• Een chat op quizlet zou wilel leuk zijn. Want als je een clubje hebt op quizlet en je wilt overleggen kan de rest ook reageren. Maar je kan dan aleen reageren als je op de vrienden lijst staat of je kiest wie er mogen mee praten.

    Suggestie afgewezen.
    In vroeger onderling overleg tussen Rutger en de moderators is eruit gekomen dat er geen chats tussen vrienden of groepen komen.

    [ bericht aangepast door een moderator op 17 april 2014 - 21:53 ]


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Patholoog schreef:
    Het is toch zo schattig dat zo'n jonge forumgebruikers er komen en dingen suggereren die al lang zijn afgewezen. Ja. Echt schattig.


    Aan de andere hand -ik zag een reactie hierboven en keek bij haar historie-, het moet verboden worden voor newbies om een suggestie te plaatsen. Serieus, stop met suggesties plaatsen die al lang zijn afgewezen! Als je op zo'n 5000 forumberichten zit, weet je wel wat wel en niet is afgewezen of gesuggereerd, daarnaast kun je je ook eens verdiepen in het suggestietopic waar een samenvatting staat.
    Nieuwe suggestie: het moet newbies verboden zijn een topic te openen.

    Je bent wel nog schattig, though. (cat)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Aan de andere hand -ik zag een reactie hierboven en keek bij haar historie-, het moet verboden worden voor newbies om een suggestie te plaatsen. Serieus, stop met suggesties plaatsen die al lang zijn afgewezen! Als je op zo'n 5000 forumberichten zit, weet je wel wat wel en niet is afgewezen of gesuggereerd, daarnaast kun je je ook eens verdiepen in het suggestietopic waar een samenvatting staat.
    Nieuwe suggestie: het moet newbies verboden zijn een topic te openen.

    Je bent wel nog schattig, though. (cat)

    Ik ben voor deze suggestie.(cat)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Komt er niet. In vroeger onderling overleg tussen Rutger en de moderators is eruit gekomen dat er geen chats tussen vrienden of groepen komen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury