• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    Welcome Paracosm, love it.


    Elvenking schreef:
    Duuuss... mensen vragen een vriendin van me of ik gay ben omdat ik jongens afwijs. Oké dan. :'D

    Fuck logic :8


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Why is it everywhere D:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Finally, dooooone. Deze week is zo stressy, daaaarn.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Fuck, ik houd niet van onweer D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    NEE. Nee nee nee. Niet nu al. Ik ha echt niet verwacht dat dit allemaal zo snel zou gaan. En misschien kunnen we nu niet eens normaal afscheid nemen en was het laatste dat ik tegen je zei 'Hoi', terwijl ik druk bezig was met andere dingen. Ik voel me nu zo fucking schuldig. Verdomme.


    :)

    Mijn verhalen lopen ook nooit als gepland. D:
    Oh well, niet dat het heel erg is of zo, maar toch. Ik had dit van te voren niet echt verwacht. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jemig, ga lekker wat voor jezelf doen ofzo >< also, ik zou het me niet zo moeten aantrekken, maar dat doe ik wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elvenking schreef:
    Duuuss... mensen vragen een vriendin van me of ik gay ben omdat ik jongens afwijs. Oké dan. :'D
    Hahahaha. Arme jij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben ik nou gek of kun je niet reageren op een reactie op je tumblr post? :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ben ik nou gek of kun je niet reageren op een reactie op je tumblr post? :/


    Voor zover ik weet ben je niet gek :] sommige mensen met een of andere browser kunnen dan iets downloaden zodat ze wel kunnen reageren, maar daar ben ik de naam van vergeten. ;x


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leshley schreef:
    (...)

    Voor zover ik weet ben je niet gek :] sommige mensen met een of andere browser kunnen dan iets downloaden zodat ze wel kunnen reageren, maar daar ben ik de naam van vergeten. ;x


    Hmm, dat is ook fucked up dan. :/ Nu heb ik echt het gevoel dat ik mensen negeer. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hmm, dat is ook fucked up dan. :/ Nu heb ik echt het gevoel dat ik mensen negeer. :')


    I know the feeling :'D dus dan stuur ik ze maar een aparte ask ghehe. En in principe zou je het zelf ook kunnen opzetten, reageren op een berichtje, maar dat vind ik zo'n gedoe dat ik ze dan maar een ask stuur.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vandaag vrij, morgen vrij, overmorgen vrij, nog drie weken vrij. *O*

    Laat ik maar eens verder gaan met leren voor het examen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Parachutes schreef:
    Ben ik nou gek of kun je niet reageren op een reactie op je tumblr post? :/


    Je moet het bericht kopiëren en plakken in een textpost uit dat blauwe stukje. Als het goed is, wordt de naam gelijk onderstreept als link en zo.


    Your make-up is terrible