• Mij leek het heel erg leuk om een website op te zetten, waar elke Quizletter die in nood is van een cover die hier gewoon kan aanvragen.
    Wie lijkt dit nog meer een leuk idee en wil graag meehelpen? Ik wil zelf best al het codeer werk doen. Maar het is wel handig als er een team die de covers kan maken.

    Als er meer mensen dit een leuk idee vinden ga ik er een soort aanmelding-topic voor maken, hier om te zien wie allemaal in het team zit dan.




    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik heb toestemming van Rutger gekregen om de naam te gebruiken, mits hij hier later nog op kan terug komen.
    Nou ja dat is dus verder geen probleem :D
    Ik ga het allemaal even in werking zetten als ik vandaag thuis kom :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Waarom maak je desnoods geen gezamenlijk account op Q ofzo. Dan kunnen de aanvragen via PB binnenkomen of via één topic en kan je altijd via stories de verschillende werkjes online zetten. Dan heeft iedere medewerker zijn eigen story ofzo.
    En kan je ook online zetten welke medewerker er tijdelijk inactief is en welke niet.

    Ik vind het concept heel leuk bedacht, maar ik vrees dat het in je nadeel zal zijn als het buiten Q zal zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Waarom maak je desnoods geen gezamenlijk account op Q ofzo. Dan kunnen de aanvragen via PB binnenkomen of via één topic en kan je altijd via stories de verschillende werkjes online zetten. Dan heeft iedere medewerker zijn eigen storie ofzo.
    En kan je ook online zetten welke medewerker er tijdelijk inactief is en welke niet.

    Ik vind het concept heel leuk bedacht, maar ik vrees dat het in je nadeel zal zijn als het buiten Q zal zijn.

    Dit vind ik ik veel beter en een veel haalbaarder idee dan een aparte website!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Divergency schreef:
    Waarom maak je desnoods geen gezamenlijk account op Q ofzo. Dan kunnen de aanvragen via PB binnenkomen of via één topic en kan je altijd via stories de verschillende werkjes online zetten. Dan heeft iedere medewerker zijn eigen story ofzo.
    En kan je ook online zetten welke medewerker er tijdelijk inactief is en welke niet.

    Ik vind het concept heel leuk bedacht, maar ik vrees dat het in je nadeel zal zijn als het buiten Q zal zijn.


    Veel lastiger. Op een website kan je namelijk formulieren maken die automatisch verzonden worden en op Q moet je die dingen allemaal handmatig doen, waardoor het veel meer werk is en je makkelijker dingen mist als je het met meer mensen gaat doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Veel lastiger. Op een website kan je namelijk formulieren maken die automatisch verzonden worden en op Q moet je die dingen allemaal handmatig doen, waardoor het veel meer werk is en je makkelijker dingen mist als je het met meer mensen gaat doen.
    Dat is waar. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre de programmeer skills van iedereen hier zijn, dus daar spreek ik mij niet over uit. Hoe was een voorstel voor de 'buiten Q' struikelblok.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn programmeer skills zijn voldoende voor deze website, en ik begin na deze zomervakantie met mijn studie over dit. Maar dit leek me ook gewoon een leuk project. Ik ga vanmiddag de website online zetten en vervolgens de inschrijving openen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Dan is het voor jou wel een mooi project, maar hoe ga je de site dan promoten als ik vragen mag?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Dan is het voor jou wel een mooi project, maar hoe ga je de site dan promoten als ik vragen mag?


    Als hij eenmaal in werking is dan moet ik daar nog even naar kijken. Ik kan hier altijd nog op
    Q een "promoot" topic van maken. Maar die tijd is nog niet aangekomen. Ik ben nu vooral bezig om het in de lucht te krijgen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oki, het zou jammer zijn dat je er zoveel werk insteekt, maar de users er geen weet van hebben, vandaar. Ik ben alvast benieuwd, want ik ga hier zeker gebruik van maken. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Oki, het zou jammer zijn dat je er zoveel werk insteekt, maar de users er geen weet van hebben, vandaar. Ik ben alvast benieuwd, want ik ga hier zeker gebruik van maken. (bloos)


    Das leuk om te horen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Laat me zeker iets horen als het op pootjes staat. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Divergency schreef:
    Laat me zeker iets horen als het op pootjes staat. (:


    Ik ben al bezig met een layout van het officiële aanmeldingstopic.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Oehh, je bent al goed bezig (: Je stuurt me maar als je hulp nodig hebt (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Geef me een seintje als het begint!


    Spoiler alert: you will save yourself

    laaate reactie maar; WOULD BE SO HANDY ;P


    The Definition of Insanity