaan


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    @Valyrian
    dat wist ik al, klein onderkruipertje :p

    @Lazuis
    goh, eventueel gewoon ergens inspringen? Al wil ik ook wel met Raiden reageren op Arty voor je, als je dat ziet zitten

    @Kida
    veel succes met je examens. Ik weet wat het is om nu al te leren. Ik zit al in de examens en dat nog tot 18 juni (me laatste van 12).
    Heb misschien het heen en weer gereis voor een job niet deze zomer, maar kzal in ieder geval zoet zijn met me herexamens voor bereiden


    dus bij deze even voor mezelf ook:
    Zit nu midden in me examens en blok en dat tot 18 juni
    Ik wil gerust posten, maar het zal vast pas laat in de avond worden of zelf midden in de nacht
    Voorlopig ben ik er dus niet echt, maar ik hoop echt van harte dat het spel geen vroegtijdige dood hoeft te sterven
    na m'n examens wil ik er echt voor gaan


    Succes met examen iedereen die nog examen hebben. En je mag gerust wat posten voor arty. Ik heb geen haast.


    Vampire + Servant = Servamp

    DarkAng3l schreef:
    @Valyrian
    dat wist ik al, klein onderkruipertje :p

    dus bij deze even voor mezelf ook:
    Zit nu midden in me examens en blok en dat tot 18 juni
    Ik wil gerust posten, maar het zal vast pas laat in de avond worden of zelf midden in de nacht
    Voorlopig ben ik er dus niet echt, maar ik hoop echt van harte dat het spel geen vroegtijdige dood hoeft te sterven
    na m'n examens wil ik er echt voor gaan


    En bedankt voor het compliment ;p

    Nog succes !


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    FREEDOM!!!!

    Sorry, moest ff

    maar m'n examens zitten er dus op. Morgen ga ik wel naar Gent met een tante en twee nichtjes, maar als ik thuis kom kijk ik zeker en vast om een postje te maken.
    Ik ben jullie heus niet vergeten hoor


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    FREEDOM!!!!

    Sorry, moest ff

    maar m'n examens zitten er dus op. Morgen ga ik wel naar Gent met een tante en twee nichtjes, maar als ik thuis kom kijk ik zeker en vast om een postje te maken.
    Ik ben jullie heus niet vergeten hoor


    Jeeeujjj
    jij blij

    het was al enigszins dood hier


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    DarkAng3l schreef:
    FREEDOM!!!!

    Sorry, moest ff

    maar m'n examens zitten er dus op. Morgen ga ik wel naar Gent met een tante en twee nichtjes, maar als ik thuis kom kijk ik zeker en vast om een postje te maken.
    Ik ben jullie heus niet vergeten hoor


    Gingen ze goed??^^
    En mooizow!!


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    urgh, sorry mensen dat ik zo'n vreselijk persoon ben
    heb anderhalve week lopen piekeren over hoeveel herexamens in zou hebben en ik kan je meedelen dat het er veel zijn -.-'

    Ik weet dat ik gezegd had dat ik ging posten, maar hou je tot die tijd aub niet in om zonder mij verder te doen, ik hou jullie echt niet tegen.
    Zodra ik m'n brein een beetje op orde krijg maak ik er echt eentje, maar momenteel is het een beetje moes vrees ik


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ben de afgelopen tijd echt ontzettend druk geweest met alles, maar ik zal komende week weer iets posten!


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda
    ik begrijp je volledig
    ben zelf miss al anderhalve week klaar met mn examens, maar de batterijen waren compleet leeg en zelf nu nog is m'n hoofd een zooitje (mede dankzij het vooruitzicht aan een vakantie studeren)

    ik ga echt niemand gaan opjagen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Valyrian > Opalia


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    ga het aanpassen
    of was je bang dat ik je niet terug zou vinden XD


    mare, posten komt deze week, beloofd
    heb net een hel van een weekend achter de rug -.-'
    nee, seriously

    zaterdag letterlijk de halve dag zitten janken en geen klein beetje ook
    zondag heel de dag megakut voelen
    hopelijk gaat het beter als ik straks opsta


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    ga het aanpassen
    of was je bang dat ik je niet terug zou vinden XD


    mare, posten komt deze week, beloofd
    heb net een hel van een weekend achter de rug -.-'
    nee, seriously

    zaterdag letterlijk de halve dag zitten janken en geen klein beetje ook
    zondag heel de dag megakut voelen
    hopelijk gaat het beter als ik straks opsta


    Vorige keer werd ik uitgemaakt voor sneaky omdat ik mn naam had veranderd (A)

    Auwtsj, dat klinkt niet leuk :(


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.