• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    Ziek zijn is prut.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben zo blij dat dit de laatste dag ooit is dat ik les heb met jullie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Markham schreef:
    Ziek zijn is prut.

    Beterschap. :c

    Damn, niet weer. Rotenkel, genees een keer.


    :)

    Pfff, stomme kut laptop. Ben wel blij dat ik nu eentje van mijn Opa heb kunnen lenen. Kan ik tenminste de dingen doen die ik moet doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Natsukashii schreef:
    Facebook, als ik die filmpjes wilde zien dan zou ik er wel op klikken. Je hoeft ze niet uit jezelf te starten (cat)


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Je moet het bericht kopiëren en plakken in een textpost uit dat blauwe stukje. Als het goed is, wordt de naam gelijk onderstreept als link en zo.


    Oh, dat ga ik eens proberen, thanks! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Goooood. Je bent echt zo onuitstaanbaar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik ben blij! Nikki, haar zusje en ik gaan aankomende Maandag een midweekje weg naar een huisje in een Landal park, maar daar hebben we maar voor 1 persoon internet (anders moesten we heel veel extra betalen). Daar ben ik nu dus omheen gekomen. Ik verbind mijn telefoon met het WiFI netwerk, hang de telefoon met een USB kabel aan deze laptop en zet USB thetering aan. Hierdoor krijgt de laptop ook internet. Daarna veranderd ik de laptop in een WiFi hotspot zodat Nikki en haar zusje er ook op kunnen. Smart thinking! :Y)

    En ja, natuurlijk zullen we veel buiten en weg zijn, maar het is wel zo handig om op het internet te kunnen, zonder dat je op iemand anders hoeft te wachten.

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 14:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh ja joh, ga lekker drummen terwijl ik aan het leren ben...


    Caution first, always.

    Ik voel me best wel onrustig, maar ik weet niet waarom... Wat een vervelend gevoel kan dat zijn...


    Stenenlikker

    Smart ass Mitchell :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke. Na twee uur naar mijn kamer gestaart te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dan hij nogsteeds niet is opgeruimd. Laat ik eens wat doen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Blij zijn met een uur middagslaap, ik word echt een oud wijf.


    Yeeeesh, 7,6 voor oefenexamen. How. :')


    Caution first, always.

    Catacomben, martelwerktuigen, lugubere volksverhalen... I'm obsessed and thus one hell of a crazy person. :')

    [ bericht aangepast op 25 april 2014 - 16:32 ]