• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 14:55 ]


    •

    Ik zou ook zeggen dat ik door moet werken terwijl jij de hele avond heb zitten zeuren dat je niks wilt doen en je alles deed behalve vracht vullen. Kutwijf dat je bent.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Pffff, kom er vandaag achter hoeveel geld mijn vader me eigenlijk schuldig is... Echt een hoop.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dude, this game's awesome


    kindness is never a burden.

    Ik ben zo opgewekt vandaag, zonder reden. c:
    Maar nu moet ik echt eens aan wiskunde gaan beginnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb mijn pakket van Marie ontvangen en I LOVE IT.


    •

    I want to punch you in the face. D:


    help

    *sigh.. ik weet het niet meer zo.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Mijn ouders, en dan vooral mijn moeder, hebben echt de laatste tijd het plezier er in om mij om alles af te zeiken. Iets anders doen ze namelijk niet. Nee, alleen maar zeggen wat ik verkeerd doe en wat ik beter moet doen en als ik chagrijnig reageer dan zit me weer iets dwars en heb ik een kort lontje. Ga toch weg. Ik ben de laatste tijd liever alleen thuis en wanneer mijn ouders thuis komen zorg ik dat ik weg ben.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Gastenboek berichten:
    4.952.121
    Privé berichten:
    16.586.721
    Forum berichten:
    5.323.634
    Source:Statistieken pagina

    Blijkbaar zijn er meer PB's verstuurd dan alle GB en Forum berichten samen! That is crazy. 0.o

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 17:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Source:Statistieken pagina

    Blijkbaar zijn er meer PB's verstuurd dan alle GB en Forum berichten samen! That is crazy. 0.o


    Maar als je geabonneerd bent op een story, wordt er ook een pb gestuurd ^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dauth schreef:
    (...)Source:Statistieken pagina
    Blijkbaar zijn er meer PB's verstuurd dan alle GB en Forum berichten samen! That is crazy. 0.o

    I am not surprised.
    Sommigen hebben het nog zo ingesteld dat je ook een PB krijgt wanneer je een GB hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeah tablet binnen ;D Een doos in een doos in een doos in een doos ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wonder boven wonder morgen een hele dag vrij! Heerlijk. Dit had ik echt even nodig.


    Hamartia

    Nai schreef:
    Yeah tablet binnen ;D Een doos in een doos in een doos in een doos ;D


    Yeey kun je anime kijken op school :P
    Dat doe ik tenminste met mijn tablet als ik op school ben xd

    [ bericht aangepast op 23 april 2014 - 18:44 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Wauw ontstoken oog ¬¬' jou heb ik gemist zeg :')


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·