• En Game of Thrones kwam binnen gewandeld!


    Ik heb deze username gekozen omdat ik sinds kort Game of Thrones kijk en er helemaal weg van ben. Ook omdat ik hem leuk vond klinken. Het is iets anders dan ik aanvankelijk van plan was, maar ik ben er toch tevreden mee. Mijn favoriete personage zie je in mijn profielfoto : Joffrey Baratheon. Ik vind hem zo leuk omdat hij echt een slechte attitude heeft en zo badass is.




    En wie is jullie favoriete personage en uit welke show/boek/film?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    NotYourHero schreef:
    antwoord op dat in 1 woord... Dragons



    niet goed kunnen reageren ? waar maak je die uit op. vond die slaven vrijzetten en hun masters slayen voor hun freedom geniaal. game of thrones heeft meerdere story lines vind niet dat je khaleesi met westeros moet gaan vergelijken.
    ik bedoel maar.. who needs knowledge about a city your dragons are about to burn ?

    Dany wil Westeros regeren, en daarvoor heb je toch bepaalde kennis nodig. Ze doet het niet goed in Meereen, te vergelijken met Theon die Winterfell wilde regeren. Ze heeft oorlog op oorlog, en over haar draken heeft ze geen controle. Ook weet ze niet dat Robert's Rebellion uit zelfverdediging was en haar vader een mongool was. Ze weet echt bijna niks.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercedene schreef:
    (...)
    Dany wil Westeros regeren, en daarvoor heb je toch bepaalde kennis nodig. Ze doet het niet goed in Meereen, te vergelijken met Theon die Winterfell wilde regeren. Ze heeft oorlog op oorlog, en over haar draken heeft ze geen controle. Ook weet ze niet dat Robert's Rebellion uit zelfverdediging was en haar vader een mongool was. Ze weet echt bijna niks.

    Ze's zo naiëf. En wanhopig, guttegut. D:


    "I shut my eyes in order to see.'