• Het praattopic van het gelijknamige spel.
    Voor alles wat niet elders thuis hoort en als je dingen wilt vragen, gooi het gerust hier neer ;)
    Ik bij niet

    Althans, niet altijd XD (ik blijf een DragonKnight ;) )


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik weet toch niet of we door gingen.. Aangezien de Dragons al uitgestorven waren voordat wij ze hadde aangeraakt :'D
    Nee maar echt vervelend voor je! Ik hoop dat je je weer snel beter voelt!

    Xoxo


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Ik ga later vanavond een post afschrijven


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    xLenox
    Ik zou niets liever doen dan verder gaan eerlijk gezegd
    ik ga straks ook ff polsen bij een paar andere spelers of ze nog meedoen of niet.
    Bij de hunters gaat ook ff een verschuiving moeten gebeuren, nu de leider is uitgevallen (te lang niets van gehoord in de zin van profieltjes ofzo)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Berichtje ontvangen, meld zich weer om te schrijven, zal straks wel een post schrijven dat wat actie erin zit.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik was er sowieso nog.
    Alleen met jezelf rpg'en staat raar en niemand had gereageerd op mijn vraag dusja.


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Is er iemand voor Arya (Dragonknight)? (ze zwerft een beetje verdwaald door de stad)
    of voor Rachel (Dragonhunter)? (ze staat bovenaan de trappen voor de Notre Dame)


    Het kan wel zijn dat ik pas morgen een reactie plaats, aangezien ik momenteel niet zoveel tijd meer heb, maar ik beloof binnenkort weer actiever te worden hier! (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    .. Ik ben de helft van mijn bijna affe post kwijt D: Fuck you word!
    IK ga het opnieuw doen en dan komt die van mij.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Kida schreef:
    Is er iemand voor Arya (Dragonknight)? (ze zwerft een beetje verdwaald door de stad)
    of voor Rachel (Dragonhunter)? (ze staat bovenaan de trappen voor de Notre Dame)


    Het kan wel zijn dat ik pas morgen een reactie plaats, aangezien ik momenteel niet zoveel tijd meer heb, maar ik beloof binnenkort weer actiever te worden hier! (:


    Emilia is in de Notre Dame.. maar op weg naar buiten dus misschien kunnen ze meeten?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Valyrian schreef:
    (...)

    Emilia is in de Notre Dame.. maar op weg naar buiten dus misschien kunnen ze meeten?

    Vind ik een goed idee! Schrijf jij eerst of ik? Ik kan in ieder geval pas tegen morgen schrijven. (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kida schreef:
    (...)
    Vind ik een goed idee! Schrijf jij eerst of ik? Ik kan in ieder geval pas tegen morgen schrijven. (;


    Ik heb examens dus ik kan sowieso nog niet schrijven


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Raiden zit van mij nog in Notre dame binnen

    en Alex is in sacre coeur


    o-O stout word
    hoewel die kuren wel meer gekend zijn hoor. Tis immers een MS product


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 22:34 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Oww oke! Ik zie dat het nu al wat meer leeft, dus goed gedaan (Y)


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Sorry. Het zal vandaag niet meer lukken om te reageren ;/
    Waarschijnlijk ook dit weekend niet, aangezien mijn vriendje hier is en ik mensen moest uitnodigen voor een groepswerk en ik naar een feest ga en ik ook nog eens moet leren voor een deelnamen Latijn. Sorry voor het ongemak ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mensen

    Ik weet dat de examentijd eraan komt
    Dus een oproep naar jullie:
    Kun je even doorgeven wanneer ze bij jullie vallen, zodat we wat weten voor het topic?
    Ook voor eventuele reizen dat we weten wie wel en niet aanwezig kunnen zijn?

    Ik zou het namelijk een grote zonde vinden mocht het sterven zonder dat er echt is op begonnen


    "Nothing is True. Everything is Permitted"